![]() |
Jypeli 10
The simple game programming library
|
Fyysinen laite, joka on tietokone Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| ComputerDevice () | |
| Fyysinen laite, joka on tietokone Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Devices.Device | |
| virtual void | StopVibrating () |
| Lopettaa puhelimen värinän. Lisää... | |
| virtual void | Vibrate (int milliSeconds) |
| Värisyttää puhelinta. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
| override bool | IsMobileDevice [get] |
| Onko kyseessä mobiililaite (ei) Lisää... | |
| override bool | IsPhone [get] |
| Onko kyseessä puhelin (ei) Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Devices.Device | |
| Accelerometer | Accelerometer [getprotected set] |
| Laitteen kiihtyvyysanturi. Lisää... | |
| DisplayOrientation | DisplayOrientation [getset] |
| Näytön asemointi. Lisää... | |
| DisplayResolution | DisplayResolution [getset] |
| Näytön tarkkuus. Lisää... | |
| virtual bool | IsMobileDevice [get] |
| Onko laite mobiililaite. Lisää... | |
| virtual bool | IsPhone [get] |
| Onko laite puhelin. Lisää... | |
| FileManager | Storage [getprotected set] |
| Tiedostojen säilytyspaikka. Lisää... | |
Additional Inherited Members | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Devices.Device | |
| Device () | |
| Fyysinen laite Lisää... | |
| virtual void | UpdateScreen () |
| Päivittää näytön koon ja asemoinnin Lisää... | |
Paketin funktiot inherited from Jypeli.Devices.Device | |
| virtual void | ResetScreen () |
Paketin staattiset funktiot inherited from Jypeli.Devices.Device | |
| static Device | Create () |
Fyysinen laite, joka on tietokone
Määrittely tiedoston ComputerDevice.cs rivillä 6.
| Jypeli.Devices.ComputerDevice.ComputerDevice | ( | ) |
Fyysinen laite, joka on tietokone
Määrittely tiedoston ComputerDevice.cs rivillä 27.
Viittaukset Jypeli.FileLocation.DataPath, Jypeli.FileLocation.MyDocuments ja Jypeli.Devices.Device.Storage.
|
get |
Onko kyseessä mobiililaite (ei)
Määrittely tiedoston ComputerDevice.cs rivillä 11.
|
get |
Onko kyseessä puhelin (ei)
Määrittely tiedoston ComputerDevice.cs rivillä 19.