Jypeli 10
The simple game programming library
|
Fyysinen laite. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
virtual void | StopVibrating () |
Lopettaa puhelimen värinän. Lisää... | |
virtual void | Vibrate (int milliSeconds) |
Värisyttää puhelinta. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
Device () | |
Fyysinen laite Lisää... | |
virtual void | UpdateScreen () |
Päivittää näytön koon ja asemoinnin Lisää... | |
Paketin funktiot | |
virtual void | ResetScreen () |
Paketin staattiset funktiot | |
static Device | Create () |
Ominaisuudet | |
Accelerometer | Accelerometer [getprotected set] |
Laitteen kiihtyvyysanturi. Lisää... | |
DisplayOrientation | DisplayOrientation [getset] |
Näytön asemointi. Lisää... | |
DisplayResolution | DisplayResolution [getset] |
Näytön tarkkuus. Lisää... | |
virtual bool | IsMobileDevice [get] |
Onko laite mobiililaite. Lisää... | |
virtual bool | IsPhone [get] |
Onko laite puhelin. Lisää... | |
FileManager | Storage [getprotected set] |
Tiedostojen säilytyspaikka. Lisää... | |
Yksityiset attribuutit | |
DisplayOrientation | _displayOrientation = DisplayOrientation.Landscape |
DisplayResolution | _displayResolution = DisplayResolution.Large |
|
protected |
|
staticpackage |
Määrittely tiedoston Device.cs rivillä 110.
Viittaukset Jypeli.Devices.Device.Device().
Viitattu Jypeli.Game.InitGlobals().
|
packagevirtual |
Määrittely tiedoston Device.cs rivillä 170.
Viitattu Jypeli.Game.LoadContent().
|
virtual |
|
protectedvirtual |
Päivittää näytön koon ja asemoinnin
Määrittely tiedoston Device.cs rivillä 145.
Viittaukset Jypeli.Devices.Device._displayOrientation, Jypeli.Devices.Device._displayResolution, Jypeli.ScreenView.Angle, Jypeli.Vector.Diagonal, Jypeli.DisplayOrientation.LandscapeRight, Jypeli.DisplayOrientation.Portrait, Jypeli.DisplayOrientation.PortraitInverse, Jypeli.Angle.RightAngle, Jypeli.ScreenView.Scale, Jypeli.Game.Screen, Jypeli.ScreenView.Size, Jypeli.DisplayResolution.Small, Jypeli.Angle.StraightAngle, Jypeli.Vector.Transpose(), Jypeli.ScreenView.ViewportSize, Jypeli.Vector.X, Jypeli.Vector.Y ja Jypeli.Angle.Zero.
|
virtual |
|
private |
Määrittely tiedoston Device.cs rivillä 38.
Viitattu Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().
|
private |
Määrittely tiedoston Device.cs rivillä 39.
Viitattu Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().
|
getprotected set |
|
getset |
|
getset |
|
get |
|
get |
|
getprotected set |