Jypeli 10
The simple game programming library
|
Kokoelma valmiita törmäyksenkäsittelijöitä. Lisää...
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | AddEffectOnObject (ExplosionSystem expSystem, int numParticles) |
Lisää efektin törmäävän olion kohdalle. Lisää... | |
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | AddEffectOnTarget (ExplosionSystem expSystem, int numParticles) |
Lisää efektin sen olion kohdalle, johon törmätään. Lisää... | |
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | AddMeterValue (DoubleMeter meter, double value) |
Lisää mittarin arvoa halutulla määrällä. Voit myös vähentää käyttämällä negatiivista lukua. Lisää... | |
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | AddMeterValue (IntMeter meter, int value) |
Lisää mittarin arvoa halutulla määrällä. Voit myös vähentää käyttämällä negatiivista lukua. Lisää... | |
static void | DestroyBoth (PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject targetObject) |
Tuhoaa molemmat törmäävät oliot. Lisää... | |
static void | DestroyObject (PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject targetObject) |
Tuhoaa törmäävän olion. Lisää... | |
static void | DestroyTarget (PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject targetObject) |
Tuhoaa olion johon törmätään. Lisää... | |
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | ExplodeBoth (double radius, bool destroyObject) |
Räjäyttää molemmat törmäävät oliot. Räjähdys tulee olioiden törmäyskohtaan. Lisää... | |
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | ExplodeObject (double radius, bool destroyObject) |
Räjäyttää törmäävän olion. Lisää... | |
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | ExplodeTarget (double radius, bool destroyObject) |
Räjäyttää olion johon törmätään. Lisää... | |
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | HitObject (Vector impulse) |
Lyö törmäävää oliota vektorin määräämällä suunnalla ja voimalla. Lisää... | |
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | HitTarget (Vector impulse) |
Lyö oliota johon törmätään vektorin määräämällä suunnalla ja voimalla. Lisää... | |
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | IncreaseObjectSize (double width, double height) |
Kasvattaa törmäävän olion kokoa (tai pienentää negatiivisilla arvoilla) Lisää... | |
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | IncreaseTargetSize (double width, double height) |
Kasvattaa törmäyskohteen kokoa (tai pienentää negatiivisilla arvoilla) Lisää... | |
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | PlaySound (string soundEffectName) |
Soittaa ääniefektin. Lisää... | |
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | SetColor (Color color) |
Vaihtaa törmäävän olion väriä. Lisää... | |
static void | SetRandomColor (PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject targetObject) |
Vaihtaa törmäävän olion värin satunnaiseen. Lisää... | |
static void | SetRandomTargetColor (PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject targetObject) |
Vaihtaa törmäyskohteen värin satunnaiseen. Lisää... | |
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | SetTargetColor (Color color) |
Vaihtaa törmäyskohteen väriä. Lisää... | |
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | ShowMessage (string message) |
Näyttää viestin MessageDisplayssä. Lisää... | |
Kokoelma valmiita törmäyksenkäsittelijöitä.
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 8.
|
static |
Lisää efektin törmäävän olion kohdalle.
expSystem | Efektijärjestelmä |
numParticles | Kuinka monta partikkelia laitetaan |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 179.
Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.AddEffect() ja Jypeli.PhysicsObject.Position.
|
static |
Lisää efektin sen olion kohdalle, johon törmätään.
expSystem | Efektijärjestelmä |
numParticles | Kuinka monta partikkelia laitetaan |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 193.
Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.AddEffect() ja Jypeli.PhysicsObject.Position.
|
static |
Lisää mittarin arvoa halutulla määrällä. Voit myös vähentää käyttämällä negatiivista lukua.
meter | Mittari |
value | Kuinka paljon lisätään |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 124.
Viittaukset Jypeli.Meter< ValueType >.Value.
|
static |
Lisää mittarin arvoa halutulla määrällä. Voit myös vähentää käyttämällä negatiivista lukua.
meter | Mittari |
value | Kuinka paljon lisätään |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 109.
Viittaukset Jypeli.Meter< ValueType >.Value.
|
static |
Tuhoaa molemmat törmäävät oliot.
collidingObject | Törmäävä olio |
targetObject | Kohde johon törmätään |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 35.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Destroy().
|
static |
Tuhoaa törmäävän olion.
collidingObject | Törmäävä olio |
targetObject | Kohde johon törmätään |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 15.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Destroy().
|
static |
Tuhoaa olion johon törmätään.
collidingObject | Törmäävä olio |
targetObject | Kohde johon törmätään |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 25.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Destroy().
|
static |
Räjäyttää molemmat törmäävät oliot. Räjähdys tulee olioiden törmäyskohtaan.
radius | Räjähdyksen säde |
destroyObject | Tuhotaanko oliot samalla |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 86.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.Vector.Average(), Jypeli.GameObject.Destroy(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.GameObject.Position ja Jypeli.PhysicsObject.Position.
|
static |
Räjäyttää törmäävän olion.
radius | Räjähdyksen säde |
destroyObject | Tuhotaanko törmäävä olio |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 47.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.GameObject.Destroy(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.GameObject.Position ja Jypeli.PhysicsObject.Position.
|
static |
Räjäyttää olion johon törmätään.
radius | Räjähdyksen säde |
destroyObject | Tuhotaanko törmäävä olio |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 66.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.GameObject.Destroy(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.GameObject.Position ja Jypeli.PhysicsObject.Position.
|
static |
Lyö törmäävää oliota vektorin määräämällä suunnalla ja voimalla.
impulse | Impulssi (massa * nopeus) |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 137.
Viittaukset Jypeli.PhysicsObject.Hit().
|
static |
Lyö oliota johon törmätään vektorin määräämällä suunnalla ja voimalla.
impulse | Impulssi (massa * nopeus) |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 150.
Viittaukset Jypeli.PhysicsObject.Hit().
|
static |
Kasvattaa törmäävän olion kokoa (tai pienentää negatiivisilla arvoilla)
width | Leveyden muutos |
height | Korkeuden muutos |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 207.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Height, Jypeli.PhysicsObject.Size ja Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Width.
|
static |
Kasvattaa törmäyskohteen kokoa (tai pienentää negatiivisilla arvoilla)
width | Leveyden muutos |
height | Korkeuden muutos |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 224.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Height, Jypeli.PhysicsObject.Size ja Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Width.
|
static |
Soittaa ääniefektin.
soundEffectName | Ääniefekitin nimi |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 163.
Viittaukset Jypeli.Game.LoadSoundEffect() ja Jypeli.SoundEffect.Play().
|
static |
Vaihtaa törmäävän olion väriä.
color | Väri |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 240.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Color.
|
static |
Vaihtaa törmäävän olion värin satunnaiseen.
collidingObject | |
targetObject |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 266.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Color ja Jypeli.RandomGen.NextColor().
|
static |
Vaihtaa törmäyskohteen värin satunnaiseen.
collidingObject | |
targetObject |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 277.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Color ja Jypeli.RandomGen.NextColor().
|
static |
Vaihtaa törmäyskohteen väriä.
color | Väri |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 253.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Color.
|
static |
Näyttää viestin MessageDisplayssä.
message | Viesti. |
Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 287.
Viittaukset Jypeli.MessageDisplay.Add(), Jypeli.Game.Instance ja Jypeli.Game.MessageDisplay.