Jypeli 10
The simple game programming library
|
Parhaiden pisteiden ikkuna. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
HighScoreWindow (double width, double height, string message, ScoreList list) | |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan. Lisää... | |
HighScoreWindow (double width, double height, string normalMessage, string nameMessage, ScoreList list, double newScore) | |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan. Tämä versio antaa pelaajan kirjoittaa nimensä listalle jos tulos on tarpeeksi hyvä. Lisää... | |
HighScoreWindow (string message, ScoreList list) | |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan. Lisää... | |
HighScoreWindow (string normalMessage, string nameMessage, ScoreList list, double newScore) | |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan. Tämä versio antaa pelaajan kirjoittaa nimensä listalle jos tulos on tarpeeksi hyvä. Lisää... | |
void | ShowNameInput (double newScore) |
Näyttää nimensyöttöikkunan. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.CustomQueryWindow< ScoreListWidget > | |
CustomQueryWindow (double width, double height, string message) | |
Alustaa uuden kyselyikkunan kiinteän kokoiseksi. Lisää... | |
CustomQueryWindow (string message) | |
Alustaa uuden kyselyikkunan. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
override ScoreListWidget | CreateQueryWidget () |
Luo widgetin kyselyikkunan käyttöön Lisää... | |
Ominaisuudet | |
ScoreListWidget | List [get] |
Listakomponentti. Lisää... | |
int | MaxNameLength [getset] |
Pisin mahdollinen nimi, jonka listaan voi syöttää. Lisää... | |
InputWindow | NameInputWindow [getprivate set] |
Nimensyöttöikkuna. Lisää... | |
override bool | OkButtonOnPhone [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.CustomQueryWindow< ScoreListWidget > | |
override Color | Color [getset] |
Label | Message [getprivate set] |
Viesti tai kysymys. Lisää... | |
PushButton | OKButton [getprivate set] |
OK-painike Lisää... | |
virtual bool | OkButtonOnPhone [get] |
W | QueryWidget [getprivate set] |
Kysymyskomponentti. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | AddControls () |
void | Initialize (ScoreList list) |
void | nameEntered (InputWindow sender) |
void | showNameWindow () |
Yksityiset attribuutit | |
double | lastScore |
string | nameStr = "" |
Parhaiden pisteiden ikkuna.
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 38.
Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.HighScoreWindow | ( | string | message, |
ScoreList | list | ||
) |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan.
message | Viesti |
list | Lista |
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 72.
Viittaukset Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.Initialize().
Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.HighScoreWindow | ( | double | width, |
double | height, | ||
string | message, | ||
ScoreList | list | ||
) |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan.
width | Leveys |
height | Korkeus |
message | Viesti |
list | Lista |
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 85.
Viittaukset Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.Initialize().
Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.HighScoreWindow | ( | string | normalMessage, |
string | nameMessage, | ||
ScoreList | list, | ||
double | newScore | ||
) |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan. Tämä versio antaa pelaajan kirjoittaa nimensä listalle jos tulos on tarpeeksi hyvä.
normalMessage | Normaalisti näytettävä viesti |
nameMessage | Viesti joka näytetään kun pelaaja pääsee listalle |
list | Lista |
newScore | Viimeisimmän pelin pistemäärä |
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 107.
Viittaukset Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.Initialize(), Jypeli.CustomQueryWindow< W >.Message, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.NameInputWindow, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.ShowNameInput() ja Jypeli.Label.Text.
Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.HighScoreWindow | ( | double | width, |
double | height, | ||
string | normalMessage, | ||
string | nameMessage, | ||
ScoreList | list, | ||
double | newScore | ||
) |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan. Tämä versio antaa pelaajan kirjoittaa nimensä listalle jos tulos on tarpeeksi hyvä.
width | Leveys |
height | Korkeus |
normalMessage | Normaalisti näytettävä viesti |
nameMessage | Viesti joka näytetään kun pelaaja pääsee listalle |
list | Lista |
newScore | Viimeisimmän pelin pistemäärä |
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 126.
Viittaukset Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.Initialize(), Jypeli.CustomQueryWindow< W >.Message, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.NameInputWindow, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.ShowNameInput() ja Jypeli.Label.Text.
|
private |
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 149.
Viittaukset Jypeli.Listener< State, Ctrl >.InContext(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.BackButton.Listen() ja Jypeli.Game.PhoneBackButton.
|
protectedvirtual |
Luo widgetin kyselyikkunan käyttöön
Toteuttaa luokan Jypeli.CustomQueryWindow< ScoreListWidget >.
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 180.
Viittaukset Jypeli.Color.Transparent.
|
private |
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 91.
Viittaukset Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.AddControls(), Jypeli.ListWidget< T, O >.Bind(), Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.List ja Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.NameInputWindow.
|
private |
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 167.
Viittaukset Jypeli.Add, Jypeli.InputWindow.InputBox, Jypeli.ListWidget< T, O >.Items, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.lastScore, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.List, Jypeli.CustomQueryWindow< W >.Message, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.nameEntered(), Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.NameInputWindow, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.nameStr, Jypeli.InputBox.Text, Jypeli.Label.Text ja Jypeli.InputWindow.TextEntered.
Viitattu Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.nameEntered() ja Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.showNameWindow().
void Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.ShowNameInput | ( | double | newScore | ) |
Näyttää nimensyöttöikkunan.
newScore |
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 138.
Viittaukset Jypeli.ListWidget< T, O >.Items, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.List ja Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.showNameWindow().
Viitattu Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.HighScoreWindow() ja Jypeli.Widgets.EasyHighScore.EnterAndShow().
|
private |
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 155.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.InputWindow.InputBox, Jypeli.ListWidget< T, O >.Items, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.lastScore, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.List, Jypeli.CustomQueryWindow< W >.Message, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.nameEntered(), Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.NameInputWindow, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.nameStr, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.showNameWindow(), Jypeli.InputBox.Text, Jypeli.Label.Text ja Jypeli.InputWindow.TextEntered.
Viitattu Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.ShowNameInput() ja Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.showNameWindow().
|
private |
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 40.
Viitattu Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.nameEntered() ja Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.showNameWindow().
|
private |
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 41.
Viitattu Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.nameEntered() ja Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.showNameWindow().
|
get |
Listakomponentti.
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 51.
Viitattu Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.Initialize(), Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.nameEntered(), Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.ShowNameInput() ja Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.showNameWindow().
|
getset |
Pisin mahdollinen nimi, jonka listaan voi syöttää.
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 59.
|
getprivate set |
Nimensyöttöikkuna.
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 46.
Viitattu Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.HighScoreWindow(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.EnterAndShow(), Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.Initialize(), Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.nameEntered(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.SaveData() ja Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.showNameWindow().
|
getpackage |
Määrittely tiedoston HighScoreWindow.cs rivillä 65.