Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout luokkareferenssi

Asettelee widgetit päällekäin, järjestyksessä ylhäältä alas. Jos widgeteille ei ole tarpeeksi tilaa, vain osa niistä asetellaan paikalleen. Ensimmäisen näkyvän widgetin indeksi asetetaan Update:ssa propertyyn StartIndex ja viimeisen jälkeisen indeksi propertyyn EndIndex. Lisää...

Luokan Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout luokkakaavio
Jypeli.ILayout

Julkiset jäsenfunktiot

void Scroll (IList< GameObject > objects, double amount)
 Listan portaaton vieritys. Lisää...
 
void ScrollDown (IList< GameObject > objects)
 
void ScrollUp (IList< GameObject > objects)
 
void Update (IList< GameObject > objects, Vector maximumSize)
 Päivittää asettelijan olioiden sijainnit Lisää...
 
void UpdateSizeHints (IList< GameObject > objects)
 Päivittää asettelijan koon Lisää...
 

Ominaisuudet

double BottomPadding [getset]
 Alareunaan jäävä tyhjä tila. Lisää...
 
int EndIndex [getset]
 Viimeisen piirtoalueella olevan widgetin jälkeinen indeksi. Lisää...
 
Sizing HorizontalSizing [get]
 
double LeftPadding [getset]
 Vasempaan reunaan jäävä tyhjä tila. Lisää...
 
GameObject Parent [getset]
 
Vector PreferredSize [get]
 
double RightPadding [getset]
 Oikeaan reunaan jäävä tyhjä tila. Lisää...
 
double Spacing [getset]
 Olioiden väliin jäävä tyhjä tila. Lisää...
 
int StartIndex [getset]
 Ylhäältä lukien ensimmäisen piirtoalueen sisällä olevan widgetin indeksi. Lisää...
 
double TopPadding [getset]
 Yläreunaan jäävä tyhjä tila. Lisää...
 
Sizing VerticalSizing [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.ILayout
double BottomPadding [getset]
 Alareunaan jäävä tyhjä tila. Lisää...
 
Sizing HorizontalSizing [get]
 Kuinka tämän hallitsemat oliot asetellaan sivusuunnassa Lisää...
 
double LeftPadding [getset]
 Vasempaan reunaan jäävä tyhjä tila. Lisää...
 
GameObject Parent [getset]
 Asettelijan omistaja Lisää...
 
Vector PreferredSize [get]
 Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi, jos tilaa ei ole tarpeeksi. Lisää...
 
double RightPadding [getset]
 Oikeaan reunaan jäävä tyhjä tila. Lisää...
 
double TopPadding [getset]
 Yläreunaan jäävä tyhjä tila. Lisää...
 
Sizing VerticalSizing [get]
 Kuinka tämän hallitsemat oliot asetellaan pystysuunnassa Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void NotifyParent ()
 

Yksityiset attribuutit

double _bottomPadding = 0
 
double _firstVisibleItemOffset = 0
 
double _heightRequestedByExpandingObjects
 
double _heightRequestedByFixedSizeObjects
 
Sizing _horizontalSizing
 
double _leftPadding = 0
 
Vector _preferredSize
 
double _rightPadding = 0
 
double _spacing = 0
 
double _topPadding = 0
 
Sizing _verticalSizing
 

Yksityiskohtainen selite

Asettelee widgetit päällekäin, järjestyksessä ylhäältä alas. Jos widgeteille ei ole tarpeeksi tilaa, vain osa niistä asetellaan paikalleen. Ensimmäisen näkyvän widgetin indeksi asetetaan Update:ssa propertyyn StartIndex ja viimeisen jälkeisen indeksi propertyyn EndIndex.

Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 42.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ NotifyParent()

void Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.NotifyParent ( )
private

◆ Scroll()

◆ ScrollDown()

◆ ScrollUp()

◆ Update()

◆ UpdateSizeHints()

Jäsendatan dokumentaatio

◆ _bottomPadding

double Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._bottomPadding = 0
private

Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 51.

◆ _firstVisibleItemOffset

◆ _heightRequestedByExpandingObjects

double Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._heightRequestedByExpandingObjects
private

◆ _heightRequestedByFixedSizeObjects

double Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._heightRequestedByFixedSizeObjects
private

◆ _horizontalSizing

Sizing Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._horizontalSizing
private

◆ _leftPadding

double Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._leftPadding = 0
private

Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 52.

◆ _preferredSize

Vector Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._preferredSize
private

◆ _rightPadding

double Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._rightPadding = 0
private

Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 53.

◆ _spacing

double Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._spacing = 0
private

Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 49.

◆ _topPadding

double Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._topPadding = 0
private

Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 50.

◆ _verticalSizing

Sizing Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._verticalSizing
private

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ BottomPadding

double Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.BottomPadding
getset

◆ EndIndex

int Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.EndIndex
getset

Viimeisen piirtoalueella olevan widgetin jälkeinen indeksi.

Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 113.

Viitattu Jypeli.ScrollableList< O >.Clear() ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update().

◆ HorizontalSizing

Sizing Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.HorizontalSizing
get

Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 242.

◆ LeftPadding

double Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.LeftPadding
getset

◆ Parent

◆ PreferredSize

Vector Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.PreferredSize
get

Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 254.

◆ RightPadding

double Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.RightPadding
getset

◆ Spacing

double Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Spacing
getset

◆ StartIndex

int Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.StartIndex
getset

◆ TopPadding

double Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.TopPadding
getset

◆ VerticalSizing

Sizing Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.VerticalSizing
get

Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 248.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: