Jypeli 10
The simple game programming library
|
Rajapinta liitoksille jotka pitävät sisällään moottorin. Esimerkiksi Farseerin WheelJoint Lisää...
Ominaisuudet | |
Vector | Axis [getset] |
Akseli, jonka suhteen liitos joustaa. Vector.One (oletus) sallii liikkumisen x ja y-akselilla. Vector.UnitY sallii liikkeen vain Y-akselin suunnassa jne. Lisää... | |
double | MaxMotorTorque [getset] |
Vääntömomentti jolla moottori yrittää pyörittää siihen liitettyä kappaletta. Lisää... | |
bool | MotorEnabled [getset] |
Onko liitoksen sisältämä moottori päällä. Lisää... | |
double | MotorSpeed [getset] |
Moottorin suurin pyörimisnopeus. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IAxleJoint | |
Vector | AxlePoint [get] |
Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit. Lisää... | |
PhysicsObject | Object1 [get] |
Ensimmäinen olio. Lisää... | |
PhysicsObject | Object2 [get] |
Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen) Lisää... | |
double | Softness [getset] |
Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Additional Inherited Members | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IAxleJoint | |
void | AddToEngine () |
Lisää liitoksen fysiikkamoottorille Lisää... | |
void | SetEngine (Jypeli.Physics.IPhysicsEngine engine) |
Asettaa liitokselle fysiikkamoottorin Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable | |
void | Destroy () |
Tuhoaa kappaleen Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Rajapinta liitoksille jotka pitävät sisällään moottorin. Esimerkiksi Farseerin WheelJoint
Määrittely tiedoston IMotorJoint.cs rivillä 13.
|
getset |
Akseli, jonka suhteen liitos joustaa. Vector.One
(oletus) sallii liikkumisen x ja y-akselilla. Vector.UnitY
sallii liikkeen vain Y-akselin suunnassa jne.
Määrittely tiedoston IMotorJoint.cs rivillä 35.
Viitattu Jypeli.Assets.Tank.AddWheels().
|
getset |
Vääntömomentti jolla moottori yrittää pyörittää siihen liitettyä kappaletta.
Määrittely tiedoston IMotorJoint.cs rivillä 28.
Viitattu Jypeli.Assets.Tank.AddWheels().
|
getset |
Onko liitoksen sisältämä moottori päällä.
Määrittely tiedoston IMotorJoint.cs rivillä 18.
Viitattu Jypeli.Assets.Tank.AddWheels().
|
getset |
Moottorin suurin pyörimisnopeus.
Määrittely tiedoston IMotorJoint.cs rivillä 23.