![]() |
Jypeli 10
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
| void | Dispose () |
| void | EndLoad () |
| object | Load (object obj, Type type, string name) |
| T | Load< T > (T obj, string name) |
Paketin funktiot | |
| LoadState (FileManager manager, string fileName) | |
| LoadState (StorageFile file, string fileName) | |
Ominaisuudet | |
| StorageFile | File [getprivate set] |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
| void | BeginReadXml () |
| void | ResetFile () |
Yksityiset attribuutit | |
| FileManager | manager |
| List< String > | objectsRead |
| XmlReader | reader |
Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 8.
|
package |
Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 16.
Viittaukset Jypeli.LoadState.BeginReadXml(), Jypeli.LoadState.File, Jypeli.LoadState.manager, Jypeli.LoadState.objectsRead ja Jypeli.FileManager.Open().
|
package |
Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 24.
Viittaukset Jypeli.LoadState.BeginReadXml(), Jypeli.LoadState.File ja Jypeli.LoadState.objectsRead.
|
private |
Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 75.
Viittaukset Jypeli.LoadState.File, Jypeli.LoadState.reader ja Jypeli.StorageFile.Stream.
Viitattu Jypeli.LoadState.LoadState(), Jypeli.LoadState.Load() ja Jypeli.LoadState.ResetFile().
| void Jypeli.LoadState.Dispose | ( | ) |
Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 41.
Viittaukset Jypeli.StorageFile.Close(), Jypeli.LoadState.File ja Jypeli.LoadState.reader.
| void Jypeli.LoadState.EndLoad | ( | ) |
Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 31.
Viittaukset Jypeli.StorageFile.Close(), Jypeli.LoadState.File ja Jypeli.LoadState.reader.
Viitattu Jypeli.FileManager.Load< T >() ja Jypeli.FileManager.LoadContent< T >().
| object Jypeli.LoadState.Load | ( | object | obj, |
| Type | type, | ||
| string | name | ||
| ) |
Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 90.
Viittaukset Jypeli.LoadState.BeginReadXml(), Jypeli.LoadState.File, Jypeli.StorageFile.LoadData(), Jypeli.StorageFile.Name, Jypeli.LoadState.objectsRead, Jypeli.LoadState.reader ja Jypeli.LoadState.ResetFile().
Viitattu Jypeli.FileManager.Load< T >(), Jypeli.LoadState.Load< T >() ja Jypeli.FileManager.LoadContent< T >().
| T Jypeli.LoadState.Load< T > | ( | T | obj, |
| string | name | ||
| ) |
Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 85.
Viittaukset Jypeli.LoadState.Load() ja Jypeli.T.
|
private |
Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 51.
Viittaukset Jypeli.LoadState.BeginReadXml(), Jypeli.StorageFile.Close(), Jypeli.LoadState.File, Jypeli.LoadState.manager, Jypeli.StorageFile.Name, Jypeli.LoadState.objectsRead, Jypeli.FileManager.Open(), Jypeli.LoadState.reader ja Jypeli.StorageFile.Stream.
Viitattu Jypeli.LoadState.Load().
|
private |
Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 12.
Viitattu Jypeli.LoadState.LoadState() ja Jypeli.LoadState.ResetFile().
|
private |
Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 14.
Viitattu Jypeli.LoadState.LoadState(), Jypeli.LoadState.Load() ja Jypeli.LoadState.ResetFile().
|
private |
Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.LoadState.BeginReadXml(), Jypeli.LoadState.Dispose(), Jypeli.LoadState.EndLoad(), Jypeli.LoadState.Load() ja Jypeli.LoadState.ResetFile().
|
getprivate set |
Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 10.
Viitattu Jypeli.LoadState.LoadState(), Jypeli.LoadState.BeginReadXml(), Jypeli.LoadState.Dispose(), Jypeli.LoadState.EndLoad(), Jypeli.LoadState.Load() ja Jypeli.LoadState.ResetFile().