Jypeli 10
The simple game programming library
|
Ohjainlaite. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | Clear () |
Poistaa kaikki kuuntelijat. Lisää... | |
void | Clear () |
void | Disable (Control c) |
Poistaa kontrollin käytöstä. Lisää... | |
void | Disable (Predicate< Listener< ControllerState, Control > > predicate) |
Poistaa tietyt kuuntelutapahtumat käytöstä. Lisää... | |
void | DisableAll () |
Poistaa kaikki kontrollit käytöstä. Lisää... | |
void | Enable (Control c) |
Ottaa kontrollin takaisin käyttöön. Lisää... | |
void | Enable (Predicate< Listener< ControllerState, Control > > predicate) |
Ottaa käytöstä poistetun kontrollin takaisin käyttöön. Lisää... | |
void | EnableAll () |
Ottaa takaisin käyttöön kaikki Disable -metodilla poistetut kontrollit. Lisää... | |
IEnumerable< string > | GetHelpTexts () |
Palauttaa asetettujen kuuntelijoiden ohjetekstit. Lisää... | |
IEnumerable< string > | GetHelpTexts () |
void | Update () |
Lukee uuden tilan laitteelta ja päivittää sen nykyiseksi sekä laukaisee tapahtumia. Lisää... | |
void | Update () |
Lukee uuden tilan laitteelta ja päivittää sen nykyiseksi sekä laukaisee tapahtumia. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
Listener | AddListener (ChangePredicate< ControllerState > rule, Control control, string controlName, string helpText, Delegate handler, params object[] args) |
Staattiset suojellut attribuutit | |
static readonly ChangePredicate< ControllerState > | AlwaysTrigger = delegate { return true; } |
static readonly ChangePredicate< ControllerState > | NeverTrigger = delegate { return false; } |
Paketin funktiot | |
abstract ControllerState | GetState () |
Lukee ja palauttaa laitteen viimeisimmän tilan. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
ControllerState | CurrentState [getprotected set] |
Nykyinen tila. Lisää... | |
ControllerState | PrevState [getprotected set] |
Viimeisin tila. Lisää... | |
Yksityiset attribuutit | |
SynchronousList< Listener< ControllerState, Control > > | disabledListeners = new SynchronousList<Listener<ControllerState, Control>>() |
SynchronousList< Listener< ControllerState, Control > > | listeners = new SynchronousList<Listener<ControllerState, Control>>() |
Ohjainlaite.
Mikä tahansa ohjauslaite.
ControllerState | Ohjauslaitteen tilaolio |
Control | Ohjauslaitteen ohjain (näppäin tms) |
Control | : | IComparable |
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 63.
|
protected |
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 102.
Viittaukset Jypeli.Game.ControlContext, Jypeli.Game.Instance ja Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.listeners.
void Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Clear | ( | ) |
Poistaa kaikki kuuntelijat.
Toteutettu luokassa Jypeli.TouchPanel.
void Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Clear | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.TouchPanel.
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 110.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.listeners.
void Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Disable | ( | Control | c | ) |
Poistaa kontrollin käytöstä.
c | Kontrolli. |
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 153.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Disable().
void Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Disable | ( | Predicate< Listener< ControllerState, Control > > | predicate | ) |
Poistaa tietyt kuuntelutapahtumat käytöstä.
predicate | Ehto, jonka tapahtuman on toteutettava. |
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 119.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.disabledListeners ja Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.listeners.
Viitattu Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Disable() ja Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.DisableAll().
void Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.DisableAll | ( | ) |
Poistaa kaikki kontrollit käytöstä.
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 178.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Disable().
void Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Enable | ( | Control | c | ) |
Ottaa kontrollin takaisin käyttöön.
c | Kontrolli. |
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 162.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Enable().
void Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Enable | ( | Predicate< Listener< ControllerState, Control > > | predicate | ) |
Ottaa käytöstä poistetun kontrollin takaisin käyttöön.
predicate | Ehto, jonka tapahtuman on toteutettava. |
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 136.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.disabledListeners ja Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.listeners.
Viitattu Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Enable() ja Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.EnableAll().
void Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.EnableAll | ( | ) |
Ottaa takaisin käyttöön kaikki Disable
-metodilla poistetut kontrollit.
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 170.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Enable().
IEnumerable< string > Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.GetHelpTexts | ( | ) |
Palauttaa asetettujen kuuntelijoiden ohjetekstit.
Toteutettu luokassa Jypeli.TouchPanel.
Viitattu Jypeli.Game.ShowControlHelp().
IEnumerable< string > Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.GetHelpTexts | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.TouchPanel.
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 183.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.listeners.
|
packagepure virtual |
Lukee ja palauttaa laitteen viimeisimmän tilan.
Toteutettu luokassa Jypeli.Accelerometer, Jypeli.BackButton, Jypeli.GamePad, Jypeli.Keyboard ja Jypeli.Mouse.
Viitattu Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Update().
void Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Update | ( | ) |
Lukee uuden tilan laitteelta ja päivittää sen nykyiseksi sekä laukaisee tapahtumia.
Toteutettu luokassa Jypeli.TouchPanel.
void Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Update | ( | ) |
Lukee uuden tilan laitteelta ja päivittää sen nykyiseksi sekä laukaisee tapahtumia.
Toteutettu luokassa Jypeli.TouchPanel.
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 92.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.CurrentState, Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.disabledListeners, Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.GetState(), Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.listeners, Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.PrevState ja Jypeli.Game.Time.
|
staticprotected |
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 65.
|
private |
|
private |
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 70.
Viitattu Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.AddListener(), Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Clear(), Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Disable(), Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Enable(), Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.GetHelpTexts() ja Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Update().
|
staticprotected |
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 67.
|
getprotected set |
Nykyinen tila.
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 81.
Viitattu Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Update().
|
getprotected set |
Viimeisin tila.
Määrittely tiedoston Controller.cs rivillä 76.
Viitattu Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Update().