![]() |
Jypeli 10
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
| LightningLayer () | |
| void | Add (LightningNode n) |
Ominaisuudet | |
| List< LightningNode > | Nodes [getset] |
| double | Y [getset] |
Yksityiset attribuutit | |
| List< LightningNode > | nodes |
| double | y |
Määrittely tiedoston Lightning.cs rivillä 5.
| Jypeli.Effects.LightningLayer.LightningLayer | ( | ) |
Määrittely tiedoston Lightning.cs rivillä 18.
Viittaukset Jypeli.Effects.LightningLayer.nodes.
| void Jypeli.Effects.LightningLayer.Add | ( | LightningNode | n | ) |
Määrittely tiedoston Lightning.cs rivillä 23.
Viittaukset Jypeli.Effects.LightningLayer.nodes.
Viitattu Jypeli.Effects.Lightning.Strike().
|
private |
Määrittely tiedoston Lightning.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.Effects.LightningLayer.LightningLayer() ja Jypeli.Effects.LightningLayer.Add().
|
private |
Määrittely tiedoston Lightning.cs rivillä 15.
|
getset |
Määrittely tiedoston Lightning.cs rivillä 7.
Viitattu Jypeli.Effects.Lightning.Strike().
|
getset |
Määrittely tiedoston Lightning.cs rivillä 16.
Viitattu Jypeli.Effects.Lightning.Strike().