Jypeli 10
The simple game programming library
|
Tiedosto. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | Close () |
void | Dispose () |
Paketin funktiot | |
StorageFile (string name, Stream stream) | |
object | LoadArray (XmlReader reader, Type containerType, object obj) |
object | LoadData (XmlReader reader, Type type, object obj) |
object | LoadList (XmlReader reader, Type containerType, int itemCount, object obj) |
void | SaveArray (XmlWriter writer, Type containerType, object obj) |
void | SaveData (XmlWriter writer, Type type, object obj, bool saveAllFields) |
void | SaveList (XmlWriter writer, Type containerType, object obj) |
Paketin staattiset attribuutit | |
static BindingFlags | AllOfInstance = BindingFlags.FlattenHierarchy | BindingFlags.Instance | BindingFlags.NonPublic | BindingFlags.Public |
Ominaisuudet | |
string | Name [getset] |
Stream | Stream [getprivate set] |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | applyMetadata (Type type, object obj, string tag, string value) |
void | FixListSize (ref IList list, int itemCount) |
object | GenParse (Type type, string str) |
string | GenToString (Type type, object obj) |
bool | IsIllegalType (Type type) |
void | SaveMember (XmlWriter writer, string elementName, Type memberType, MemberInfo member, object memberValue, bool saveAllFields) |
bool | tagTrue (string value) |
bool | TryCreateObject (Type type, string tag, out object obj) |
void | writeMetadata (XmlWriter writer, Type type, object obj) |
Tiedosto.
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 16.
|
package |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 21.
Viittaukset Jypeli.StorageFile.Name ja Jypeli.StorageFile.Stream.
|
private |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 192.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.TypeHelper.InheritsFrom(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.GameObject.IsAddedToGame ja Jypeli.StorageFile.tagTrue().
Viitattu Jypeli.StorageFile.LoadData().
void Jypeli.StorageFile.Close | ( | ) |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 28.
Viittaukset Jypeli.StorageFile.Stream.
Viitattu Jypeli.LoadState.Dispose(), Jypeli.LoadState.EndLoad(), Jypeli.SaveState.EndSave() ja Jypeli.LoadState.ResetFile().
void Jypeli.StorageFile.Dispose | ( | ) |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 33.
Viittaukset Jypeli.StorageFile.Stream.
|
private |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 345.
|
private |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 59.
Viittaukset Jypeli.TypeHelper.Parse().
Viitattu Jypeli.StorageFile.LoadData().
|
private |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 40.
Viitattu Jypeli.StorageFile.SaveData().
|
private |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 280.
Viitattu Jypeli.StorageFile.SaveData().
|
package |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 306.
Viittaukset Jypeli.StorageFile.LoadData() ja Jypeli.TypeHelper.Parse().
Viitattu Jypeli.StorageFile.LoadData().
|
package |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 81.
Viittaukset Jypeli.StorageFile.AllOfInstance, Jypeli.StorageFile.applyMetadata(), Jypeli.StorageFile.GenParse(), Jypeli.Destroyable.IsDestroyed, Jypeli.StorageFile.LoadArray(), Jypeli.StorageFile.LoadData(), Jypeli.StorageFile.LoadList(), Jypeli.TypeHelper.Parse(), Jypeli.Tagged.Tag ja Jypeli.StorageFile.TryCreateObject().
Viitattu Jypeli.LoadState.Load(), Jypeli.StorageFile.LoadArray(), Jypeli.StorageFile.LoadData() ja Jypeli.StorageFile.LoadList().
|
package |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 358.
Viittaukset Jypeli.StorageFile.LoadData(), Jypeli.TypeHelper.Parse() ja Jypeli.StorageFile.TryCreateObject().
Viitattu Jypeli.StorageFile.LoadData().
|
package |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 443.
Viittaukset Jypeli.StorageFile.SaveData() ja Jypeli.TypeHelper.ToString().
Viitattu Jypeli.StorageFile.SaveData().
|
package |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 211.
Viittaukset Jypeli.StorageFile.AllOfInstance, Jypeli.StorageFile.GenToString(), Jypeli.StorageFile.IsIllegalType(), Jypeli.StorageFile.SaveArray(), Jypeli.StorageFile.SaveList(), Jypeli.StorageFile.SaveMember() ja Jypeli.StorageFile.writeMetadata().
Viitattu Jypeli.SaveState.Save(), Jypeli.StorageFile.SaveArray(), Jypeli.StorageFile.SaveList() ja Jypeli.StorageFile.SaveMember().
|
package |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 465.
Viittaukset Jypeli.StorageFile.SaveData() ja Jypeli.TypeHelper.ToString().
Viitattu Jypeli.StorageFile.SaveData().
|
private |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 285.
Viittaukset Jypeli.StorageFile.SaveData() ja Jypeli.TypeHelper.ToString().
Viitattu Jypeli.StorageFile.SaveData().
|
private |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 206.
Viitattu Jypeli.StorageFile.applyMetadata().
|
private |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 410.
Viittaukset Jypeli.Factory.FactoryCreate().
Viitattu Jypeli.StorageFile.LoadData() ja Jypeli.StorageFile.LoadList().
|
private |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 294.
Viittaukset Jypeli.TypeHelper.InheritsFrom().
Viitattu Jypeli.StorageFile.SaveData().
|
staticpackage |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 38.
Viitattu Jypeli.StorageFile.LoadData() ja Jypeli.StorageFile.SaveData().
|
getset |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 18.
Viitattu Jypeli.StorageFile.StorageFile(), Jypeli.LoadState.Load() ja Jypeli.LoadState.ResetFile().
|
getprivate set |
Määrittely tiedoston StorageFile.cs rivillä 19.
Viitattu Jypeli.StorageFile.StorageFile(), Jypeli.LoadState.BeginReadXml(), Jypeli.SaveState.BeginWriteXml(), Jypeli.StorageFile.Close(), Jypeli.StorageFile.Dispose(), Jypeli.LoadState.ResetFile() ja Jypeli.GameObject.SetImage().