Jypeli 10
The simple game programming library
|
A collision ignorer that uses reference comparison. All Bodies with the same instance of this ignorer then they will not collide. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
override bool | CanCollide (IPhysicsBody thisBody, IPhysicsBody otherBody, Ignorer other) |
Voivatko kappaleet törmätä toisiinsa Lisää... | |
Ominaisuudet | |
override bool | BothNeeded [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Ignorer | |
abstract bool | BothNeeded [get] |
bool | IsInverted [getset] |
Get and sets if the result of this ignorer is inverted. Lisää... | |
Additional Inherited Members | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Ignorer | |
Ignorer () | |
Ignorer (Ignorer copy) | |
Paketin staattiset funktiot inherited from Jypeli.Ignorer | |
static bool | CanCollide (IPhysicsBody leftBody, IPhysicsBody rightBody, Ignorer left, Ignorer right) |
A collision ignorer that uses reference comparison. All Bodies with the same instance of this ignorer then they will not collide.
Määrittely tiedoston ObjectIgnorer.cs rivillä 40.
|
virtual |
Voivatko kappaleet törmätä toisiinsa
thisBody | |
otherBody | |
other |
Toteuttaa luokan Jypeli.Ignorer.
Määrittely tiedoston ObjectIgnorer.cs rivillä 54.
|
get |
Määrittely tiedoston ObjectIgnorer.cs rivillä 42.