Jypeli 10
The simple game programming library
|
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
static void | CheckCopy (Scalar[] array, int index, int count) |
static Exception | GetThrowIndex (string name, int count) |
static void | ThrowVectorFormatException (string value, int count, string format) |
Määrittely tiedoston ThrowHelper.cs rivillä 33.
|
static |
Määrittely tiedoston ThrowHelper.cs rivillä 35.
Viitattu AdvanceMath.Matrix2x2.Copy(), AdvanceMath.Matrix2x3.Copy(), AdvanceMath.Matrix3x3.Copy(), AdvanceMath.Matrix4x4.Copy(), AdvanceMath.Vector2D.Copy(), AdvanceMath.Vector3D.Copy(), AdvanceMath.Vector4D.Copy(), AdvanceMath.Matrix2x2.CopyTranspose(), AdvanceMath.Matrix3x3.CopyTranspose() ja AdvanceMath.Matrix4x4.CopyTranspose().
|
static |
Määrittely tiedoston ThrowHelper.cs rivillä 50.
Viitattu AdvanceMath.Matrix2x2.GetColumn(), AdvanceMath.Matrix2x3.GetColumn(), AdvanceMath.Matrix3x3.GetColumn(), AdvanceMath.Matrix4x4.GetColumn(), AdvanceMath.Matrix2x2.GetRow(), AdvanceMath.Matrix2x3.GetRow(), AdvanceMath.Matrix3x3.GetRow(), AdvanceMath.Matrix4x4.GetRow(), AdvanceMath.Matrix2x2.SetColumn(), AdvanceMath.Matrix2x3.SetColumn(), AdvanceMath.Matrix3x3.SetColumn(), AdvanceMath.Matrix4x4.SetColumn(), AdvanceMath.Matrix2x2.SetRow(), AdvanceMath.Matrix2x3.SetRow(), AdvanceMath.Matrix3x3.SetRow() ja AdvanceMath.Matrix4x4.SetRow().
|
static |
Määrittely tiedoston ThrowHelper.cs rivillä 54.
Viitattu AdvanceMath.Point2D.Parse(), AdvanceMath.Vector2D.Parse(), AdvanceMath.Vector3D.Parse() ja AdvanceMath.Vector4D.Parse().