Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.IGameObject rajapintareferenssi

Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille. Lisää...

Luokan Jypeli.IGameObject luokkakaavio
Jypeli.Destroyable Jypeli.DimensionalRW Jypeli.PositionalRW Jypeli.Updatable Jypeli.Tagged Jypeli.Dimensional Jypeli.Positional Jypeli.IGameObjectInternal Jypeli.IPhysicsObject Jypeli.GameObject Jypeli.IPhysicsObjectInternal Jypeli.IPhysicsObjectInternal Jypeli.Assets.Explosion Jypeli.Assets.Weapon Jypeli.Effects.ParticleSystem Jypeli.HorizontalSpacer Jypeli.PhysicsObject Jypeli.PhysicsObject Jypeli.VerticalSpacer Jypeli.Widget Jypeli.PhysicsObject Jypeli.PhysicsObject Jypeli.PhysicsStructure Jypeli.PhysicsObject Jypeli.PhysicsObject Jypeli.PhysicsStructure

Julkiset jäsenfunktiot

void Add (IGameObject childObject)
 
IEnumerable< T > GetChildObjects< T > ()
 
IEnumerable< T > GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate)
 
bool IsInside (Vector point)
 
void Move (Vector movement)
 
void MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived)
 
void Remove (IGameObject childObject)
 
void StopMoveTo ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable
void Destroy ()
 Tuhoaa kappaleen Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Updatable
void Update (Time time)
 Päivitysfunktio Lisää...
 

Ominaisuudet

Angle Angle [getset]
 
Animation Animation [getset]
 
Brain Brain [getset]
 
Color Color [getset]
 
TimeSpan CreationTime [get]
 
bool IgnoresLighting [getset]
 
Image Image [getset]
 
bool IsAddedToGame [get]
 
bool IsVisible [getset]
 
Layer Layer [get]
 
TimeSpan Lifetime [get]
 
TimeSpan MaximumLifetime [getset]
 
int ObjectCount [get]
 
IGameObject Parent [getset]
 
Angle RelativeAngle [getset]
 
Angle RelativeAngleToMainParent [getset]
 
Vector RelativePosition [getset]
 
Vector RelativePositionToMainParent [getset]
 
Vector RelativeUnitX [get]
 
Vector RelativeUnitY [get]
 
bool RotateImage [getset]
 
Shape Shape [getset]
 
bool TextureFillsShape [getset]
 
Vector TextureWrapSize [getset]
 
Vector UnitX [get]
 
Vector UnitY [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 Onko kappale tuhottu Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW
new double Bottom [getset]
 Alareuna. Lisää...
 
new double Height [getset]
 Korkeus. Lisää...
 
new double Left [getset]
 Vasen reuna. Lisää...
 
new double Right [getset]
 Oikea reuna. Lisää...
 
new Vector Size [getset]
 Koko. Lisää...
 
new double Top [getset]
 Yläreuna. Lisää...
 
new double Width [getset]
 Leveys. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional
double Bottom [get]
 Alareuna. Lisää...
 
double Height [get]
 Korkeus. Lisää...
 
double Left [get]
 Vasen reuna. Lisää...
 
double Right [get]
 Oikea reuna. Lisää...
 
Vector Size [get]
 Koko. Lisää...
 
double Top [get]
 Yläreuna. Lisää...
 
double Width [get]
 Leveys. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW
new Vector Position [getset]
 Paikka. Lisää...
 
new double X [get]
 Paikan X-koordinaatti. Lisää...
 
new double Y [get]
 Paikan Y-koordinaatti. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional
Vector Position [get]
 Paikka. Lisää...
 
double X [get]
 Paikan X-koordinaatti. Lisää...
 
double Y [get]
 Paikan Y-koordinaatti. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable
bool IsUpdated [get]
 Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged
object Tag [getset]
 Olion tagi, voi olla mitä tahansa Lisää...
 

Tapahtumat

Action AddedToGame
 
Action Removed
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 10.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Add()

void Jypeli.IGameObject.Add ( IGameObject  childObject)

Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.

◆ GetChildObjects< T >() [1/2]

IEnumerable< T > Jypeli.IGameObject.GetChildObjects< T > ( )

Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.

Tyyppien rajoitteet
T :IGameObject 

◆ GetChildObjects< T >() [2/2]

IEnumerable< T > Jypeli.IGameObject.GetChildObjects< T > ( Predicate< T >  predicate)

Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.

Tyyppien rajoitteet
T :IGameObject 

◆ IsInside()

bool Jypeli.IGameObject.IsInside ( Vector  point)

Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.

◆ Move()

◆ MoveTo()

void Jypeli.IGameObject.MoveTo ( Vector  location,
double  speed,
Action  doWhenArrived 
)

Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.

◆ Remove()

void Jypeli.IGameObject.Remove ( IGameObject  childObject)

◆ StopMoveTo()

void Jypeli.IGameObject.StopMoveTo ( )

Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Angle

◆ Animation

Animation Jypeli.IGameObject.Animation
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 39.

◆ Brain

Brain Jypeli.IGameObject.Brain
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 15.

◆ Color

Color Jypeli.IGameObject.Color
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 41.

Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawShape().

◆ CreationTime

TimeSpan Jypeli.IGameObject.CreationTime
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 24.

◆ IgnoresLighting

bool Jypeli.IGameObject.IgnoresLighting
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 22.

◆ Image

Image Jypeli.IGameObject.Image
getset

◆ IsAddedToGame

bool Jypeli.IGameObject.IsAddedToGame
get

◆ IsVisible

bool Jypeli.IGameObject.IsVisible
getset

◆ Layer

Layer Jypeli.IGameObject.Layer
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 13.

Viitattu Jypeli.Game.Add() ja Jypeli.Game.IsObjectOnScreen().

◆ Lifetime

TimeSpan Jypeli.IGameObject.Lifetime
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 25.

◆ MaximumLifetime

TimeSpan Jypeli.IGameObject.MaximumLifetime
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 26.

◆ ObjectCount

int Jypeli.IGameObject.ObjectCount
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 18.

◆ Parent

IGameObject Jypeli.IGameObject.Parent
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 14.

Viitattu Jypeli.GameObject.Add() ja Jypeli.GameObject.Remove().

◆ RelativeAngle

Angle Jypeli.IGameObject.RelativeAngle
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 33.

◆ RelativeAngleToMainParent

Angle Jypeli.IGameObject.RelativeAngleToMainParent
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 31.

Viitattu Jypeli.GameObject.Add() ja Jypeli.GameObject.UpdateChildren().

◆ RelativePosition

Vector Jypeli.IGameObject.RelativePosition
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 32.

◆ RelativePositionToMainParent

Vector Jypeli.IGameObject.RelativePositionToMainParent
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 30.

Viitattu Jypeli.GameObject.Add() ja Jypeli.GameObject.UpdateChildren().

◆ RelativeUnitX

Vector Jypeli.IGameObject.RelativeUnitX
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 36.

◆ RelativeUnitY

Vector Jypeli.IGameObject.RelativeUnitY
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 37.

◆ RotateImage

bool Jypeli.IGameObject.RotateImage
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 46.

Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawTexture().

◆ Shape

Shape Jypeli.IGameObject.Shape
getset

◆ TextureFillsShape

bool Jypeli.IGameObject.TextureFillsShape
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 45.

Viitattu Jypeli.Layer.Draw().

◆ TextureWrapSize

Vector Jypeli.IGameObject.TextureWrapSize
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 44.

Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawTexture().

◆ UnitX

Vector Jypeli.IGameObject.UnitX
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 34.

◆ UnitY

Vector Jypeli.IGameObject.UnitY
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 35.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ AddedToGame

Action Jypeli.IGameObject.AddedToGame

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 48.

◆ Removed

Action Jypeli.IGameObject.Removed

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 49.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: