Jypeli 10
The simple game programming library
|
Nimiavaruudet | |
namespace | Assets |
namespace | Content |
namespace | Controls |
namespace | Devices |
namespace | Effects |
namespace | GameObjects |
namespace | Physics |
namespace | Physics2d |
namespace | Widgets |
namespace | WP7 |
namespace | WP8 |
Luokat | |
class | AbstractMoverBrain |
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot. Lisää... | |
class | AbstractTileMap |
Abstrakti ruutukartta. Tätä luokkaa et voi muodostaa. Katso ColorTileMap ja TileMap Lisää... | |
class | Accelerometer |
class | AccelerometerAnalogState |
class | AdvGroupIgnorer |
A collision ignorer that uses group numbers to do collision ignoring. If a object is member of a group that the other body is ignoring then they will not collide. Lisää... | |
interface | AnalogState |
Parametrit analogisen ohjauksen (hiiren tai ohjaustikun) tapahtumalle. Vanhentunut tapa, käytä mieluummin esim. Mouse.PositionOnWorld ja Mouse.MovementOnWorld Lisää... | |
struct | Angle |
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Degree-Radian_Conversion.svg Lisää... | |
class | Animation |
Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuvasta. Lisää... | |
class | BackButton |
Puhelimen (tai peliohjaimen) takaisin-näppäin. Lisää... | |
struct | BoundingRectangle |
Suorakaide Lisää... | |
class | Brain |
Aivoluokka peliolioille. Voidaan käyttää tekoälyn ja tilannekohtaisten toimintamallien luomiseen peliolioille, esimerkkinä tietokoneen ohjaamat viholliset. Lisää... | |
class | Camera |
Kamera. Määrittää mikä osa pelitasosta on kerralla näkyvissä. Lisää... | |
class | Canvas |
Piirtoalusta. Lisää... | |
class | Charset |
Yleisesti käytettyjä merkkijoukkoja. Voit yhdistellä merkkijoukkoja +:lla. Lisää... | |
struct | Color |
Väri. Lisää... | |
class | ColorTileMap |
Ruutukartta, jonka avulla olioita voidaan helposti asettaa tasavälein ruudukkoon. Ruutukartta koostuu kirjoitusmerkeistä (char ), joihin voi liittää aliohjelman, joka luo merkkiä vastaavan olion. Lisää... | |
interface | CustomDrawable |
Rajapinta olioille, joilla on oma Draw-metodi. Lisää... | |
class | CustomQueryWindow |
Abstrakti kyselyikkuna Lisää... | |
interface | DelayedDestroyable |
Rajapinta olioille, joiden tuhoaminen kestää seuraavaan päivitykseen. Lisää... | |
interface | Destroyable |
Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa. Lisää... | |
interface | Dimensional |
Olio jolla on reunat. Lisää... | |
interface | DimensionalRW |
Olio jolla on reunat joita voi muuttaa. Lisää... | |
struct | Direction |
Perussuunta tasossa. Lisää... | |
class | DisplayOrientation |
Näytön asemointi. Lisää... | |
class | DisplayResolution |
Mobiililaitteiden resoluutiovaihtoehdot Lisää... | |
class | DoubleMeter |
Mittari, joka mittaa double-tyyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGauge . Lisää... | |
class | DoubleMeterAddOperation |
Tehtävä mittarin arvon kasvattamiselle. Lisää... | |
class | DummyAccelerometer |
class | Ellipse |
Ympyrä. Lisää... | |
class | Factory |
class | FileLocation |
Usein käytettyjä polkuja Windowsissa. Lisää... | |
class | FileManager |
class | FollowerBrain |
Aivot, joiden tehtävänä on laittaa omistajansa seuraamaan jotakin kohdetta. Lisää... | |
class | Font |
Fontti. Lisää... | |
class | Game |
class | GameObject |
Pelialueella liikkuva olio. Käytä fysiikkapeleissä PhysicsObject -olioita. Lisää... | |
interface | GameObjectContainer |
Rajapinta luokalle joka sisältää peliolioita. Lisää... | |
class | GamePad |
class | Gesture |
class | Graphics |
Contains graphics resources. Lisää... | |
class | Grid |
Avustava luokka ruutukarttojen käsittelyyn. Lisää tämä olio Layerille, jos haluat viivat näkyviin. Lisää... | |
class | GroupCollection |
A collection that stores ints that represent groups Lisää... | |
class | GroupIgnorer |
A collision ignorer that uses group numbers to do collision ignoring. If 2 objects are members of the same group then they will not collide. Lisää... | |
class | Heart |
Sydän. Lisää... | |
class | HorizontalLayout |
Asettelee widgetit riviin vaakasuunnassa. Lisää... | |
class | HorizontalSpacer |
Leveyssuuntainen väli Lisää... | |
interface | IAxleJoint |
Akseliliitos Lisää... | |
interface | IGameObject |
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille. Lisää... | |
interface | IGameObjectInternal |
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); } Lisää... | |
class | Ignorer |
Base class for Collision Ignorers to impliment. Lisää... | |
interface | ILayout |
Rajapinta asettelijalle. Asettelija asettelee widgetin lapsioliot siten, että ne mahtuvat widgetin sisälle. Asettelija muuttaa lapsiolioiden kokoa sekä paikkaa. Asettelussa käytetään hyväksi lapsiolioiden ominaisuuksia PreferredSize , HorizontalSizing sekä VerticalSizing . Lisää... | |
class | Image |
Kuva. Lisää... | |
class | ImageBatch |
Draws images efficiently. Draw() calls should be made only between Begin() and End() calls. Other drawing operations can be done between Begin() and End(). Lisää... | |
struct | IndexTriangle |
Muotojen määrityksessä käytettävä kolmio. Lisää... | |
interface | INotifyList |
Lista, joka ilmoittaa muutoksistaan. Lisää... | |
class | InputBox |
Laatikko, johon käyttäjä voi syöttää tekstiä. Lisää... | |
class | InputWindow |
Ikkuna, joka sisältää käyttäjän määrittelemän kysymyksen, tekstinsyöttökentän ja OK-painikkeen. Ikkunan koko määräytyy automaattisesti tekstin ja ruudun koon mukaan. Lisää... | |
class | IntMeter |
Mittari, joka mittaa int-tyyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGauge . Lisää... | |
class | IntMeterAddOperation |
Tehtävä mittarin arvon kasvattamiselle. Lisää... | |
interface | IPhysicsObject |
Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille. Lisää... | |
interface | IPhysicsObjectInternal |
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IPhysicsObject-rajapinnan toteuttavat myös IPhysicsObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IPhysicsObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IPhysics obj) { ((IPhysicsObjectInternal)obj).Update(); } Lisää... | |
class | JypeliGroupIgnorer |
class | Keyboard |
Näppäimistö. Lisää... | |
class | Label |
Tekstikenttä. Lisää... | |
class | LabyrinthWandererBrain |
Aivot, jotka saavat omistajansa liikkumaan labyrinttimäisessä kentässä satunnaisesti edeten. Lisää... | |
class | Layer |
Kerros. Vastaa olioiden piirtämisestä. Lisää... | |
class | LetterPicker |
Kirjaimen valitsin. Lisää... | |
class | Level |
Pelikenttä, johon voi lisätä olioita. Kentällä voi myös olla reunat ja taustaväri tai taustakuva. Lisää... | |
class | LineBatch |
interface | Listener |
Ohjaintapahtumien kuuntelija. Lisää... | |
class | ListHelpers |
Apufunktioita listojen ja muiden tietorakenteiden käyttöön. Lisää... | |
class | ListWidget |
Listakomponentti. Voidaan liittää listaan, joka toteuttaa INotifyList -rajapinnan. Tällöin listaan tehdyt muutokset päivittyvät komponenttiin. Listaa voi vierittää, jos kaikki rivit eivät mahdu kerralla sen sisälle. Lisää... | |
class | LoadState |
class | MediaPlayer |
Mediasoitin, jolla voi soittaa musiikkikappaleita. Lisää... | |
class | MessageDisplay |
Viestikenttä, jolla voi laittaa tekstiä ruudulle. Tätä sinun tuskin tarvitsee itse muodostaa. Lisää... | |
class | MessageWindow |
Ikkuna, joka sisältää käyttäjän määrittelemän viestin ja OK-painikkeen. Ikkunan koko määräytyy automaattisesti tekstin ja ruudun koon mukaan. Lisää... | |
class | Meter |
Mittari, joka mittaa erityyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGauge . Lisää... | |
class | Mouse |
Hiiri. Lisää... | |
class | MultiSelectWindow |
Ikkuna, joka antaa käyttäjän valita yhden annetuista vaihtoehdoista. Lisää... | |
class | ObjectHelper |
Apuluokka kaikille olioille Lisää... | |
class | ObjectIgnorer |
A collision ignorer that uses reference comparison. All Bodies with the same instance of this ignorer then they will not collide. Lisää... | |
class | ObjectLoadMethods |
interface | Operation |
Käynnissä oleva tehtävä Lisää... | |
class | PhysicsGameBase |
Kantaluokka fysiikkapeleille. Lisää... | |
class | PhysicsObject |
Kappale joka noudattaa fysiikan lakeja, johon voi törmätä. Vaatii että käytössä on fysiikkapeli. Lisää... | |
class | PhysicsStructure |
Rakenne, joka pitää fysiikkaoliot kiinteän matkan päässä toisistaan. Lisää... | |
class | PlatformWandererBrain |
Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin. Lisää... | |
class | Polygon |
Monikulmio. Lisää... | |
interface | Positional |
Olio jolla on paikka. Lisää... | |
interface | PositionalRW |
Olio jolla on paikka jota voi muuttaa. Lisää... | |
class | PushButton |
Painonappi. Lisää... | |
class | RandomGen |
Satunnaisgeneraattori. Luo satunnaisia arvoja, mm. lukuja, vektoreita sekä kulmia. Lisää... | |
class | RandomMoverBrain |
Aivot, jotka laittavat omistajansa liikkumaan satunnaisesti eri suuntiin törmäyksissä ja tietyn ajan jälkeen. Lisää... | |
class | RaySegment |
Jana. Lisää... | |
class | Rectangle |
Suorakulmio. Lisää... | |
class | RegularPolygon |
Säännöllinen monikulmio. Lisää... | |
class | Renderer |
Luokka, joka sisältää metodeita kuvioiden ja tekstuurien piirtämiseen 2D-tasossa. Lisää... | |
class | Resource |
class | ReturnHelper |
Apuluokka palautusarvoille. Lisää... | |
class | RoadMap |
Luo tien. Tie koostuu useasta pienemmästä "pätkästä". Lisää... | |
class | SaveAllFieldsAttribute |
class | SaveAttribute |
class | SaveState |
struct | ScoreItem |
Nimi ja pisteet. Lisää... | |
class | ScoreList |
Parhaiden pisteiden lista. Lisää... | |
class | Screencap |
class | ScreenView |
Sisältää näytön leveyden ja korkeuden sekä reunojen koordinaatit. Y-koordinaatti kasvaa ylöspäin. Koordinaatteja ei voi muuttaa. Lisää... | |
class | ScrollableList |
Rullattava lista widgeteille Lisää... | |
class | Shape |
Kuvio. Lisää... | |
class | ShapeBatch |
Draws simple shapes efficiently. Draw() calls should be made only between Begin() and End() calls. Other drawing operations can be done between Begin() and End(). Lisää... | |
class | ShapeCache |
Sisältää valmiiksi lasketut kolmiot, joiden avulla piirtäminen on suoraviivaista. Lisää... | |
class | Sound |
Yleinen äänen toistamiseen käytettävä luokka. Tällä ei ole kovin suuria eroja SoundEffect -luokan kanssa. Lisää... | |
class | SoundEffect |
Ääniefekti. Yhdestä efektistä voi luoda CreateSound -metodilla monta ääntä (Sound ), jotka voivat soida yhtäaikaa. Ääntä ei tarvitse kuitenkaan luoda itse, jos vain kutsuu Play -metodia. Lisää... | |
class | Star |
Tähti. Lisää... | |
class | StorageFile |
Tiedosto. Lisää... | |
class | StreamHelpers |
Apufunktioita virtojen käyttöön. Lisää... | |
class | StringHelpers |
Sisältää avustusmetodeja merkkijonojen käsittelyyn. Lisää... | |
class | StringList |
Järjestetty lista merkkijonoja. Lisää... | |
class | StringListWidget |
Käyttöliittymäkomponentti, joka näyttää listan merkkijonoja. Lisää... | |
class | StringListWindow |
Ikkuna, joka sisältää listan merkkijonoja. Lisää... | |
class | Surface |
Tasainen tai epätasainen pinta. Lisää... | |
struct | Surfaces |
Kentän reunat. Lisää... | |
class | SynchronousList |
Synkroninen lista, eli lista joka päivittyy vasta kun sen Update-metodia kutsutaan. Jos listalle lisätään IUpdatable-rajapinnan toteuttavia olioita, kutsutaan myös niiden Update-metodeja samalla. Lisää... | |
interface | Tagged |
Rajapinta olioille, joilla on Tag-ominaisuus. Lisää... | |
class | TextureBitmap |
Tekstuuribittikartta muotojen luomiseen tekstuureista. Sisältää tekstuurin tiedot väritaulukkona. Lisää... | |
class | TextureCoordinates |
class | TextureToShapeConverter |
Muuttaa tekstuurin yhdeksi tai useammaksi listaksi verteksejä. Mahdollistaa myös reikien sisällyttämisen muotoon. Lisää... | |
class | TileMap |
Ruutukartta, jonka avulla olioita voidaan helposti asettaa tasavälein ruudukkoon. Ruutukartta koostuu kirjoitusmerkeistä (char ), joihin voi liittää aliohjelman, joka luo merkkiä vastaavan olion. Lisää... | |
struct | Time |
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä. Lisää... | |
class | Timer |
Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin. Lisää... | |
class | Touch |
Kosketuspaneelin kosketus. Lisää... | |
class | TouchListener |
Kuuntelija kosketusnäytölle. Lisää... | |
class | TouchPanel |
Kosketusnäyttö. Lisää... | |
class | Triangle |
Tasasivuinen kolmio. Lisää... | |
class | TypeHelper |
Avustava luokka tietotyyppien käsittelyyn Lisää... | |
struct | UnlimitedAngle |
Rajoittamaton kulma (asteina ja radiaaneina). Tietoja kulmasta: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Degree-Radian_Conversion.svg Lisää... | |
interface | Updatable |
Rajapinta päivittyville olioille. Lisää... | |
struct | Vector |
2D-vektori. Lisää... | |
class | VerticalLayout |
Asettelee widgetit päällekäin, järjestyksessä ylhäältä alas. Lisää... | |
class | VerticalSpacer |
Pystysuuntainen väli Lisää... | |
class | Widget |
Käyttöliittymän komponentti. Lisää... | |
class | Window |
Ikkuna. Lisää... | |
class | YesNoWindow |
Ikkuna, joka kysyy käyttäjältä kyllä tai ei -kysymyksen. Lisää... | |
Tyyppimäärittelyt | |
using | Matrix = Microsoft.Xna.Framework.Matrix |
using | MouseState = Microsoft.Xna.Framework.Input.MouseState |
using | XnaButtonState = Microsoft.Xna.Framework.Input.ButtonState |
using | XnaGestureType = Microsoft.Xna.Framework.Input.Touch.GestureType |
using | XnaMouse = Microsoft.Xna.Framework.Input.Mouse |
using | XnaTouchPanel = Microsoft.Xna.Framework.Input.Touch.TouchPanel |
using | XnaV2 = Microsoft.Xna.Framework.Vector2 |
Luettelotyypit | |
enum | AccelerometerCalibration { ZeroAngle , HalfRightAngle , RightAngle } |
Kalibrointi puhelimen kallistuksen nollakohdalle. (Asento missä puhelinta ei ole kallistettu yhtään) Lisää... | |
enum | AccelerometerDirection { Any , Left , Right , Up , Down , Shake , Tap } |
Suunta/ele joka tunnistetaan. Lisää... | |
enum | AccelerometerSensitivity : int { Realtime = 1 , High = 20 , Medium = 50 , Low = 70 } |
Herkkyys jolla kallistus/ele halutaan tunnistaa. Lisää... | |
enum | AnalogControl { DefaultStick , LeftStick , RightStick , LeftTrigger , RightTrigger , Accelerometer } |
Analoginen ohjain. Tämä voi olla joko painike, jota voi painaa eri voimakkuuksilla (padiohjaimen liipainäppäin), ohjaustikku tai puhelimen kiihtyvyysanturi Lisää... | |
enum | Button { DPadUp = Buttons.DPadUp , DPadDown = Buttons.DPadDown , DPadLeft = Buttons.DPadLeft , DPadRight = Buttons.DPadRight , Start = Buttons.Start , Back = Buttons.Back , LeftStick = Buttons.LeftStick , RightStick = Buttons.RightStick , LeftShoulder = Buttons.LeftShoulder , RightShoulder = Buttons.RightShoulder , BigButton = Buttons.BigButton , A = Buttons.A , B = Buttons.B , X = Buttons.X , Y = Buttons.Y , RightTrigger = Buttons.RightTrigger , LeftTrigger = Buttons.LeftTrigger } |
enum | ButtonState { Irrelevant , Released , Pressed , Up , Down } |
Napin (minkä tahansa) asento. Lisää... | |
enum | ContentSource { GameContent , ResourceContent } |
enum | DrawOrder { Irrelevant , FirstToLast } |
Piirtojärjestys. Lisää... | |
enum | HorizontalAlignment { Center , Left , Right } |
Asemointi vaakasuunnassa. Lisää... | |
enum | HoverState { Off , Enter , On , Exit } |
Tilatieto olion päällä olemisesta Lisää... | |
enum | JointTypes { AxleJoint , WeldJoint , WheelJoint } |
Käytössä olevat liitostyypit Lisää... | |
enum | Key { None = Keys.None , Back = Keys.Back , Tab = Keys.Tab , Enter = Keys.Enter , Pause = Keys.Pause , CapsLock = Keys.CapsLock , Escape = Keys.Escape , Space = Keys.Space , PageUp = Keys.PageUp , PageDown = Keys.PageDown , End = Keys.End , Home = Keys.Home , Left = Keys.Left , Up = Keys.Up , Right = Keys.Right , Down = Keys.Down , PrintScreen = Keys.PrintScreen , Insert = Keys.Insert , Delete = Keys.Delete , D0 = Keys.D0 , D1 = Keys.D1 , D2 = Keys.D2 , D3 = Keys.D3 , D4 = Keys.D4 , D5 = Keys.D5 , D6 = Keys.D6 , D7 = Keys.D7 , D8 = Keys.D8 , D9 = Keys.D9 , A = Keys.A , B = Keys.B , C = Keys.C , D = Keys.D , E = Keys.E , F = Keys.F , G = Keys.G , H = Keys.H , I = Keys.I , J = Keys.J , K = Keys.K , L = Keys.L , M = Keys.M , N = Keys.N , O = Keys.O , P = Keys.P , Q = Keys.Q , R = Keys.R , S = Keys.S , T = Keys.T , U = Keys.U , V = Keys.V , W = Keys.W , X = Keys.X , Y = Keys.Y , Z = Keys.Z , NumPad0 = Keys.NumPad0 , NumPad1 = Keys.NumPad1 , NumPad2 = Keys.NumPad2 , NumPad3 = Keys.NumPad3 , NumPad4 = Keys.NumPad4 , NumPad5 = Keys.NumPad5 , NumPad6 = Keys.NumPad6 , NumPad7 = Keys.NumPad7 , NumPad8 = Keys.NumPad8 , NumPad9 = Keys.NumPad9 , Multiply = Keys.Multiply , Add = Keys.Add , Separator = Keys.Separator , Subtract = Keys.Subtract , Decimal = Keys.Decimal , Divide = Keys.Divide , F1 = Keys.F1 , F2 = Keys.F2 , F3 = Keys.F3 , F4 = Keys.F4 , F5 = Keys.F5 , F6 = Keys.F6 , F7 = Keys.F7 , F8 = Keys.F8 , F9 = Keys.F9 , F10 = Keys.F10 , F11 = Keys.F11 , F12 = Keys.F12 , F13 = Keys.F13 , F14 = Keys.F14 , F15 = Keys.F15 , F16 = Keys.F16 , F17 = Keys.F17 , F18 = Keys.F18 , F19 = Keys.F19 , F20 = Keys.F20 , F21 = Keys.F21 , F22 = Keys.F22 , F23 = Keys.F23 , F24 = Keys.F24 , NumLock = Keys.NumLock , Scroll = Keys.Scroll , LeftShift = Keys.LeftShift , RightShift = Keys.RightShift , LeftControl = Keys.LeftControl , RightControl = Keys.RightControl , LeftAlt = Keys.LeftAlt , RightAlt = Keys.RightAlt , OemTilde = Keys.OemTilde , OemQuotes = Keys.OemQuotes , Aring = Keys.OemCloseBrackets , Ouml = Keys.OemTilde , Auml = Keys.OemQuotes , OemPlus = Keys.OemPlus , LessOrGreater = Keys.OemBackslash , Period = Keys.OemPeriod , Comma = Keys.OemComma } |
Näppäimistön näppäin. Lisää... | |
enum | MouseButton { None , Left , Right , Middle , XButton1 , XButton2 } |
Hiiren napit. Lisää... | |
enum | Sizing { FixedSize , Expanding } |
Olion koon asettaminen asettelijan sisällä. Lisää... | |
enum | TextSizeMode { None , AutoSize , StretchText , Wrapped } |
Kuinka tekstikentän kokoa käsitellään. Lisää... | |
enum | TriggerDirection { Up , Down , Irrelevant } |
Suunta mittarin muutokselle. Lisää... | |
enum | VerticalAlignment { Center , Top , Bottom } |
Asemointi pystysuunnassa. Lisää... | |
enum | VerticesDetectionType { Integrated = 0 , Separated = 1 } |
The detection type affects the resulting polygon data. Lisää... | |
Funktiot | |
delegate void | AdvancedCollisionHandler< O, T > (O collidingObject, T otherObject, Collision collision) |
Törmäystapahtumiin liitettävän metodin tyyppi. Törmäyksen käsittelevällä metodilla ei ole paluuarvoa ja se ottaa yhden Lisää... | |
delegate bool | ChangePredicate< T > (T prev, T curr) |
Metodityyppi, joka ottaa parametrikseen entisen ja nykyisen muuttujan arvon ja palauttaa totuusarvon. Voidaan käyttää erilaisten sääntöjen tekemiseen. Lisää... | |
delegate void | CollisionHandler< O, T > (O collidingObject, T otherObject) |
Törmäystapahtumiin liitettävän metodin tyyppi. Törmäyksen käsittelevällä metodilla ei ole paluuarvoa ja se ottaa yhden Lisää... | |
delegate void | TouchHandler (Touch touch) |
delegate void | TouchHandler< T > (Touch touch, T p) |
delegate void | TouchHandler< T1, T2 > (Touch touch, T1 p1, T2 p2) |
delegate void | TouchHandler< T1, T2, T3 > (Touch touch, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
class Jypeli::TextureCoordinates |
using Jypeli.Matrix = typedef Microsoft.Xna.Framework.Matrix |
using Jypeli.MouseState = typedef Microsoft.Xna.Framework.Input.MouseState |
using Jypeli.XnaButtonState = typedef Microsoft.Xna.Framework.Input.ButtonState |
using Jypeli.XnaGestureType = typedef Microsoft.Xna.Framework.Input.Touch.GestureType |
Määrittely tiedoston TouchPanel.cs rivillä 9.
using Jypeli.XnaMouse = typedef Microsoft.Xna.Framework.Input.Mouse |
using Jypeli.XnaTouchPanel = typedef Microsoft.Xna.Framework.Input.Touch.TouchPanel |
Määrittely tiedoston TouchPanel.cs rivillä 8.
using Jypeli.XnaV2 = typedef Microsoft.Xna.Framework.Vector2 |
Kalibrointi puhelimen kallistuksen nollakohdalle. (Asento missä puhelinta ei ole kallistettu yhtään)
Luettelotyyppien arvot | |
---|---|
ZeroAngle | Puhelin on vaakatasossa näyttö ylöspäin. |
HalfRightAngle | Puhelin on 45-asteen kulmassa. |
RightAngle | Puhelin on pystysuorassa. |
Määrittely tiedoston AccelerometerCalibration.cs rivillä 7.
Suunta/ele joka tunnistetaan.
Määrittely tiedoston AccelerometerDirection.cs rivillä 6.
enum Jypeli.AccelerometerSensitivity : int |
Herkkyys jolla kallistus/ele halutaan tunnistaa.
Määrittely tiedoston AccelerometerSensitivity.cs rivillä 6.
enum Jypeli.AnalogControl |
Analoginen ohjain. Tämä voi olla joko painike, jota voi painaa eri voimakkuuksilla (padiohjaimen liipainäppäin), ohjaustikku tai puhelimen kiihtyvyysanturi
Määrittely tiedoston AnalogControl.cs rivillä 8.
enum Jypeli.Button |
enum Jypeli.ButtonState |
Napin (minkä tahansa) asento.
Luettelotyyppien arvot | |
---|---|
Irrelevant | Ei väliä. |
Released | Nappi nostetaan ylös. |
Pressed | Nappi painetaan alas. |
Up | Nappi on ylhäällä. |
Down | Nappi on alhaalla. |
Määrittely tiedoston ButtonState.cs rivillä 36.
|
package |
enum Jypeli.DrawOrder |
enum Jypeli.HoverState |
Tilatieto olion päällä olemisesta
Luettelotyyppien arvot | |
---|---|
Off | Ei olion päällä. |
Enter | Siirtymässä olion päälle. |
On | Olion päällä. |
Exit | Poistumassa olion päältä. |
Määrittely tiedoston HoverState.cs rivillä 6.
enum Jypeli.JointTypes |
Käytössä olevat liitostyypit
Määrittely tiedoston IAxleJoint.cs rivillä 38.
enum Jypeli.Key |
Näppäimistön näppäin.
enum Jypeli.MouseButton |
Hiiren napit.
Määrittely tiedoston MouseButton.cs rivillä 6.
enum Jypeli.Sizing |
Olion koon asettaminen asettelijan sisällä.
Luettelotyyppien arvot | |
---|---|
FixedSize | Olio ei kasva suuremmaksi kuin sen |
Expanding | Olio käyttää kaiken vapaana olevan tilan ja kutistuu, jos tilaa ei ole tarpeeksi. |
Määrittely tiedoston ILayout.cs rivillä 38.
enum Jypeli.TextSizeMode |
Kuinka tekstikentän kokoa käsitellään.
The detection type affects the resulting polygon data.
Luettelotyyppien arvot | |
---|---|
Integrated | Holes are integrated into the main polygon. |
Separated | The data of the main polygon and hole polygons is returned separately. |
Määrittely tiedoston TextureToShapeConverter.cs rivillä 28.
delegate void Jypeli.AdvancedCollisionHandler< O, T > | ( | O | collidingObject, |
T | otherObject, | ||
Collision | collision | ||
) |
Törmäystapahtumiin liitettävän metodin tyyppi. Törmäyksen käsittelevällä metodilla ei ole paluuarvoa ja se ottaa yhden
Collision
-tyyppisen parametrin.
delegate bool Jypeli.ChangePredicate< T > | ( | T | prev, |
T | curr | ||
) |
Metodityyppi, joka ottaa parametrikseen entisen ja nykyisen muuttujan arvon ja palauttaa totuusarvon. Voidaan käyttää erilaisten sääntöjen tekemiseen.
T | Arvojen tyyppi |
prev | Vanha arvo |
curr | Uusi arvo |
delegate void Jypeli.CollisionHandler< O, T > | ( | O | collidingObject, |
T | otherObject | ||
) |
Törmäystapahtumiin liitettävän metodin tyyppi. Törmäyksen käsittelevällä metodilla ei ole paluuarvoa ja se ottaa yhden
Collision
-tyyppisen parametrin.
delegate void Jypeli.TouchHandler | ( | Touch | touch | ) |
delegate void Jypeli.TouchHandler< T > | ( | Touch | touch, |
T | p | ||
) |
delegate void Jypeli.TouchHandler< T1, T2 > | ( | Touch | touch, |
T1 | p1, | ||
T2 | p2 | ||
) |
delegate void Jypeli.TouchHandler< T1, T2, T3 > | ( | Touch | touch, |
T1 | p1, | ||
T2 | p2, | ||
T3 | p3 | ||
) |