Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Effects.Particle luokkareferenssi

Partikkeli Lisää...

Julkiset jäsenfunktiot

void Initialize (Vector position, double scale, double rotation, double rotationSpeed, Vector velocity, Vector acceleration, double lifetime)
 Alusta partikkeli Lisää...
 
void Update (double time)
 Päivittää partikkelin sijannin, nopeuden ja kierron Lisää...
 

Ominaisuudet

Vector Acceleration [getset]
 Partikkelin kiihtyvyys Lisää...
 
bool Alive [get]
 Onko partikkelin "elossa", eli päivitetäänkö ja piirretäänkö se Lisää...
 
TimeSpan Lifetime [get]
 Partikkelin tämän hetkinen ikä Lisää...
 
TimeSpan MaxLifetime [getset]
 Partikkelin elinikä Lisää...
 
Vector Position [getset]
 Partikkelin sijainti Lisää...
 
double Rotation [getset]
 Partikkelin kierto Lisää...
 
double RotationSpeed [getset]
 Partikkelin kiertonopeus Lisää...
 
double Scale [getset]
 Partikkelin skaalaus Lisää...
 
Vector Velocity [getset]
 Partikkelin nopeus Lisää...
 

Yksityiset attribuutit

Vector acceleration
 
TimeSpan creationTime
 
TimeSpan maxLifetime
 
Vector position
 
double rotation
 
double rotationSpeed
 
double scale
 
Vector velocity
 

Yksityiskohtainen selite

Partikkeli

Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 8.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Initialize()

void Jypeli.Effects.Particle.Initialize ( Vector  position,
double  scale,
double  rotation,
double  rotationSpeed,
Vector  velocity,
Vector  acceleration,
double  lifetime 
)

Alusta partikkeli

Parametrit
positionSijainti
scaleSkaalaus
rotationKierto
rotationSpeedKiertonopeus
velocityNopeus
accelerationKiihtyvyys
lifetimeElinikä

Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 112.

Viittaukset Jypeli.Effects.Particle.acceleration, Jypeli.Effects.Particle.position, Jypeli.Effects.Particle.rotation, Jypeli.Effects.Particle.rotationSpeed, Jypeli.Effects.Particle.scale, Jypeli.Time.SinceStartOfGame, Jypeli.Game.Time ja Jypeli.Effects.Particle.velocity.

Viitattu Jypeli.Effects.Lightning.InitializeParticle() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle().

◆ Update()

void Jypeli.Effects.Particle.Update ( double  time)

Päivittää partikkelin sijannin, nopeuden ja kierron

Parametrit
timeAika viime päivityksestä

Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 131.

Viittaukset Jypeli.Effects.Particle.acceleration, Jypeli.Effects.Particle.position, Jypeli.Effects.Particle.rotation, Jypeli.Effects.Particle.rotationSpeed ja Jypeli.Effects.Particle.velocity.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Update().

Jäsendatan dokumentaatio

◆ acceleration

Vector Jypeli.Effects.Particle.acceleration
private

◆ creationTime

TimeSpan Jypeli.Effects.Particle.creationTime
private

Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 19.

◆ maxLifetime

TimeSpan Jypeli.Effects.Particle.maxLifetime
private

Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 18.

◆ position

Vector Jypeli.Effects.Particle.position
private

◆ rotation

double Jypeli.Effects.Particle.rotation
private

◆ rotationSpeed

double Jypeli.Effects.Particle.rotationSpeed
private

◆ scale

double Jypeli.Effects.Particle.scale
private

Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 13.

Viitattu Jypeli.Effects.Particle.Initialize().

◆ velocity

Vector Jypeli.Effects.Particle.velocity
private

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Acceleration

Vector Jypeli.Effects.Particle.Acceleration
getset

◆ Alive

bool Jypeli.Effects.Particle.Alive
get

Onko partikkelin "elossa", eli päivitetäänkö ja piirretäänkö se

Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 78.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Update().

◆ Lifetime

TimeSpan Jypeli.Effects.Particle.Lifetime
get

Partikkelin tämän hetkinen ikä

Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 95.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().

◆ MaxLifetime

TimeSpan Jypeli.Effects.Particle.MaxLifetime
getset

Partikkelin elinikä

Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 86.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw() ja Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticle().

◆ Position

Vector Jypeli.Effects.Particle.Position
getset

Partikkelin sijainti

Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 24.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().

◆ Rotation

double Jypeli.Effects.Particle.Rotation
getset

Partikkelin kierto

Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 42.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().

◆ RotationSpeed

double Jypeli.Effects.Particle.RotationSpeed
getset

Partikkelin kiertonopeus

Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 51.

◆ Scale

double Jypeli.Effects.Particle.Scale
getset

Partikkelin skaalaus

Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 33.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().

◆ Velocity

Vector Jypeli.Effects.Particle.Velocity
getset

Partikkelin nopeus

Määrittely tiedoston Particle.cs rivillä 60.

Viitattu Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticle().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: