![]() |
Jypeli 10
The simple game programming library
|
Summary description for Quaternion. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| Quaternion (Scalar W, Scalar X, Scalar Y, Scalar Z) | |
| Creates a new Quaternion. Lisää... | |
| Scalar | Dot (Quaternion quat) |
| Performs a Dot Product operation on 2 Quaternions. Lisää... | |
| override bool | Equals (object obj) |
| Quaternion | Exp () |
| Calculates the Exponent of a Quaternion. Lisää... | |
| override int | GetHashCode () |
| Quaternion | Inverse () |
| Computes the inverse of a Quaternion. Lisää... | |
| Quaternion | Log () |
| Calculates the logarithm of a Quaternion. Lisää... | |
| void | Normalize () |
| Normalizes elements of this quaterion to the range [0,1]. Lisää... | |
| void | ToAngleAxis (ref Scalar angle, ref Vector3D aXis) |
| void | ToAxis (out Vector3D XAxis, out Vector3D YAxis, out Vector3D ZAxis) |
| Vector3D | ToEulerAngles () |
| void | ToEulerAngles (out Scalar pitch, out Scalar Yaw, out Scalar roll) |
| Vector3D | ToEulerAnglesInDegrees () |
| void | ToEulerAnglesInDegrees (out Scalar pitch, out Scalar Yaw, out Scalar roll) |
| Matrix3x3 | ToRotationMatrix () |
| Gets a 3X3 rotation matriX from this Quaternion. Lisää... | |
| override string | ToString () |
| Overrides the Object.ToString() method to provide a teXt representation of a Quaternion. Lisää... | |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
| static Quaternion | Add (Quaternion left, Quaternion right) |
| static void | Add (ref Quaternion left, ref Quaternion right, out Quaternion result) |
| static Quaternion | FromAngleAxis (Scalar angle, Vector3D aXis) |
| Creates a Quaternion from a supplied angle and aXis. Lisää... | |
| static Quaternion | FromEulerAngles (Scalar pitch, Scalar Yaw, Scalar roll) |
| Combines the euler angles in the order Yaw, pitch, roll to create a rotation quaternion Lisää... | |
| static Quaternion | FromEulerAnglesInDegrees (Scalar pitch, Scalar Yaw, Scalar roll) |
| static Quaternion | Multiply (Quaternion left, Quaternion right) |
| static Quaternion | Multiply (Quaternion left, Scalar scalar) |
| static void | Multiply (ref Quaternion left, ref Quaternion right, out Quaternion result) |
| static void | Multiply (ref Quaternion left, ref Scalar scalar, out Quaternion result) |
| static Quaternion | Negate (Quaternion value) |
| static void | Negate (ref Quaternion value) |
| static void | Negate (ref Quaternion value, out Quaternion result) |
| static bool | operator!= (Quaternion left, Quaternion right) |
| static Quaternion | operator* (Quaternion left, Quaternion right) |
| static Quaternion | operator* (Quaternion left, Scalar scalar) |
| static Quaternion | operator* (Scalar scalar, Quaternion right) |
| static Quaternion | operator+ (Quaternion left, Quaternion right) |
| static Quaternion | operator- (Quaternion left, Quaternion right) |
| static Quaternion | operator- (Quaternion value) |
| static bool | operator== (Quaternion left, Quaternion right) |
| static Quaternion | Parse (string text) |
| static Quaternion | Slerp (Scalar time, Quaternion quatA, Quaternion quatB) |
| static Quaternion | Slerp (Scalar time, Quaternion quatA, Quaternion quatB, bool useShortestPath) |
| static Quaternion | Squad (Scalar t, Quaternion p, Quaternion a, Quaternion b, Quaternion q) |
| static Quaternion | Squad (Scalar t, Quaternion p, Quaternion a, Quaternion b, Quaternion q, bool useShortestPath) |
| Performs spherical quadratic interpolation. Lisää... | |
| static Quaternion | Subtract (Quaternion left, Quaternion right) |
| static void | Subtract (ref Quaternion left, ref Quaternion right, out Quaternion result) |
Julkiset attribuutit | |
| Scalar | W |
| Scalar | X |
| Scalar | Y |
| Scalar | Z |
Staattiset julkiset attribuutit | |
| static readonly Quaternion | Identity = new Quaternion(1, 0, 0, 0) |
| An Identity Quaternion. Lisää... | |
| static readonly Quaternion | Zero = new Quaternion(0, 0, 0, 0) |
| A Quaternion With all elements set to 0; Lisää... | |
Ominaisuudet | |
| Scalar | Norm [get] |
| Squared 'length' of this quaternion. Lisää... | |
| Scalar | Pitch [getset] |
| Scalar | PitchInDegrees [getset] |
| Scalar | Roll [getset] |
| Scalar | RollInDegrees [getset] |
| Vector3D | XAxis [get] |
| Local X-aXis portion of this rotation. Lisää... | |
| Scalar | Yaw [getset] |
| Scalar | YawInDegrees [getset] |
| Vector3D | YAxis [get] |
| Local Y-aXis portion of this rotation. Lisää... | |
| Vector3D | ZAxis [get] |
| Local Z-aXis portion of this rotation. Lisää... | |
Staattiset yksityiset attribuutit | |
| static readonly int[] | next = new int[3] { 1, 2, 0 } |
Summary description for Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 81.
Creates a new Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 213.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Equals(), AdvanceMath.Quaternion.FromAngleAxis() ja AdvanceMath.Quaternion.Inverse().
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 859.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 868.
| Scalar AdvanceMath.Quaternion.Dot | ( | Quaternion | quat | ) |
Performs a Dot Product operation on 2 Quaternions.
| quat |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 482.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Slerp().
| override bool AdvanceMath.Quaternion.Equals | ( | object | obj | ) |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 810.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Quaternion().
| Quaternion AdvanceMath.Quaternion.Exp | ( | ) |
Calculates the Exponent of a Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 736.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.Cos(), AdvanceMath.MathHelper.Epsilon, AdvanceMath.MathHelper.Sin(), AdvanceMath.MathHelper.Sqrt(), AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y, AdvanceMath.Quaternion.Z ja AdvanceMath.Quaternion.Zero.
|
static |
Creates a Quaternion from a supplied angle and aXis.
| angle | Value of an angle in radians. |
| aXis | ArbitrarY aXis vector. |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 146.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Quaternion(), AdvanceMath.MathHelper.Cos(), AdvanceMath.MathHelper.Sin(), AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Vector3D.X, AdvanceMath.Quaternion.Y, AdvanceMath.Vector3D.Y, AdvanceMath.Quaternion.Z ja AdvanceMath.Vector3D.Z.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.FromEulerAngles().
|
static |
Combines the euler angles in the order Yaw, pitch, roll to create a rotation quaternion
| pitch | |
| Yaw | |
| roll |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 447.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.FromAngleAxis(), AdvanceMath.Vector3D.XAxis, AdvanceMath.Quaternion.Yaw, AdvanceMath.Vector3D.YAxis ja AdvanceMath.Vector3D.ZAxis.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 435.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.FromEulerAngles(), AdvanceMath.MathHelper.ToRadians() ja AdvanceMath.Quaternion.Yaw.
| override int AdvanceMath.Quaternion.GetHashCode | ( | ) |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 806.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
| Quaternion AdvanceMath.Quaternion.Inverse | ( | ) |
Computes the inverse of a Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 568.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Quaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Z ja AdvanceMath.Quaternion.Zero.
| Quaternion AdvanceMath.Quaternion.Log | ( | ) |
Calculates the logarithm of a Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 699.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.Acos(), AdvanceMath.MathHelper.Epsilon, AdvanceMath.MathHelper.Sin(), AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y, AdvanceMath.Quaternion.Z ja AdvanceMath.Quaternion.Zero.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 819.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 841.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 828.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X ja AdvanceMath.Quaternion.Y.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 851.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 893.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Negate().
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 902.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Negate().
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 906.
| void AdvanceMath.Quaternion.Normalize | ( | ) |
Normalizes elements of this quaterion to the range [0,1].
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 490.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Norm, AdvanceMath.MathHelper.Sqrt(), AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Slerp().
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 984.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 915.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 934.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 925.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 945.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 955.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 965.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 975.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 781.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 95.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Slerp().
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Slerp() ja AdvanceMath.Quaternion.Squad().
|
static |
| time | |
| quatA | |
| quatB | |
| useShortestPath |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 107.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.Acos(), AdvanceMath.Quaternion.Dot(), AdvanceMath.MathHelper.Epsilon, AdvanceMath.Quaternion.Normalize() ja AdvanceMath.MathHelper.Sin().
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 160.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Squad().
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Squad().
|
static |
Performs spherical quadratic interpolation.
| t | |
| p | |
| a | |
| b | |
| q | |
| useShortestPath |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 174.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Slerp().
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 876.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 885.
| angle | |
| aXis |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 506.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.Acos(), AdvanceMath.MathHelper.InvSqrt(), AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
| XAxis | |
| YAxis | |
| ZAxis |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 589.
Viittaukset AdvanceMath.Matrix3x3.m00, AdvanceMath.Matrix3x3.m01, AdvanceMath.Matrix3x3.m02, AdvanceMath.Matrix3x3.m10, AdvanceMath.Matrix3x3.m11, AdvanceMath.Matrix3x3.m12, AdvanceMath.Matrix3x3.m20, AdvanceMath.Matrix3x3.m21, AdvanceMath.Matrix3x3.m22, AdvanceMath.Quaternion.ToRotationMatrix(), AdvanceMath.Vector3D.X, AdvanceMath.Quaternion.XAxis, AdvanceMath.Vector3D.Y, AdvanceMath.Quaternion.YAxis, AdvanceMath.Vector3D.Z ja AdvanceMath.Quaternion.ZAxis.
| Vector3D AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles | ( | ) |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 389.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles() ja AdvanceMath.Quaternion.Yaw.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles() ja AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAnglesInDegrees().
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 402.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.Asin(), AdvanceMath.MathHelper.Atan2(), AdvanceMath.MathHelper.PiOver2, AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y, AdvanceMath.Quaternion.Yaw ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
| Vector3D AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAnglesInDegrees | ( | ) |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 383.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.ToDegrees(), AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles() ja AdvanceMath.Quaternion.Yaw.
| void AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAnglesInDegrees | ( | out Scalar | pitch, |
| out Scalar | Yaw, | ||
| out Scalar | roll | ||
| ) |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 395.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.ToDegrees(), AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles() ja AdvanceMath.Quaternion.Yaw.
| Matrix3x3 AdvanceMath.Quaternion.ToRotationMatrix | ( | ) |
Gets a 3X3 rotation matriX from this Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 534.
Viittaukset AdvanceMath.Matrix3x3.m00, AdvanceMath.Matrix3x3.m01, AdvanceMath.Matrix3x3.m02, AdvanceMath.Matrix3x3.m10, AdvanceMath.Matrix3x3.m11, AdvanceMath.Matrix3x3.m12, AdvanceMath.Matrix3x3.m20, AdvanceMath.Matrix3x3.m21, AdvanceMath.Matrix3x3.m22, AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.ToAxis().
| override string AdvanceMath.Quaternion.ToString | ( | ) |
Overrides the Object.ToString() method to provide a teXt representation of a Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 776.
|
static |
An Identity Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 87.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 92.
| Scalar AdvanceMath.Quaternion.W |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 198.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Quaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Add(), AdvanceMath.Quaternion.Dot(), AdvanceMath.Quaternion.Exp(), AdvanceMath.Quaternion.FromAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.GetHashCode(), AdvanceMath.Quaternion.Log(), AdvanceMath.Quaternion.Multiply(), AdvanceMath.Vector3D.Multiply(), AdvanceMath.Quaternion.Negate(), AdvanceMath.Quaternion.Normalize(), AdvanceMath.Quaternion.operator*(), AdvanceMath.Vector3D.operator*(), AdvanceMath.Quaternion.operator+(), AdvanceMath.Quaternion.operator-(), AdvanceMath.Quaternion.operator==(), AdvanceMath.Quaternion.Parse(), AdvanceMath.IO.MathReader.ReadQuaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Subtract(), AdvanceMath.Quaternion.ToAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles(), AdvanceMath.Quaternion.ToRotationMatrix() ja AdvanceMath.IO.MathWriter.Write().
| Scalar AdvanceMath.Quaternion.X |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 189.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Quaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Add(), AdvanceMath.Quaternion.Dot(), AdvanceMath.Quaternion.Exp(), AdvanceMath.Quaternion.FromAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.GetHashCode(), AdvanceMath.Quaternion.Log(), AdvanceMath.Quaternion.Multiply(), AdvanceMath.Vector3D.Multiply(), AdvanceMath.Quaternion.Negate(), AdvanceMath.Quaternion.Normalize(), AdvanceMath.Quaternion.operator*(), AdvanceMath.Vector3D.operator*(), AdvanceMath.Quaternion.operator+(), AdvanceMath.Quaternion.operator-(), AdvanceMath.Quaternion.operator==(), AdvanceMath.Quaternion.Parse(), AdvanceMath.IO.MathReader.ReadQuaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Subtract(), AdvanceMath.Quaternion.ToAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles(), AdvanceMath.Quaternion.ToRotationMatrix() ja AdvanceMath.IO.MathWriter.Write().
| Scalar AdvanceMath.Quaternion.Y |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 192.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Quaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Add(), AdvanceMath.Quaternion.Dot(), AdvanceMath.Quaternion.Exp(), AdvanceMath.Quaternion.FromAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.GetHashCode(), AdvanceMath.Quaternion.Log(), AdvanceMath.Quaternion.Multiply(), AdvanceMath.Vector3D.Multiply(), AdvanceMath.Quaternion.Negate(), AdvanceMath.Quaternion.Normalize(), AdvanceMath.Quaternion.operator*(), AdvanceMath.Vector3D.operator*(), AdvanceMath.Quaternion.operator+(), AdvanceMath.Quaternion.operator-(), AdvanceMath.Quaternion.operator==(), AdvanceMath.Quaternion.Parse(), AdvanceMath.IO.MathReader.ReadQuaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Subtract(), AdvanceMath.Quaternion.ToAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles(), AdvanceMath.Quaternion.ToRotationMatrix() ja AdvanceMath.IO.MathWriter.Write().
| Scalar AdvanceMath.Quaternion.Z |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 195.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Quaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Add(), AdvanceMath.Quaternion.Dot(), AdvanceMath.Quaternion.Exp(), AdvanceMath.Quaternion.FromAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.GetHashCode(), AdvanceMath.Quaternion.Inverse(), AdvanceMath.Quaternion.Log(), AdvanceMath.Quaternion.Multiply(), AdvanceMath.Vector3D.Multiply(), AdvanceMath.Quaternion.Negate(), AdvanceMath.Quaternion.Normalize(), AdvanceMath.Quaternion.operator*(), AdvanceMath.Vector3D.operator*(), AdvanceMath.Quaternion.operator+(), AdvanceMath.Quaternion.operator-(), AdvanceMath.Quaternion.operator==(), AdvanceMath.Quaternion.Parse(), AdvanceMath.IO.MathReader.ReadQuaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Subtract(), AdvanceMath.Quaternion.ToAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles(), AdvanceMath.Quaternion.ToRotationMatrix() ja AdvanceMath.IO.MathWriter.Write().
|
static |
A Quaternion With all elements set to 0;
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 91.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Exp(), AdvanceMath.Quaternion.Inverse() ja AdvanceMath.Quaternion.Log().
|
get |
Squared 'length' of this quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 228.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Normalize().
|
getset |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 324.
|
getset |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 317.
|
getset |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 359.
|
getset |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 321.
|
get |
Local X-aXis portion of this rotation.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 239.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.ToAxis().
|
getset |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 342.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.FromEulerAngles(), AdvanceMath.Quaternion.FromEulerAnglesInDegrees(), AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles() ja AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAnglesInDegrees().
|
getset |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 319.
|
get |
Local Y-aXis portion of this rotation.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 266.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.ToAxis().
|
get |
Local Z-aXis portion of this rotation.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 293.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.ToAxis().