![]() |
Jypeli 10
The simple game programming library
|
Näytön asemointi. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| bool | Equals (DisplayOrientation other) |
| Onko näytön asemointi sama Lisää... | |
| override bool | Equals (object obj) |
| Onko näytön asemointi sama Lisää... | |
| override int | GetHashCode () |
| Hajautuskoodi Lisää... | |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
| static bool | operator!= (DisplayOrientation a, DisplayOrientation b) |
| Onko näytön asemoinnit eri Lisää... | |
| static bool | operator== (DisplayOrientation a, DisplayOrientation b) |
| Onko näytön asemoinnit samat Lisää... | |
Staattiset julkiset attribuutit | |
| static DisplayOrientation | Landscape = LandscapeLeft |
| Vaakasuuntainen. Lisää... | |
| static DisplayOrientation | LandscapeLeft = new DisplayOrientation( 1, 0 ) |
| Vaakasuuntainen, vasemmalle käännetty. Lisää... | |
| static DisplayOrientation | LandscapeRight = new DisplayOrientation( -1, 0 ) |
| Vaakasuuntainen, oikealle käännetty. Lisää... | |
| static DisplayOrientation | Portrait = new DisplayOrientation( 0, 1 ) |
| Pystysuuntainen. Lisää... | |
| static DisplayOrientation | PortraitInverse = new DisplayOrientation( 0, -1 ) |
| Pystysuuntainen, ylösalaisin käännetty. Lisää... | |
Paketin funktiot | |
| DisplayOrientation (int xmul, int ymul) | |
Paketin attribuutit | |
| readonly int | Xmul |
| X-kerroin: 1 jos vaakasuora vasemmalle, -1 jos vaakasuora oikealle, 0 jos pystysuora. Lisää... | |
| readonly int | Ymul |
| Y-kerroin: 1 jos pystysuora, -1 jos ylösalaisin, 0 jos vaakasuora. Lisää... | |
Näytön asemointi.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 8.
|
package |
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 45.
| bool Jypeli.DisplayOrientation.Equals | ( | DisplayOrientation | other | ) |
Onko näytön asemointi sama
| other |
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 75.
Viittaukset Jypeli.DisplayOrientation.Xmul ja Jypeli.DisplayOrientation.Ymul.
| override bool Jypeli.DisplayOrientation.Equals | ( | object | obj | ) |
Onko näytön asemointi sama
| obj |
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 65.
Viittaukset Jypeli.DisplayOrientation.Equals().
Viitattu Jypeli.DisplayOrientation.Equals().
| override int Jypeli.DisplayOrientation.GetHashCode | ( | ) |
Hajautuskoodi
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 55.
Viittaukset Jypeli.DisplayOrientation.Xmul ja Jypeli.DisplayOrientation.Ymul.
|
static |
Onko näytön asemoinnit eri
| a | |
| b |
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 105.
Viittaukset Jypeli.DisplayOrientation.Xmul ja Jypeli.DisplayOrientation.Ymul.
|
static |
Onko näytön asemoinnit samat
| a | |
| b |
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 89.
Viittaukset Jypeli.DisplayOrientation.Xmul ja Jypeli.DisplayOrientation.Ymul.
|
static |
Vaakasuuntainen.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 23.
|
static |
Vaakasuuntainen, vasemmalle käännetty.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 13.
|
static |
Vaakasuuntainen, oikealle käännetty.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 18.
Viitattu Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().
|
static |
Pystysuuntainen.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 28.
Viitattu Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().
|
static |
Pystysuuntainen, ylösalaisin käännetty.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 33.
Viitattu Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().
|
package |
X-kerroin: 1 jos vaakasuora vasemmalle, -1 jos vaakasuora oikealle, 0 jos pystysuora.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 38.
Viitattu Jypeli.DisplayOrientation.Equals(), Jypeli.DisplayOrientation.GetHashCode(), Jypeli.DisplayOrientation.operator!=() ja Jypeli.DisplayOrientation.operator==().
|
package |
Y-kerroin: 1 jos pystysuora, -1 jos ylösalaisin, 0 jos vaakasuora.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 43.
Viitattu Jypeli.DisplayOrientation.Equals(), Jypeli.DisplayOrientation.GetHashCode(), Jypeli.DisplayOrientation.operator!=() ja Jypeli.DisplayOrientation.operator==().