Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.LoadState luokkareferenssi
Luokan Jypeli.LoadState luokkakaavio

Julkiset jäsenfunktiot

void Dispose ()
 
void EndLoad ()
 
object Load (object obj, Type type, string name)
 
Load< T > (T obj, string name)
 

Paketin funktiot

 LoadState (FileManager manager, string fileName)
 
 LoadState (StorageFile file, string fileName)
 

Ominaisuudet

StorageFile File [getprivate set]
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void BeginReadXml ()
 
void ResetFile ()
 

Yksityiset attribuutit

FileManager manager
 
List< String > objectsRead
 
XmlReader reader
 

Yksityiskohtainen selite

Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 8.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ LoadState() [1/2]

Jypeli.LoadState.LoadState ( FileManager  manager,
string  fileName 
)
package

◆ LoadState() [2/2]

Jypeli.LoadState.LoadState ( StorageFile  file,
string  fileName 
)
package

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ BeginReadXml()

void Jypeli.LoadState.BeginReadXml ( )
private

◆ Dispose()

void Jypeli.LoadState.Dispose ( )

Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 41.

Viittaukset Jypeli.StorageFile.Close(), Jypeli.LoadState.File ja Jypeli.LoadState.reader.

◆ EndLoad()

void Jypeli.LoadState.EndLoad ( )

◆ Load()

◆ Load< T >()

T Jypeli.LoadState.Load< T > ( obj,
string  name 
)

Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 85.

Viittaukset Jypeli.LoadState.Load() ja Jypeli.T.

◆ ResetFile()

Jäsendatan dokumentaatio

◆ manager

FileManager Jypeli.LoadState.manager
private

Määrittely tiedoston LoadState.cs rivillä 12.

Viitattu Jypeli.LoadState.LoadState() ja Jypeli.LoadState.ResetFile().

◆ objectsRead

List<String> Jypeli.LoadState.objectsRead
private

◆ reader

XmlReader Jypeli.LoadState.reader
private

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ File


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: