![]() |
Jypeli 10
The simple game programming library
|
Kokoelma valmiita törmäyksenkäsittelijöitä. Lisää...
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
| static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | AddEffectOnObject (ExplosionSystem expSystem, int numParticles) |
| Lisää efektin törmäävän olion kohdalle. Lisää... | |
| static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | AddEffectOnTarget (ExplosionSystem expSystem, int numParticles) |
| Lisää efektin sen olion kohdalle, johon törmätään. Lisää... | |
| static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | AddMeterValue (DoubleMeter meter, double value) |
| Lisää mittarin arvoa halutulla määrällä. Voit myös vähentää käyttämällä negatiivista lukua. Lisää... | |
| static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | AddMeterValue (IntMeter meter, int value) |
| Lisää mittarin arvoa halutulla määrällä. Voit myös vähentää käyttämällä negatiivista lukua. Lisää... | |
| static void | DestroyBoth (PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject targetObject) |
| Tuhoaa molemmat törmäävät oliot. Lisää... | |
| static void | DestroyObject (PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject targetObject) |
| Tuhoaa törmäävän olion. Lisää... | |
| static void | DestroyTarget (PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject targetObject) |
| Tuhoaa olion johon törmätään. Lisää... | |
| static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | ExplodeBoth (double radius, bool destroyObject) |
| Räjäyttää molemmat törmäävät oliot. Räjähdys tulee olioiden törmäyskohtaan. Lisää... | |
| static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | ExplodeObject (double radius, bool destroyObject) |
| Räjäyttää törmäävän olion. Lisää... | |
| static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | ExplodeTarget (double radius, bool destroyObject) |
| Räjäyttää olion johon törmätään. Lisää... | |
| static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | HitObject (Vector impulse) |
| Lyö törmäävää oliota vektorin määräämällä suunnalla ja voimalla. Lisää... | |
| static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | HitTarget (Vector impulse) |
| Lyö oliota johon törmätään vektorin määräämällä suunnalla ja voimalla. Lisää... | |
| static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | IncreaseObjectSize (double width, double height) |
| Kasvattaa törmäävän olion kokoa (tai pienentää negatiivisilla arvoilla) Lisää... | |
| static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | IncreaseTargetSize (double width, double height) |
| Kasvattaa törmäyskohteen kokoa (tai pienentää negatiivisilla arvoilla) Lisää... | |
| static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | PlaySound (string soundEffectName) |
| Soittaa ääniefektin. Lisää... | |
| static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | SetColor (Color color) |
| Vaihtaa törmäävän olion väriä. Lisää... | |
| static void | SetRandomColor (PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject targetObject) |
| Vaihtaa törmäävän olion värin satunnaiseen. Lisää... | |
| static void | SetRandomTargetColor (PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject targetObject) |
| Vaihtaa törmäyskohteen värin satunnaiseen. Lisää... | |
| static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | SetTargetColor (Color color) |
| Vaihtaa törmäyskohteen väriä. Lisää... | |
| static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | ShowMessage (string message) |
| Näyttää viestin MessageDisplayssä. Lisää... | |
Kokoelma valmiita törmäyksenkäsittelijöitä.
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 8.
|
static |
Lisää efektin törmäävän olion kohdalle.
| expSystem | Efektijärjestelmä |
| numParticles | Kuinka monta partikkelia laitetaan |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 179.
Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.AddEffect() ja Jypeli.PhysicsObject.Position.
|
static |
Lisää efektin sen olion kohdalle, johon törmätään.
| expSystem | Efektijärjestelmä |
| numParticles | Kuinka monta partikkelia laitetaan |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 193.
Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.AddEffect() ja Jypeli.PhysicsObject.Position.
|
static |
Lisää mittarin arvoa halutulla määrällä. Voit myös vähentää käyttämällä negatiivista lukua.
| meter | Mittari |
| value | Kuinka paljon lisätään |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 124.
Viittaukset Jypeli.Meter< ValueType >.Value.
|
static |
Lisää mittarin arvoa halutulla määrällä. Voit myös vähentää käyttämällä negatiivista lukua.
| meter | Mittari |
| value | Kuinka paljon lisätään |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 109.
Viittaukset Jypeli.Meter< ValueType >.Value.
|
static |
Tuhoaa molemmat törmäävät oliot.
| collidingObject | Törmäävä olio |
| targetObject | Kohde johon törmätään |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 35.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Destroy().
|
static |
Tuhoaa törmäävän olion.
| collidingObject | Törmäävä olio |
| targetObject | Kohde johon törmätään |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 15.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Destroy().
|
static |
Tuhoaa olion johon törmätään.
| collidingObject | Törmäävä olio |
| targetObject | Kohde johon törmätään |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 25.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Destroy().
|
static |
Räjäyttää molemmat törmäävät oliot. Räjähdys tulee olioiden törmäyskohtaan.
| radius | Räjähdyksen säde |
| destroyObject | Tuhotaanko oliot samalla |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 86.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.Vector.Average(), Jypeli.GameObject.Destroy(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.GameObject.Position ja Jypeli.PhysicsObject.Position.
|
static |
Räjäyttää törmäävän olion.
| radius | Räjähdyksen säde |
| destroyObject | Tuhotaanko törmäävä olio |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 47.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.GameObject.Destroy(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.GameObject.Position ja Jypeli.PhysicsObject.Position.
|
static |
Räjäyttää olion johon törmätään.
| radius | Räjähdyksen säde |
| destroyObject | Tuhotaanko törmäävä olio |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 66.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.GameObject.Destroy(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.GameObject.Position ja Jypeli.PhysicsObject.Position.
|
static |
Lyö törmäävää oliota vektorin määräämällä suunnalla ja voimalla.
| impulse | Impulssi (massa * nopeus) |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 137.
Viittaukset Jypeli.PhysicsObject.Hit().
|
static |
Lyö oliota johon törmätään vektorin määräämällä suunnalla ja voimalla.
| impulse | Impulssi (massa * nopeus) |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 150.
Viittaukset Jypeli.PhysicsObject.Hit().
|
static |
Kasvattaa törmäävän olion kokoa (tai pienentää negatiivisilla arvoilla)
| width | Leveyden muutos |
| height | Korkeuden muutos |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 207.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Height, Jypeli.PhysicsObject.Size ja Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Width.
|
static |
Kasvattaa törmäyskohteen kokoa (tai pienentää negatiivisilla arvoilla)
| width | Leveyden muutos |
| height | Korkeuden muutos |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 224.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Height, Jypeli.PhysicsObject.Size ja Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Width.
|
static |
Soittaa ääniefektin.
| soundEffectName | Ääniefekitin nimi |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 163.
Viittaukset Jypeli.Game.LoadSoundEffect() ja Jypeli.SoundEffect.Play().
|
static |
Vaihtaa törmäävän olion väriä.
| color | Väri |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 240.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Color.
|
static |
Vaihtaa törmäävän olion värin satunnaiseen.
| collidingObject | |
| targetObject |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 266.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Color ja Jypeli.RandomGen.NextColor().
|
static |
Vaihtaa törmäyskohteen värin satunnaiseen.
| collidingObject | |
| targetObject |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 277.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Color ja Jypeli.RandomGen.NextColor().
|
static |
Vaihtaa törmäyskohteen väriä.
| color | Väri |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 253.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Color.
|
static |
Näyttää viestin MessageDisplayssä.
| message | Viesti. |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 287.
Viittaukset Jypeli.MessageDisplay.Add(), Jypeli.Game.Instance ja Jypeli.Game.MessageDisplay.