Jypeli 10
The simple game programming library
|
Olio jolla on paikka jota voi muuttaa. Lisää...
Ominaisuudet | |
new Vector | Position [getset] |
Paikka. Lisää... | |
new double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
new double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional | |
Vector | Position [get] |
Paikka. Lisää... | |
double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Olio jolla on paikka jota voi muuttaa.
Määrittely tiedoston Positional.cs rivillä 27.
|
getset |
Paikka.
Määrittely tiedoston Positional.cs rivillä 32.
Viitattu Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.LinearOscillator(), Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.Apply(), Jypeli.FollowerBrain.CreateDistanceComparer(), Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Layer.DrawShape(), Jypeli.Layer.DrawTexture(), Jypeli.Game.IsObjectOnScreen(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.OnAdd(), Jypeli.RandomMoverBrain.OnAdd(), Jypeli.PlatformWandererBrain.OnAddToGame(), Jypeli.RandomMoverBrain.OnCollision(), Jypeli.Game.PaintShapeOutlines(), Jypeli.FollowerBrain.SelectTarget(), Jypeli.FollowerBrain.SetTargetPosition(), Jypeli.FollowerBrain.Update(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.Update(), Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Update(), Jypeli.RandomMoverBrain.Update() ja Jypeli.GameObject.UpdateChildSizes().
|
get |
Paikan X-koordinaatti.
Määrittely tiedoston Positional.cs rivillä 37.
|
get |
Paikan Y-koordinaatti.
Määrittely tiedoston Positional.cs rivillä 42.