Jypeli 10
The simple game programming library
|
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | Add (IGameObject childObject) |
IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > () |
IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate) |
bool | IsInside (Vector point) |
void | Move (Vector movement) |
void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
void | Remove (IGameObject childObject) |
void | StopMoveTo () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable | |
void | Destroy () |
Tuhoaa kappaleen Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Updatable | |
void | Update (Time time) |
Päivitysfunktio Lisää... | |
Ominaisuudet | |
Angle | Angle [getset] |
Animation | Animation [getset] |
Brain | Brain [getset] |
Color | Color [getset] |
TimeSpan | CreationTime [get] |
bool | IgnoresLighting [getset] |
Image | Image [getset] |
bool | IsAddedToGame [get] |
bool | IsVisible [getset] |
Layer | Layer [get] |
TimeSpan | Lifetime [get] |
TimeSpan | MaximumLifetime [getset] |
int | ObjectCount [get] |
IGameObject | Parent [getset] |
Angle | RelativeAngle [getset] |
Angle | RelativeAngleToMainParent [getset] |
Vector | RelativePosition [getset] |
Vector | RelativePositionToMainParent [getset] |
Vector | RelativeUnitX [get] |
Vector | RelativeUnitY [get] |
bool | RotateImage [getset] |
Shape | Shape [getset] |
bool | TextureFillsShape [getset] |
Vector | TextureWrapSize [getset] |
Vector | UnitX [get] |
Vector | UnitY [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW | |
new double | Bottom [getset] |
Alareuna. Lisää... | |
new double | Height [getset] |
Korkeus. Lisää... | |
new double | Left [getset] |
Vasen reuna. Lisää... | |
new double | Right [getset] |
Oikea reuna. Lisää... | |
new Vector | Size [getset] |
Koko. Lisää... | |
new double | Top [getset] |
Yläreuna. Lisää... | |
new double | Width [getset] |
Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional | |
double | Bottom [get] |
Alareuna. Lisää... | |
double | Height [get] |
Korkeus. Lisää... | |
double | Left [get] |
Vasen reuna. Lisää... | |
double | Right [get] |
Oikea reuna. Lisää... | |
Vector | Size [get] |
Koko. Lisää... | |
double | Top [get] |
Yläreuna. Lisää... | |
double | Width [get] |
Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW | |
new Vector | Position [getset] |
Paikka. Lisää... | |
new double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
new double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional | |
Vector | Position [get] |
Paikka. Lisää... | |
double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged | |
object | Tag [getset] |
Olion tagi, voi olla mitä tahansa Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action | AddedToGame |
Action | Removed |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 10.
void Jypeli.IGameObject.Add | ( | IGameObject | childObject | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
IEnumerable< T > Jypeli.IGameObject.GetChildObjects< T > | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
T | : | IGameObject |
IEnumerable< T > Jypeli.IGameObject.GetChildObjects< T > | ( | Predicate< T > | predicate | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
T | : | IGameObject |
bool Jypeli.IGameObject.IsInside | ( | Vector | point | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
void Jypeli.IGameObject.Move | ( | Vector | movement | ) |
Toteutettu luokassa PlatformCharacter, PlatformCharacter2, Jypeli.GameObject, Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
Viitattu Jypeli.AbstractMoverBrain.Move().
void Jypeli.IGameObject.MoveTo | ( | Vector | location, |
double | speed, | ||
Action | doWhenArrived | ||
) |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
void Jypeli.IGameObject.Remove | ( | IGameObject | childObject | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
Viitattu Jypeli.Window.Close().
void Jypeli.IGameObject.StopMoveTo | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 28.
Viitattu Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.AngularOscillator(), Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Apply(), Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Layer.DrawShape(), Jypeli.Layer.DrawTexture(), Jypeli.Game.PaintShapeOutlines() ja Jypeli.AbstractMoverBrain.Turn().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 39.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 15.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 41.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawShape().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 24.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 22.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 40.
Viitattu Jypeli.Layer.CompareByImageReference(), Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.ObjectAdded().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 21.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add(), Jypeli.Game.Remove() ja Jypeli.FollowerBrain.Update().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 20.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Layer.DrawShape() ja Jypeli.Layer.DrawTexture().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.Game.Add() ja Jypeli.Game.IsObjectOnScreen().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 25.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 26.
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 18.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 14.
Viitattu Jypeli.GameObject.Add() ja Jypeli.GameObject.Remove().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 33.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 31.
Viitattu Jypeli.GameObject.Add() ja Jypeli.GameObject.UpdateChildren().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 32.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 30.
Viitattu Jypeli.GameObject.Add() ja Jypeli.GameObject.UpdateChildren().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 36.
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 37.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 46.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawTexture().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 43.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Layer.DrawShape() ja Jypeli.Game.PaintShapeOutlines().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 45.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 44.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawTexture().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 34.
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 35.
Action Jypeli.IGameObject.AddedToGame |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 48.
Action Jypeli.IGameObject.Removed |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 49.