Jypeli 10
The simple game programming library
|
Näytön asemointi. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
bool | Equals (DisplayOrientation other) |
Onko näytön asemointi sama Lisää... | |
override bool | Equals (object obj) |
Onko näytön asemointi sama Lisää... | |
override int | GetHashCode () |
Hajautuskoodi Lisää... | |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
static bool | operator!= (DisplayOrientation a, DisplayOrientation b) |
Onko näytön asemoinnit eri Lisää... | |
static bool | operator== (DisplayOrientation a, DisplayOrientation b) |
Onko näytön asemoinnit samat Lisää... | |
Staattiset julkiset attribuutit | |
static DisplayOrientation | Landscape = LandscapeLeft |
Vaakasuuntainen. Lisää... | |
static DisplayOrientation | LandscapeLeft = new DisplayOrientation( 1, 0 ) |
Vaakasuuntainen, vasemmalle käännetty. Lisää... | |
static DisplayOrientation | LandscapeRight = new DisplayOrientation( -1, 0 ) |
Vaakasuuntainen, oikealle käännetty. Lisää... | |
static DisplayOrientation | Portrait = new DisplayOrientation( 0, 1 ) |
Pystysuuntainen. Lisää... | |
static DisplayOrientation | PortraitInverse = new DisplayOrientation( 0, -1 ) |
Pystysuuntainen, ylösalaisin käännetty. Lisää... | |
Paketin funktiot | |
DisplayOrientation (int xmul, int ymul) | |
Paketin attribuutit | |
readonly int | Xmul |
X-kerroin: 1 jos vaakasuora vasemmalle, -1 jos vaakasuora oikealle, 0 jos pystysuora. Lisää... | |
readonly int | Ymul |
Y-kerroin: 1 jos pystysuora, -1 jos ylösalaisin, 0 jos vaakasuora. Lisää... | |
Näytön asemointi.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 8.
|
package |
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 45.
bool Jypeli.DisplayOrientation.Equals | ( | DisplayOrientation | other | ) |
Onko näytön asemointi sama
other |
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 75.
Viittaukset Jypeli.DisplayOrientation.Xmul ja Jypeli.DisplayOrientation.Ymul.
override bool Jypeli.DisplayOrientation.Equals | ( | object | obj | ) |
Onko näytön asemointi sama
obj |
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 65.
Viittaukset Jypeli.DisplayOrientation.Equals().
Viitattu Jypeli.DisplayOrientation.Equals().
override int Jypeli.DisplayOrientation.GetHashCode | ( | ) |
Hajautuskoodi
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 55.
Viittaukset Jypeli.DisplayOrientation.Xmul ja Jypeli.DisplayOrientation.Ymul.
|
static |
Onko näytön asemoinnit eri
a | |
b |
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 105.
Viittaukset Jypeli.DisplayOrientation.Xmul ja Jypeli.DisplayOrientation.Ymul.
|
static |
Onko näytön asemoinnit samat
a | |
b |
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 89.
Viittaukset Jypeli.DisplayOrientation.Xmul ja Jypeli.DisplayOrientation.Ymul.
|
static |
Vaakasuuntainen.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 23.
|
static |
Vaakasuuntainen, vasemmalle käännetty.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 13.
|
static |
Vaakasuuntainen, oikealle käännetty.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 18.
Viitattu Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().
|
static |
Pystysuuntainen.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 28.
Viitattu Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().
|
static |
Pystysuuntainen, ylösalaisin käännetty.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 33.
Viitattu Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().
|
package |
X-kerroin: 1 jos vaakasuora vasemmalle, -1 jos vaakasuora oikealle, 0 jos pystysuora.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 38.
Viitattu Jypeli.DisplayOrientation.Equals(), Jypeli.DisplayOrientation.GetHashCode(), Jypeli.DisplayOrientation.operator!=() ja Jypeli.DisplayOrientation.operator==().
|
package |
Y-kerroin: 1 jos pystysuora, -1 jos ylösalaisin, 0 jos vaakasuora.
Määrittely tiedoston DisplayOrientation.cs rivillä 43.
Viitattu Jypeli.DisplayOrientation.Equals(), Jypeli.DisplayOrientation.GetHashCode(), Jypeli.DisplayOrientation.operator!=() ja Jypeli.DisplayOrientation.operator==().