Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.DisplayOrientation luokkareferenssi

Näytön asemointi. Lisää...

Luokan Jypeli.DisplayOrientation luokkakaavio

Julkiset jäsenfunktiot

bool Equals (DisplayOrientation other)
 Onko näytön asemointi sama Lisää...
 
override bool Equals (object obj)
 Onko näytön asemointi sama Lisää...
 
override int GetHashCode ()
 Hajautuskoodi Lisää...
 

Staattiset julkiset jäsenfunktiot

static bool operator!= (DisplayOrientation a, DisplayOrientation b)
 Onko näytön asemoinnit eri Lisää...
 
static bool operator== (DisplayOrientation a, DisplayOrientation b)
 Onko näytön asemoinnit samat Lisää...
 

Staattiset julkiset attribuutit

static DisplayOrientation Landscape = LandscapeLeft
 Vaakasuuntainen. Lisää...
 
static DisplayOrientation LandscapeLeft = new DisplayOrientation( 1, 0 )
 Vaakasuuntainen, vasemmalle käännetty. Lisää...
 
static DisplayOrientation LandscapeRight = new DisplayOrientation( -1, 0 )
 Vaakasuuntainen, oikealle käännetty. Lisää...
 
static DisplayOrientation Portrait = new DisplayOrientation( 0, 1 )
 Pystysuuntainen. Lisää...
 
static DisplayOrientation PortraitInverse = new DisplayOrientation( 0, -1 )
 Pystysuuntainen, ylösalaisin käännetty. Lisää...
 

Paketin funktiot

 DisplayOrientation (int xmul, int ymul)
 

Paketin attribuutit

readonly int Xmul
 X-kerroin: 1 jos vaakasuora vasemmalle, -1 jos vaakasuora oikealle, 0 jos pystysuora. Lisää...
 
readonly int Ymul
 Y-kerroin: 1 jos pystysuora, -1 jos ylösalaisin, 0 jos vaakasuora. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Näytön asemointi.

Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 8.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ DisplayOrientation()

Jypeli.DisplayOrientation.DisplayOrientation ( int  xmul,
int  ymul 
)
package

Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 45.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Equals() [1/2]

bool Jypeli.DisplayOrientation.Equals ( DisplayOrientation  other)

Onko näytön asemointi sama

Parametrit
other
Palauttaa

Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 75.

Viittaukset Jypeli.DisplayOrientation.Xmul ja Jypeli.DisplayOrientation.Ymul.

◆ Equals() [2/2]

override bool Jypeli.DisplayOrientation.Equals ( object  obj)

Onko näytön asemointi sama

Parametrit
obj
Palauttaa

Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 65.

Viittaukset Jypeli.DisplayOrientation.Equals().

Viitattu Jypeli.DisplayOrientation.Equals().

◆ GetHashCode()

override int Jypeli.DisplayOrientation.GetHashCode ( )

Hajautuskoodi

Palauttaa

Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 55.

Viittaukset Jypeli.DisplayOrientation.Xmul ja Jypeli.DisplayOrientation.Ymul.

◆ operator!=()

static bool Jypeli.DisplayOrientation.operator!= ( DisplayOrientation  a,
DisplayOrientation  b 
)
static

Onko näytön asemoinnit eri

Parametrit
a
b
Palauttaa

Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 105.

Viittaukset Jypeli.DisplayOrientation.Xmul ja Jypeli.DisplayOrientation.Ymul.

◆ operator==()

static bool Jypeli.DisplayOrientation.operator== ( DisplayOrientation  a,
DisplayOrientation  b 
)
static

Onko näytön asemoinnit samat

Parametrit
a
b
Palauttaa

Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 89.

Viittaukset Jypeli.DisplayOrientation.Xmul ja Jypeli.DisplayOrientation.Ymul.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ Landscape

DisplayOrientation Jypeli.DisplayOrientation.Landscape = LandscapeLeft
static

Vaakasuuntainen.

Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 23.

◆ LandscapeLeft

DisplayOrientation Jypeli.DisplayOrientation.LandscapeLeft = new DisplayOrientation( 1, 0 )
static

Vaakasuuntainen, vasemmalle käännetty.

Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 13.

◆ LandscapeRight

DisplayOrientation Jypeli.DisplayOrientation.LandscapeRight = new DisplayOrientation( -1, 0 )
static

Vaakasuuntainen, oikealle käännetty.

Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 18.

Viitattu Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().

◆ Portrait

DisplayOrientation Jypeli.DisplayOrientation.Portrait = new DisplayOrientation( 0, 1 )
static

Pystysuuntainen.

Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 28.

Viitattu Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().

◆ PortraitInverse

DisplayOrientation Jypeli.DisplayOrientation.PortraitInverse = new DisplayOrientation( 0, -1 )
static

Pystysuuntainen, ylösalaisin käännetty.

Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 33.

Viitattu Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().

◆ Xmul

readonly int Jypeli.DisplayOrientation.Xmul
package

X-kerroin: 1 jos vaakasuora vasemmalle, -1 jos vaakasuora oikealle, 0 jos pystysuora.

Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 38.

Viitattu Jypeli.DisplayOrientation.Equals(), Jypeli.DisplayOrientation.GetHashCode(), Jypeli.DisplayOrientation.operator!=() ja Jypeli.DisplayOrientation.operator==().

◆ Ymul

readonly int Jypeli.DisplayOrientation.Ymul
package

Y-kerroin: 1 jos pystysuora, -1 jos ylösalaisin, 0 jos vaakasuora.

Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 43.

Viitattu Jypeli.DisplayOrientation.Equals(), Jypeli.DisplayOrientation.GetHashCode(), Jypeli.DisplayOrientation.operator!=() ja Jypeli.DisplayOrientation.operator==().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: