Jypeli 10
The simple game programming library
|
Asettelee widgetit päällekäin, järjestyksessä ylhäältä alas. Jos widgeteille ei ole tarpeeksi tilaa, vain osa niistä asetellaan paikalleen. Ensimmäisen näkyvän widgetin indeksi asetetaan Update
:ssa propertyyn StartIndex
ja viimeisen jälkeisen indeksi propertyyn EndIndex
.
Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | Scroll (IList< GameObject > objects, double amount) |
Listan portaaton vieritys. Lisää... | |
void | ScrollDown (IList< GameObject > objects) |
void | ScrollUp (IList< GameObject > objects) |
void | Update (IList< GameObject > objects, Vector maximumSize) |
Päivittää asettelijan olioiden sijainnit Lisää... | |
void | UpdateSizeHints (IList< GameObject > objects) |
Päivittää asettelijan koon Lisää... | |
Ominaisuudet | |
double | BottomPadding [getset] |
Alareunaan jäävä tyhjä tila. Lisää... | |
int | EndIndex [getset] |
Viimeisen piirtoalueella olevan widgetin jälkeinen indeksi. Lisää... | |
Sizing | HorizontalSizing [get] |
double | LeftPadding [getset] |
Vasempaan reunaan jäävä tyhjä tila. Lisää... | |
GameObject | Parent [getset] |
Vector | PreferredSize [get] |
double | RightPadding [getset] |
Oikeaan reunaan jäävä tyhjä tila. Lisää... | |
double | Spacing [getset] |
Olioiden väliin jäävä tyhjä tila. Lisää... | |
int | StartIndex [getset] |
Ylhäältä lukien ensimmäisen piirtoalueen sisällä olevan widgetin indeksi. Lisää... | |
double | TopPadding [getset] |
Yläreunaan jäävä tyhjä tila. Lisää... | |
Sizing | VerticalSizing [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.ILayout | |
double | BottomPadding [getset] |
Alareunaan jäävä tyhjä tila. Lisää... | |
Sizing | HorizontalSizing [get] |
Kuinka tämän hallitsemat oliot asetellaan sivusuunnassa Lisää... | |
double | LeftPadding [getset] |
Vasempaan reunaan jäävä tyhjä tila. Lisää... | |
GameObject | Parent [getset] |
Asettelijan omistaja Lisää... | |
Vector | PreferredSize [get] |
Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi, jos tilaa ei ole tarpeeksi. Lisää... | |
double | RightPadding [getset] |
Oikeaan reunaan jäävä tyhjä tila. Lisää... | |
double | TopPadding [getset] |
Yläreunaan jäävä tyhjä tila. Lisää... | |
Sizing | VerticalSizing [get] |
Kuinka tämän hallitsemat oliot asetellaan pystysuunnassa Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | NotifyParent () |
Yksityiset attribuutit | |
double | _bottomPadding = 0 |
double | _firstVisibleItemOffset = 0 |
double | _heightRequestedByExpandingObjects |
double | _heightRequestedByFixedSizeObjects |
Sizing | _horizontalSizing |
double | _leftPadding = 0 |
Vector | _preferredSize |
double | _rightPadding = 0 |
double | _spacing = 0 |
double | _topPadding = 0 |
Sizing | _verticalSizing |
Asettelee widgetit päällekäin, järjestyksessä ylhäältä alas. Jos widgeteille ei ole tarpeeksi tilaa, vain osa niistä asetellaan paikalleen. Ensimmäisen näkyvän widgetin indeksi asetetaan Update
:ssa propertyyn StartIndex
ja viimeisen jälkeisen indeksi propertyyn EndIndex
.
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 42.
|
private |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 115.
Viittaukset Jypeli.GameObject.NotifyParentAboutChangedSizingAttributes() ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Parent.
void Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Scroll | ( | IList< GameObject > | objects, |
double | amount | ||
) |
Listan portaaton vieritys.
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 146.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._firstVisibleItemOffset, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Parent, Jypeli.GameObject.Size, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Spacing, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.StartIndex ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update().
void Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.ScrollDown | ( | IList< GameObject > | objects | ) |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 133.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._firstVisibleItemOffset, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Parent, Jypeli.GameObject.Size, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.StartIndex ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update().
Viitattu Jypeli.ScrollableList< O >.ScrollDown().
void Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.ScrollUp | ( | IList< GameObject > | objects | ) |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 123.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._firstVisibleItemOffset, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Parent, Jypeli.GameObject.Size, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.StartIndex ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update().
Viitattu Jypeli.ScrollableList< O >.ScrollUp().
void Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update | ( | IList< GameObject > | objects, |
Vector | maximumSize | ||
) |
Päivittää asettelijan olioiden sijainnit
objects | |
maximumSize |
Toteuttaa luokan Jypeli.ILayout.
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 260.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._firstVisibleItemOffset, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.BottomPadding, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.EndIndex, Jypeli.GameObject.HorizontalSizing, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.LeftPadding, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Parent, Jypeli.GameObject.PreferredSize, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.RightPadding, Jypeli.GameObject.Size, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Spacing, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.StartIndex, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.TopPadding, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.X, Jypeli.Vector.X, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Y ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Scroll(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.ScrollDown() ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.ScrollUp().
void Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.UpdateSizeHints | ( | IList< GameObject > | objects | ) |
Päivittää asettelijan koon
objects |
Toteuttaa luokan Jypeli.ILayout.
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 197.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._heightRequestedByExpandingObjects, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._heightRequestedByFixedSizeObjects, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._horizontalSizing, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._preferredSize, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout._verticalSizing, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.BottomPadding, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.LeftPadding, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.RightPadding, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Spacing ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.TopPadding.
|
private |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 51.
|
private |
|
private |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 47.
Viitattu Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.UpdateSizeHints().
|
private |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 48.
Viitattu Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.UpdateSizeHints().
|
private |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 44.
Viitattu Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.UpdateSizeHints().
|
private |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 52.
|
private |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 46.
Viitattu Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.UpdateSizeHints().
|
private |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 53.
|
private |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 49.
|
private |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 50.
|
private |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 45.
Viitattu Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.UpdateSizeHints().
|
getset |
Alareunaan jäävä tyhjä tila.
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 81.
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow.MultiSelectWindow(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update() ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.UpdateSizeHints().
|
getset |
Viimeisen piirtoalueella olevan widgetin jälkeinen indeksi.
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 113.
Viitattu Jypeli.ScrollableList< O >.Clear() ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update().
|
get |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 242.
|
getset |
Vasempaan reunaan jäävä tyhjä tila.
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 90.
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow.MultiSelectWindow(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update() ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.UpdateSizeHints().
|
getset |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 58.
Viitattu Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.NotifyParent(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Scroll(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.ScrollDown(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.ScrollUp() ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update().
|
get |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 254.
|
getset |
Oikeaan reunaan jäävä tyhjä tila.
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 99.
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow.MultiSelectWindow(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update() ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.UpdateSizeHints().
|
getset |
Olioiden väliin jäävä tyhjä tila.
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 63.
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow.MultiSelectWindow(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Scroll(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update() ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.UpdateSizeHints().
|
getset |
Ylhäältä lukien ensimmäisen piirtoalueen sisällä olevan widgetin indeksi.
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 108.
Viitattu Jypeli.ScrollableList< O >.Clear(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Scroll(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.ScrollDown(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.ScrollUp() ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update().
|
getset |
Yläreunaan jäävä tyhjä tila.
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 72.
Viitattu Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update() ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.UpdateSizeHints().
|
get |
Määrittely tiedoston VerticalScrollLayout.cs rivillä 248.