Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Physics.Joints.IMotorJoint rajapintareferenssi

Rajapinta liitoksille jotka pitävät sisällään moottorin. Esimerkiksi Farseerin WheelJoint Lisää...

Luokan Jypeli.Physics.Joints.IMotorJoint luokkakaavio
Jypeli.IAxleJoint Jypeli.Destroyable

Ominaisuudet

Vector Axis [getset]
 Akseli, jonka suhteen liitos joustaa. Vector.One(oletus) sallii liikkumisen x ja y-akselilla. Vector.UnitY sallii liikkeen vain Y-akselin suunnassa jne. Lisää...
 
double MaxMotorTorque [getset]
 Vääntömomentti jolla moottori yrittää pyörittää siihen liitettyä kappaletta. Lisää...
 
bool MotorEnabled [getset]
 Onko liitoksen sisältämä moottori päällä. Lisää...
 
double MotorSpeed [getset]
 Moottorin suurin pyörimisnopeus. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.IAxleJoint
Vector AxlePoint [get]
 Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit. Lisää...
 
PhysicsObject Object1 [get]
 Ensimmäinen olio. Lisää...
 
PhysicsObject Object2 [get]
 Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen) Lisää...
 
double Softness [getset]
 Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 Onko kappale tuhottu Lisää...
 

Additional Inherited Members

- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IAxleJoint
void AddToEngine ()
 Lisää liitoksen fysiikkamoottorille Lisää...
 
void SetEngine (Jypeli.Physics.IPhysicsEngine engine)
 Asettaa liitokselle fysiikkamoottorin Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable
void Destroy ()
 Tuhoaa kappaleen Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Rajapinta liitoksille jotka pitävät sisällään moottorin. Esimerkiksi Farseerin WheelJoint

Määrittely tiedoston IMotorJoint.cs rivillä 13.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Axis

Vector Jypeli.Physics.Joints.IMotorJoint.Axis
getset

Akseli, jonka suhteen liitos joustaa. Vector.One(oletus) sallii liikkumisen x ja y-akselilla. Vector.UnitY sallii liikkeen vain Y-akselin suunnassa jne.

Määrittely tiedoston IMotorJoint.cs rivillä 35.

Viitattu Jypeli.Assets.Tank.AddWheels().

◆ MaxMotorTorque

double Jypeli.Physics.Joints.IMotorJoint.MaxMotorTorque
getset

Vääntömomentti jolla moottori yrittää pyörittää siihen liitettyä kappaletta.

Määrittely tiedoston IMotorJoint.cs rivillä 28.

Viitattu Jypeli.Assets.Tank.AddWheels().

◆ MotorEnabled

bool Jypeli.Physics.Joints.IMotorJoint.MotorEnabled
getset

Onko liitoksen sisältämä moottori päällä.

Määrittely tiedoston IMotorJoint.cs rivillä 18.

Viitattu Jypeli.Assets.Tank.AddWheels().

◆ MotorSpeed

double Jypeli.Physics.Joints.IMotorJoint.MotorSpeed
getset

Moottorin suurin pyörimisnopeus.

Määrittely tiedoston IMotorJoint.cs rivillä 23.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: