Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Graphics luokkareferenssi

Contains graphics resources. Lisää...

Staattiset julkiset jäsenfunktiot

static Effect GetColorEffect (ref Matrix worldMatrix, bool lightingEnabled)
 
static SamplerState GetDefaultSamplerState ()
 
static Effect GetTextureEffect (ref Matrix worldMatrix, Texture2D texture, bool lightingEnabled)
 
static void Initialize ()
 
static void ResetSamplerState ()
 
static void ResetScreenSize ()
 
static DepthFormat SelectStencilMode ()
 
static void SetSamplerState ()
 

Staattiset julkiset attribuutit

static BasicEffect BasicColorEffect
 
static BasicEffect BasicTextureEffect
 
static Canvas Canvas = new Canvas()
 
static FontStashSharp.Renderer FontRenderer
 
static SpriteBatch SpriteBatch
 

Paketin staattiset attribuutit

static readonly TextureCoordinates DefaultTextureCoords
 
static ImageBatch ImageBatch = new ImageBatch()
 
static LineBatch LineBatch = new LineBatch()
 
static ShapeBatch ShapeBatch = new ShapeBatch()
 

Staattiset yksityiset jäsenfunktiot

static Effect GetLightingEffect (ref Matrix worldMatrix)
 
static void GraphicsDevice_DeviceReset (object sender, EventArgs e)
 

Staattiset yksityiset attribuutit

static bool is_PS_2_0_supported = true
 
static Effect LightingEffect
 
static Matrix ProjectionMatrix
 
static SamplerState storedSamplerState
 
static Matrix ViewMatrix
 
static Matrix viewProjectionMatrix
 

Yksityiskohtainen selite

Contains graphics resources.

Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 35.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ GetColorEffect()

static Effect Jypeli.Graphics.GetColorEffect ( ref Matrix  worldMatrix,
bool  lightingEnabled 
)
static

◆ GetDefaultSamplerState()

static SamplerState Jypeli.Graphics.GetDefaultSamplerState ( )
static

◆ GetLightingEffect()

static Effect Jypeli.Graphics.GetLightingEffect ( ref Matrix  worldMatrix)
staticprivate

◆ GetTextureEffect()

static Effect Jypeli.Graphics.GetTextureEffect ( ref Matrix  worldMatrix,
Texture2D  texture,
bool  lightingEnabled 
)
static

◆ GraphicsDevice_DeviceReset()

static void Jypeli.Graphics.GraphicsDevice_DeviceReset ( object  sender,
EventArgs  e 
)
staticprivate

Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 141.

Viittaukset Jypeli.Graphics.ResetScreenSize().

Viitattu Jypeli.Graphics.Initialize().

◆ Initialize()

◆ ResetSamplerState()

◆ ResetScreenSize()

◆ SelectStencilMode()

static DepthFormat Jypeli.Graphics.SelectStencilMode ( )
static

Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 111.

Viitattu Jypeli.Game.InitXnaGraphics().

◆ SetSamplerState()

Jäsendatan dokumentaatio

◆ BasicColorEffect

◆ BasicTextureEffect

BasicEffect Jypeli.Graphics.BasicTextureEffect
static

◆ Canvas

Canvas Jypeli.Graphics.Canvas = new Canvas()
static

Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 51.

Viitattu Jypeli.Canvas.Begin() ja Jypeli.Game.Draw().

◆ DefaultTextureCoords

readonly TextureCoordinates Jypeli.Graphics.DefaultTextureCoords
staticpackage
Alkuarvo:
= new TextureCoordinates()
{
TopLeft = new Vector2( 0.0f, 0.0f ),
TopRight = new Vector2( 1.0f, 0.0f ),
BottomLeft = new Vector2( 0.0f, 1.0f ),
BottomRight = new Vector2( 1.0f, 1.0f ),
}
System.Numerics.Vector2 Vector2

Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 53.

Viitattu Jypeli.Canvas.DrawImage().

◆ FontRenderer

◆ ImageBatch

ImageBatch Jypeli.Graphics.ImageBatch = new ImageBatch()
staticpackage

◆ is_PS_2_0_supported

bool Jypeli.Graphics.is_PS_2_0_supported = true
staticprivate

◆ LightingEffect

Effect Jypeli.Graphics.LightingEffect
staticprivate

Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 62.

Viitattu Jypeli.Graphics.GetLightingEffect() ja Jypeli.Graphics.Initialize().

◆ LineBatch

LineBatch Jypeli.Graphics.LineBatch = new LineBatch()
staticpackage

◆ ProjectionMatrix

Matrix Jypeli.Graphics.ProjectionMatrix
staticprivate

Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 66.

Viitattu Jypeli.Graphics.ResetScreenSize().

◆ ShapeBatch

ShapeBatch Jypeli.Graphics.ShapeBatch = new ShapeBatch()
staticpackage

Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 48.

Viitattu Jypeli.Layer.DrawObjectsWithoutImages() ja Jypeli.Layer.DrawShape().

◆ SpriteBatch

SpriteBatch Jypeli.Graphics.SpriteBatch
static

◆ storedSamplerState

SamplerState Jypeli.Graphics.storedSamplerState
staticprivate

◆ ViewMatrix

Matrix Jypeli.Graphics.ViewMatrix
staticprivate

Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 65.

Viitattu Jypeli.Graphics.ResetScreenSize().

◆ viewProjectionMatrix

Matrix Jypeli.Graphics.viewProjectionMatrix
staticprivate

Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: