Jypeli 10
The simple game programming library
|
Contains graphics resources. Lisää...
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
static Effect | GetColorEffect (ref Matrix worldMatrix, bool lightingEnabled) |
static SamplerState | GetDefaultSamplerState () |
static Effect | GetTextureEffect (ref Matrix worldMatrix, Texture2D texture, bool lightingEnabled) |
static void | Initialize () |
static void | ResetSamplerState () |
static void | ResetScreenSize () |
static DepthFormat | SelectStencilMode () |
static void | SetSamplerState () |
Staattiset julkiset attribuutit | |
static BasicEffect | BasicColorEffect |
static BasicEffect | BasicTextureEffect |
static Canvas | Canvas = new Canvas() |
static FontStashSharp.Renderer | FontRenderer |
static SpriteBatch | SpriteBatch |
Paketin staattiset attribuutit | |
static readonly TextureCoordinates | DefaultTextureCoords |
static ImageBatch | ImageBatch = new ImageBatch() |
static LineBatch | LineBatch = new LineBatch() |
static ShapeBatch | ShapeBatch = new ShapeBatch() |
Staattiset yksityiset jäsenfunktiot | |
static Effect | GetLightingEffect (ref Matrix worldMatrix) |
static void | GraphicsDevice_DeviceReset (object sender, EventArgs e) |
Staattiset yksityiset attribuutit | |
static bool | is_PS_2_0_supported = true |
static Effect | LightingEffect |
static Matrix | ProjectionMatrix |
static SamplerState | storedSamplerState |
static Matrix | ViewMatrix |
static Matrix | viewProjectionMatrix |
Contains graphics resources.
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 35.
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 167.
Viittaukset Jypeli.Graphics.BasicColorEffect, Jypeli.Graphics.GetLightingEffect() ja Jypeli.Graphics.is_PS_2_0_supported.
Viitattu Jypeli.Renderer.DrawFilledShape(), Jypeli.Renderer.DrawPolygon(), Jypeli.LineBatch.Flush() ja Jypeli.ShapeBatch.Flush().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 77.
Viittaukset Jypeli.Game.SmoothTextures.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Draw(), Jypeli.ScreenView.Render() ja Jypeli.Graphics.SetSamplerState().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 186.
Viittaukset Jypeli.Level.AmbientLight, Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Game.Level, Jypeli.Graphics.LightingEffect, Jypeli.Game.Lights ja Jypeli.Graphics.viewProjectionMatrix.
Viitattu Jypeli.Graphics.GetColorEffect() ja Jypeli.Graphics.GetTextureEffect().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 146.
Viittaukset Jypeli.Graphics.BasicTextureEffect, Jypeli.Graphics.GetLightingEffect() ja Jypeli.Graphics.is_PS_2_0_supported.
Viitattu Jypeli.Renderer.DrawImageTexture() ja Jypeli.ImageBatch.Flush().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 141.
Viittaukset Jypeli.Graphics.ResetScreenSize().
Viitattu Jypeli.Graphics.Initialize().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 82.
Viittaukset Jypeli.Graphics.BasicColorEffect, Jypeli.Graphics.BasicTextureEffect, Jypeli.Graphics.FontRenderer, Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.Graphics.GraphicsDevice_DeviceReset(), Jypeli.ImageBatch.Initialize(), Jypeli.ShapeBatch.Initialize(), Jypeli.Graphics.LightingEffect, Jypeli.Content.Lighting.rawData, Jypeli.Graphics.ResetScreenSize() ja Jypeli.Graphics.SpriteBatch.
Viitattu Jypeli.Game.InitGraphics().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 136.
Viittaukset Jypeli.Game.GraphicsDevice ja Jypeli.Graphics.storedSamplerState.
Viitattu Jypeli.Renderer.DrawFilledShape(), Jypeli.Renderer.DrawImageTexture(), Jypeli.Renderer.DrawPolygon(), Jypeli.Renderer.DrawRaySegment(), Jypeli.Renderer.DrawVertices() ja Jypeli.ImageBatch.Flush().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 213.
Viittaukset Jypeli.Graphics.BasicColorEffect, Jypeli.Graphics.BasicTextureEffect, Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.ScreenView.Height, Jypeli.Graphics.ProjectionMatrix, Jypeli.Game.Screen, Jypeli.Graphics.ViewMatrix, Jypeli.Graphics.viewProjectionMatrix ja Jypeli.ScreenView.Width.
Viitattu Jypeli.Graphics.GraphicsDevice_DeviceReset() ja Jypeli.Graphics.Initialize().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 111.
Viitattu Jypeli.Game.InitXnaGraphics().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 130.
Viittaukset Jypeli.Graphics.GetDefaultSamplerState(), Jypeli.Game.GraphicsDevice ja Jypeli.Graphics.storedSamplerState.
Viitattu Jypeli.Renderer.DrawFilledShape(), Jypeli.Renderer.DrawImageTexture(), Jypeli.Renderer.DrawPolygon(), Jypeli.Renderer.DrawRaySegment(), Jypeli.Renderer.DrawVertices() ja Jypeli.ImageBatch.Flush().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 38.
Viitattu Jypeli.Renderer.DrawRaySegment(), Jypeli.Renderer.DrawVertices(), Jypeli.Graphics.GetColorEffect(), Jypeli.Graphics.Initialize() ja Jypeli.Graphics.ResetScreenSize().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 37.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw(), Jypeli.Graphics.GetTextureEffect(), Jypeli.Graphics.Initialize() ja Jypeli.Graphics.ResetScreenSize().
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 51.
Viitattu Jypeli.Canvas.Begin() ja Jypeli.Game.Draw().
|
staticpackage |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 53.
Viitattu Jypeli.Canvas.DrawImage().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 42.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Draw(), Jypeli.Controls.Keyboard.XnaRenderer.DrawStringWithShadow(), Jypeli.Renderer.DrawText(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Image.FromText() ja Jypeli.Graphics.Initialize().
|
staticpackage |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 47.
Viitattu Jypeli.Canvas.Begin(), Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Layer.DrawObjectsWithImages(), Jypeli.Layer.DrawTexture() ja Jypeli.Canvas.End().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 71.
Viitattu Jypeli.Graphics.GetColorEffect() ja Jypeli.Graphics.GetTextureEffect().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 62.
Viitattu Jypeli.Graphics.GetLightingEffect() ja Jypeli.Graphics.Initialize().
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 49.
Viitattu Jypeli.Canvas.Begin(), Jypeli.Widget.Draw(), Jypeli.Layer.DrawGrid(), Jypeli.Canvas.DrawLine() ja Jypeli.Canvas.End().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 66.
Viitattu Jypeli.Graphics.ResetScreenSize().
|
staticpackage |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 48.
Viitattu Jypeli.Layer.DrawObjectsWithoutImages() ja Jypeli.Layer.DrawShape().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 40.
Viitattu Jypeli.Game.Draw(), Jypeli.MessageDisplay.Draw(), Jypeli.Renderer.DrawText() ja Jypeli.Graphics.Initialize().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 128.
Viitattu Jypeli.Graphics.ResetSamplerState() ja Jypeli.Graphics.SetSamplerState().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 65.
Viitattu Jypeli.Graphics.ResetScreenSize().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 67.
Viitattu Jypeli.Graphics.GetLightingEffect() ja Jypeli.Graphics.ResetScreenSize().