Jypeli 10
The simple game programming library
|
Partikkeli Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | Initialize (Vector position, double scale, double rotation, double rotationSpeed, Vector velocity, Vector acceleration, double lifetime) |
Alusta partikkeli Lisää... | |
void | Update (double time) |
Päivittää partikkelin sijannin, nopeuden ja kierron Lisää... | |
Ominaisuudet | |
Vector | Acceleration [getset] |
Partikkelin kiihtyvyys Lisää... | |
bool | Alive [get] |
Onko partikkelin "elossa", eli päivitetäänkö ja piirretäänkö se Lisää... | |
TimeSpan | Lifetime [get] |
Partikkelin tämän hetkinen ikä Lisää... | |
TimeSpan | MaxLifetime [getset] |
Partikkelin elinikä Lisää... | |
Vector | Position [getset] |
Partikkelin sijainti Lisää... | |
double | Rotation [getset] |
Partikkelin kierto Lisää... | |
double | RotationSpeed [getset] |
Partikkelin kiertonopeus Lisää... | |
double | Scale [getset] |
Partikkelin skaalaus Lisää... | |
Vector | Velocity [getset] |
Partikkelin nopeus Lisää... | |
Yksityiset attribuutit | |
Vector | acceleration |
TimeSpan | creationTime |
TimeSpan | maxLifetime |
Vector | position |
double | rotation |
double | rotationSpeed |
double | scale |
Vector | velocity |
Partikkeli
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 8.
void Jypeli.Effects.Particle.Initialize | ( | Vector | position, |
double | scale, | ||
double | rotation, | ||
double | rotationSpeed, | ||
Vector | velocity, | ||
Vector | acceleration, | ||
double | lifetime | ||
) |
Alusta partikkeli
position | Sijainti |
scale | Skaalaus |
rotation | Kierto |
rotationSpeed | Kiertonopeus |
velocity | Nopeus |
acceleration | Kiihtyvyys |
lifetime | Elinikä |
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 112.
Viittaukset Jypeli.Effects.Particle.acceleration, Jypeli.Effects.Particle.position, Jypeli.Effects.Particle.rotation, Jypeli.Effects.Particle.rotationSpeed, Jypeli.Effects.Particle.scale, Jypeli.Time.SinceStartOfGame, Jypeli.Game.Time ja Jypeli.Effects.Particle.velocity.
Viitattu Jypeli.Effects.Lightning.InitializeParticle() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle().
void Jypeli.Effects.Particle.Update | ( | double | time | ) |
Päivittää partikkelin sijannin, nopeuden ja kierron
time | Aika viime päivityksestä |
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 131.
Viittaukset Jypeli.Effects.Particle.acceleration, Jypeli.Effects.Particle.position, Jypeli.Effects.Particle.rotation, Jypeli.Effects.Particle.rotationSpeed ja Jypeli.Effects.Particle.velocity.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 17.
Viitattu Jypeli.Effects.Particle.Initialize() ja Jypeli.Effects.Particle.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 19.
|
private |
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 18.
|
private |
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 12.
Viitattu Jypeli.Effects.Particle.Initialize() ja Jypeli.Effects.Particle.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 14.
Viitattu Jypeli.Effects.Particle.Initialize() ja Jypeli.Effects.Particle.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 15.
Viitattu Jypeli.Effects.Particle.Initialize() ja Jypeli.Effects.Particle.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.Effects.Particle.Initialize().
|
private |
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 16.
Viitattu Jypeli.Effects.Particle.Initialize() ja Jypeli.Effects.Particle.Update().
|
getset |
Partikkelin kiihtyvyys
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 69.
Viitattu Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticle(), Jypeli.Effects.Flame.InitializeParticle() ja Jypeli.Effects.Smoke.InitializeParticle().
|
get |
Onko partikkelin "elossa", eli päivitetäänkö ja piirretäänkö se
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 78.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Update().
|
get |
Partikkelin tämän hetkinen ikä
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 95.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().
|
getset |
Partikkelin elinikä
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 86.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw() ja Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticle().
|
getset |
Partikkelin sijainti
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 24.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().
|
getset |
Partikkelin kierto
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 42.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().
|
getset |
Partikkelin kiertonopeus
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 51.
|
getset |
Partikkelin skaalaus
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 33.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().
|
getset |
Partikkelin nopeus
Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 60.
Viitattu Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticle().