Jypeli 10
The simple game programming library
|
Summary description for Quaternion. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
Quaternion (Scalar W, Scalar X, Scalar Y, Scalar Z) | |
Creates a new Quaternion. Lisää... | |
Scalar | Dot (Quaternion quat) |
Performs a Dot Product operation on 2 Quaternions. Lisää... | |
override bool | Equals (object obj) |
Quaternion | Exp () |
Calculates the Exponent of a Quaternion. Lisää... | |
override int | GetHashCode () |
Quaternion | Inverse () |
Computes the inverse of a Quaternion. Lisää... | |
Quaternion | Log () |
Calculates the logarithm of a Quaternion. Lisää... | |
void | Normalize () |
Normalizes elements of this quaterion to the range [0,1]. Lisää... | |
void | ToAngleAxis (ref Scalar angle, ref Vector3D aXis) |
void | ToAxis (out Vector3D XAxis, out Vector3D YAxis, out Vector3D ZAxis) |
Vector3D | ToEulerAngles () |
void | ToEulerAngles (out Scalar pitch, out Scalar Yaw, out Scalar roll) |
Vector3D | ToEulerAnglesInDegrees () |
void | ToEulerAnglesInDegrees (out Scalar pitch, out Scalar Yaw, out Scalar roll) |
Matrix3x3 | ToRotationMatrix () |
Gets a 3X3 rotation matriX from this Quaternion. Lisää... | |
override string | ToString () |
Overrides the Object.ToString() method to provide a teXt representation of a Quaternion. Lisää... | |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
static Quaternion | Add (Quaternion left, Quaternion right) |
static void | Add (ref Quaternion left, ref Quaternion right, out Quaternion result) |
static Quaternion | FromAngleAxis (Scalar angle, Vector3D aXis) |
Creates a Quaternion from a supplied angle and aXis. Lisää... | |
static Quaternion | FromEulerAngles (Scalar pitch, Scalar Yaw, Scalar roll) |
Combines the euler angles in the order Yaw, pitch, roll to create a rotation quaternion Lisää... | |
static Quaternion | FromEulerAnglesInDegrees (Scalar pitch, Scalar Yaw, Scalar roll) |
static Quaternion | Multiply (Quaternion left, Quaternion right) |
static Quaternion | Multiply (Quaternion left, Scalar scalar) |
static void | Multiply (ref Quaternion left, ref Quaternion right, out Quaternion result) |
static void | Multiply (ref Quaternion left, ref Scalar scalar, out Quaternion result) |
static Quaternion | Negate (Quaternion value) |
static void | Negate (ref Quaternion value) |
static void | Negate (ref Quaternion value, out Quaternion result) |
static bool | operator!= (Quaternion left, Quaternion right) |
static Quaternion | operator* (Quaternion left, Quaternion right) |
static Quaternion | operator* (Quaternion left, Scalar scalar) |
static Quaternion | operator* (Scalar scalar, Quaternion right) |
static Quaternion | operator+ (Quaternion left, Quaternion right) |
static Quaternion | operator- (Quaternion left, Quaternion right) |
static Quaternion | operator- (Quaternion value) |
static bool | operator== (Quaternion left, Quaternion right) |
static Quaternion | Parse (string text) |
static Quaternion | Slerp (Scalar time, Quaternion quatA, Quaternion quatB) |
static Quaternion | Slerp (Scalar time, Quaternion quatA, Quaternion quatB, bool useShortestPath) |
static Quaternion | Squad (Scalar t, Quaternion p, Quaternion a, Quaternion b, Quaternion q) |
static Quaternion | Squad (Scalar t, Quaternion p, Quaternion a, Quaternion b, Quaternion q, bool useShortestPath) |
Performs spherical quadratic interpolation. Lisää... | |
static Quaternion | Subtract (Quaternion left, Quaternion right) |
static void | Subtract (ref Quaternion left, ref Quaternion right, out Quaternion result) |
Julkiset attribuutit | |
Scalar | W |
Scalar | X |
Scalar | Y |
Scalar | Z |
Staattiset julkiset attribuutit | |
static readonly Quaternion | Identity = new Quaternion(1, 0, 0, 0) |
An Identity Quaternion. Lisää... | |
static readonly Quaternion | Zero = new Quaternion(0, 0, 0, 0) |
A Quaternion With all elements set to 0; Lisää... | |
Ominaisuudet | |
Scalar | Norm [get] |
Squared 'length' of this quaternion. Lisää... | |
Scalar | Pitch [getset] |
Scalar | PitchInDegrees [getset] |
Scalar | Roll [getset] |
Scalar | RollInDegrees [getset] |
Vector3D | XAxis [get] |
Local X-aXis portion of this rotation. Lisää... | |
Scalar | Yaw [getset] |
Scalar | YawInDegrees [getset] |
Vector3D | YAxis [get] |
Local Y-aXis portion of this rotation. Lisää... | |
Vector3D | ZAxis [get] |
Local Z-aXis portion of this rotation. Lisää... | |
Staattiset yksityiset attribuutit | |
static readonly int[] | next = new int[3] { 1, 2, 0 } |
Summary description for Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 81.
Creates a new Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 213.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Equals(), AdvanceMath.Quaternion.FromAngleAxis() ja AdvanceMath.Quaternion.Inverse().
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 859.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 868.
Scalar AdvanceMath.Quaternion.Dot | ( | Quaternion | quat | ) |
Performs a Dot Product operation on 2 Quaternions.
quat |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 482.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Slerp().
override bool AdvanceMath.Quaternion.Equals | ( | object | obj | ) |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 810.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Quaternion().
Quaternion AdvanceMath.Quaternion.Exp | ( | ) |
Calculates the Exponent of a Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 736.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.Cos(), AdvanceMath.MathHelper.Epsilon, AdvanceMath.MathHelper.Sin(), AdvanceMath.MathHelper.Sqrt(), AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y, AdvanceMath.Quaternion.Z ja AdvanceMath.Quaternion.Zero.
|
static |
Creates a Quaternion from a supplied angle and aXis.
angle | Value of an angle in radians. |
aXis | ArbitrarY aXis vector. |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 146.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Quaternion(), AdvanceMath.MathHelper.Cos(), AdvanceMath.MathHelper.Sin(), AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Vector3D.X, AdvanceMath.Quaternion.Y, AdvanceMath.Vector3D.Y, AdvanceMath.Quaternion.Z ja AdvanceMath.Vector3D.Z.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.FromEulerAngles().
|
static |
Combines the euler angles in the order Yaw, pitch, roll to create a rotation quaternion
pitch | |
Yaw | |
roll |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 447.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.FromAngleAxis(), AdvanceMath.Vector3D.XAxis, AdvanceMath.Quaternion.Yaw, AdvanceMath.Vector3D.YAxis ja AdvanceMath.Vector3D.ZAxis.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 435.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.FromEulerAngles(), AdvanceMath.MathHelper.ToRadians() ja AdvanceMath.Quaternion.Yaw.
override int AdvanceMath.Quaternion.GetHashCode | ( | ) |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 806.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
Quaternion AdvanceMath.Quaternion.Inverse | ( | ) |
Computes the inverse of a Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 568.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Quaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Z ja AdvanceMath.Quaternion.Zero.
Quaternion AdvanceMath.Quaternion.Log | ( | ) |
Calculates the logarithm of a Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 699.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.Acos(), AdvanceMath.MathHelper.Epsilon, AdvanceMath.MathHelper.Sin(), AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y, AdvanceMath.Quaternion.Z ja AdvanceMath.Quaternion.Zero.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 819.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 841.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 828.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X ja AdvanceMath.Quaternion.Y.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 851.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 893.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Negate().
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 902.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Negate().
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 906.
void AdvanceMath.Quaternion.Normalize | ( | ) |
Normalizes elements of this quaterion to the range [0,1].
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 490.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Norm, AdvanceMath.MathHelper.Sqrt(), AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Slerp().
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 984.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 915.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 934.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 925.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 945.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 955.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 965.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 975.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 781.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 95.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Slerp().
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Slerp() ja AdvanceMath.Quaternion.Squad().
|
static |
time | |
quatA | |
quatB | |
useShortestPath |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 107.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.Acos(), AdvanceMath.Quaternion.Dot(), AdvanceMath.MathHelper.Epsilon, AdvanceMath.Quaternion.Normalize() ja AdvanceMath.MathHelper.Sin().
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 160.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Squad().
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Squad().
|
static |
Performs spherical quadratic interpolation.
t | |
p | |
a | |
b | |
q | |
useShortestPath |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 174.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.Slerp().
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 876.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
|
static |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 885.
angle | |
aXis |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 506.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.Acos(), AdvanceMath.MathHelper.InvSqrt(), AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
XAxis | |
YAxis | |
ZAxis |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 589.
Viittaukset AdvanceMath.Matrix3x3.m00, AdvanceMath.Matrix3x3.m01, AdvanceMath.Matrix3x3.m02, AdvanceMath.Matrix3x3.m10, AdvanceMath.Matrix3x3.m11, AdvanceMath.Matrix3x3.m12, AdvanceMath.Matrix3x3.m20, AdvanceMath.Matrix3x3.m21, AdvanceMath.Matrix3x3.m22, AdvanceMath.Quaternion.ToRotationMatrix(), AdvanceMath.Vector3D.X, AdvanceMath.Quaternion.XAxis, AdvanceMath.Vector3D.Y, AdvanceMath.Quaternion.YAxis, AdvanceMath.Vector3D.Z ja AdvanceMath.Quaternion.ZAxis.
Vector3D AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles | ( | ) |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 389.
Viittaukset AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles() ja AdvanceMath.Quaternion.Yaw.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles() ja AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAnglesInDegrees().
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 402.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.Asin(), AdvanceMath.MathHelper.Atan2(), AdvanceMath.MathHelper.PiOver2, AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y, AdvanceMath.Quaternion.Yaw ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
Vector3D AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAnglesInDegrees | ( | ) |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 383.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.ToDegrees(), AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles() ja AdvanceMath.Quaternion.Yaw.
void AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAnglesInDegrees | ( | out Scalar | pitch, |
out Scalar | Yaw, | ||
out Scalar | roll | ||
) |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 395.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.ToDegrees(), AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles() ja AdvanceMath.Quaternion.Yaw.
Matrix3x3 AdvanceMath.Quaternion.ToRotationMatrix | ( | ) |
Gets a 3X3 rotation matriX from this Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 534.
Viittaukset AdvanceMath.Matrix3x3.m00, AdvanceMath.Matrix3x3.m01, AdvanceMath.Matrix3x3.m02, AdvanceMath.Matrix3x3.m10, AdvanceMath.Matrix3x3.m11, AdvanceMath.Matrix3x3.m12, AdvanceMath.Matrix3x3.m20, AdvanceMath.Matrix3x3.m21, AdvanceMath.Matrix3x3.m22, AdvanceMath.Quaternion.W, AdvanceMath.Quaternion.X, AdvanceMath.Quaternion.Y ja AdvanceMath.Quaternion.Z.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.ToAxis().
override string AdvanceMath.Quaternion.ToString | ( | ) |
Overrides the Object.ToString() method to provide a teXt representation of a Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 776.
|
static |
An Identity Quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 87.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 92.
Scalar AdvanceMath.Quaternion.W |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 198.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Quaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Add(), AdvanceMath.Quaternion.Dot(), AdvanceMath.Quaternion.Exp(), AdvanceMath.Quaternion.FromAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.GetHashCode(), AdvanceMath.Quaternion.Log(), AdvanceMath.Quaternion.Multiply(), AdvanceMath.Vector3D.Multiply(), AdvanceMath.Quaternion.Negate(), AdvanceMath.Quaternion.Normalize(), AdvanceMath.Quaternion.operator*(), AdvanceMath.Vector3D.operator*(), AdvanceMath.Quaternion.operator+(), AdvanceMath.Quaternion.operator-(), AdvanceMath.Quaternion.operator==(), AdvanceMath.Quaternion.Parse(), AdvanceMath.IO.MathReader.ReadQuaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Subtract(), AdvanceMath.Quaternion.ToAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles(), AdvanceMath.Quaternion.ToRotationMatrix() ja AdvanceMath.IO.MathWriter.Write().
Scalar AdvanceMath.Quaternion.X |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 189.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Quaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Add(), AdvanceMath.Quaternion.Dot(), AdvanceMath.Quaternion.Exp(), AdvanceMath.Quaternion.FromAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.GetHashCode(), AdvanceMath.Quaternion.Log(), AdvanceMath.Quaternion.Multiply(), AdvanceMath.Vector3D.Multiply(), AdvanceMath.Quaternion.Negate(), AdvanceMath.Quaternion.Normalize(), AdvanceMath.Quaternion.operator*(), AdvanceMath.Vector3D.operator*(), AdvanceMath.Quaternion.operator+(), AdvanceMath.Quaternion.operator-(), AdvanceMath.Quaternion.operator==(), AdvanceMath.Quaternion.Parse(), AdvanceMath.IO.MathReader.ReadQuaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Subtract(), AdvanceMath.Quaternion.ToAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles(), AdvanceMath.Quaternion.ToRotationMatrix() ja AdvanceMath.IO.MathWriter.Write().
Scalar AdvanceMath.Quaternion.Y |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 192.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Quaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Add(), AdvanceMath.Quaternion.Dot(), AdvanceMath.Quaternion.Exp(), AdvanceMath.Quaternion.FromAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.GetHashCode(), AdvanceMath.Quaternion.Log(), AdvanceMath.Quaternion.Multiply(), AdvanceMath.Vector3D.Multiply(), AdvanceMath.Quaternion.Negate(), AdvanceMath.Quaternion.Normalize(), AdvanceMath.Quaternion.operator*(), AdvanceMath.Vector3D.operator*(), AdvanceMath.Quaternion.operator+(), AdvanceMath.Quaternion.operator-(), AdvanceMath.Quaternion.operator==(), AdvanceMath.Quaternion.Parse(), AdvanceMath.IO.MathReader.ReadQuaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Subtract(), AdvanceMath.Quaternion.ToAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles(), AdvanceMath.Quaternion.ToRotationMatrix() ja AdvanceMath.IO.MathWriter.Write().
Scalar AdvanceMath.Quaternion.Z |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 195.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Quaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Add(), AdvanceMath.Quaternion.Dot(), AdvanceMath.Quaternion.Exp(), AdvanceMath.Quaternion.FromAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.GetHashCode(), AdvanceMath.Quaternion.Inverse(), AdvanceMath.Quaternion.Log(), AdvanceMath.Quaternion.Multiply(), AdvanceMath.Vector3D.Multiply(), AdvanceMath.Quaternion.Negate(), AdvanceMath.Quaternion.Normalize(), AdvanceMath.Quaternion.operator*(), AdvanceMath.Vector3D.operator*(), AdvanceMath.Quaternion.operator+(), AdvanceMath.Quaternion.operator-(), AdvanceMath.Quaternion.operator==(), AdvanceMath.Quaternion.Parse(), AdvanceMath.IO.MathReader.ReadQuaternion(), AdvanceMath.Quaternion.Subtract(), AdvanceMath.Quaternion.ToAngleAxis(), AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles(), AdvanceMath.Quaternion.ToRotationMatrix() ja AdvanceMath.IO.MathWriter.Write().
|
static |
A Quaternion With all elements set to 0;
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 91.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Exp(), AdvanceMath.Quaternion.Inverse() ja AdvanceMath.Quaternion.Log().
|
get |
Squared 'length' of this quaternion.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 228.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.Normalize().
|
getset |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 324.
|
getset |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 317.
|
getset |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 359.
|
getset |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 321.
|
get |
Local X-aXis portion of this rotation.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 239.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.ToAxis().
|
getset |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 342.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.FromEulerAngles(), AdvanceMath.Quaternion.FromEulerAnglesInDegrees(), AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAngles() ja AdvanceMath.Quaternion.ToEulerAnglesInDegrees().
|
getset |
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 319.
|
get |
Local Y-aXis portion of this rotation.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 266.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.ToAxis().
|
get |
Local Z-aXis portion of this rotation.
Määrittely tiedoston Quaternion.cs rivillä 293.
Viitattu AdvanceMath.Quaternion.ToAxis().