![]() |
Jypeli 10
The simple game programming library
|
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| void | Add (IGameObject childObject) |
| IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > () |
| IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate) |
| bool | IsInside (Vector point) |
| void | Move (Vector movement) |
| void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
| void | Remove (IGameObject childObject) |
| void | StopMoveTo () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable | |
| void | Destroy () |
| Tuhoaa kappaleen Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Updatable | |
| void | Update (Time time) |
| Päivitysfunktio Lisää... | |
Ominaisuudet | |
| Angle | Angle [getset] |
| Animation | Animation [getset] |
| Brain | Brain [getset] |
| Color | Color [getset] |
| TimeSpan | CreationTime [get] |
| bool | IgnoresLighting [getset] |
| Image | Image [getset] |
| bool | IsAddedToGame [get] |
| bool | IsVisible [getset] |
| Layer | Layer [get] |
| TimeSpan | Lifetime [get] |
| TimeSpan | MaximumLifetime [getset] |
| int | ObjectCount [get] |
| IGameObject | Parent [getset] |
| Angle | RelativeAngle [getset] |
| Angle | RelativeAngleToMainParent [getset] |
| Vector | RelativePosition [getset] |
| Vector | RelativePositionToMainParent [getset] |
| Vector | RelativeUnitX [get] |
| Vector | RelativeUnitY [get] |
| bool | RotateImage [getset] |
| Shape | Shape [getset] |
| bool | TextureFillsShape [getset] |
| Vector | TextureWrapSize [getset] |
| Vector | UnitX [get] |
| Vector | UnitY [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
| bool | IsDestroyed [get] |
| Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW | |
| new double | Bottom [getset] |
| Alareuna. Lisää... | |
| new double | Height [getset] |
| Korkeus. Lisää... | |
| new double | Left [getset] |
| Vasen reuna. Lisää... | |
| new double | Right [getset] |
| Oikea reuna. Lisää... | |
| new Vector | Size [getset] |
| Koko. Lisää... | |
| new double | Top [getset] |
| Yläreuna. Lisää... | |
| new double | Width [getset] |
| Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional | |
| double | Bottom [get] |
| Alareuna. Lisää... | |
| double | Height [get] |
| Korkeus. Lisää... | |
| double | Left [get] |
| Vasen reuna. Lisää... | |
| double | Right [get] |
| Oikea reuna. Lisää... | |
| Vector | Size [get] |
| Koko. Lisää... | |
| double | Top [get] |
| Yläreuna. Lisää... | |
| double | Width [get] |
| Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW | |
| new Vector | Position [getset] |
| Paikka. Lisää... | |
| new double | X [get] |
| Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
| new double | Y [get] |
| Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional | |
| Vector | Position [get] |
| Paikka. Lisää... | |
| double | X [get] |
| Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
| double | Y [get] |
| Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
| bool | IsUpdated [get] |
| Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged | |
| object | Tag [getset] |
| Olion tagi, voi olla mitä tahansa Lisää... | |
Tapahtumat | |
| Action | AddedToGame |
| Action | Removed |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
| Action | Destroyed |
| Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 10.
| void Jypeli.IGameObject.Add | ( | IGameObject | childObject | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
| IEnumerable< T > Jypeli.IGameObject.GetChildObjects< T > | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
| T | : | IGameObject |
| IEnumerable< T > Jypeli.IGameObject.GetChildObjects< T > | ( | Predicate< T > | predicate | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
| T | : | IGameObject |
| bool Jypeli.IGameObject.IsInside | ( | Vector | point | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
| void Jypeli.IGameObject.Move | ( | Vector | movement | ) |
Toteutettu luokassa PlatformCharacter, PlatformCharacter2, Jypeli.GameObject, Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
Viitattu Jypeli.AbstractMoverBrain.Move().
| void Jypeli.IGameObject.MoveTo | ( | Vector | location, |
| double | speed, | ||
| Action | doWhenArrived | ||
| ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
| void Jypeli.IGameObject.Remove | ( | IGameObject | childObject | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
Viitattu Jypeli.Window.Close().
| void Jypeli.IGameObject.StopMoveTo | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 28.
Viitattu Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.AngularOscillator(), Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Apply(), Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Layer.DrawShape(), Jypeli.Layer.DrawTexture(), Jypeli.Game.PaintShapeOutlines() ja Jypeli.AbstractMoverBrain.Turn().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 39.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 15.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 41.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawShape().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 24.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 22.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 40.
Viitattu Jypeli.Layer.CompareByImageReference(), Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.ObjectAdded().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 21.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add(), Jypeli.Game.Remove() ja Jypeli.FollowerBrain.Update().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 20.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Layer.DrawShape() ja Jypeli.Layer.DrawTexture().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.Game.Add() ja Jypeli.Game.IsObjectOnScreen().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 25.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 26.
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 18.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 14.
Viitattu Jypeli.GameObject.Add() ja Jypeli.GameObject.Remove().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 33.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 31.
Viitattu Jypeli.GameObject.Add() ja Jypeli.GameObject.UpdateChildren().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 32.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 30.
Viitattu Jypeli.GameObject.Add() ja Jypeli.GameObject.UpdateChildren().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 36.
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 37.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 46.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawTexture().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 43.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Layer.DrawShape() ja Jypeli.Game.PaintShapeOutlines().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 45.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 44.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawTexture().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 34.
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 35.
| Action Jypeli.IGameObject.AddedToGame |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 48.
| Action Jypeli.IGameObject.Removed |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 49.