Jypeli 10
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
GamePadAnalogState (double state, double analogChange, Vector stateVector, Vector mouseMovement) | |
Ominaisuudet | |
double | AnalogChange [getprivate set] |
Vector | MouseMovement [getprivate set] |
double | State [getprivate set] |
Vector | StateVector [getprivate set] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.AnalogState | |
double | AnalogChange [get] |
Muutos peliohjaimen analoginäppäimen paikassa. Lisää... | |
Vector | MouseMovement [get] |
Hiiren liikevektori. Lisää... | |
double | State [get] |
Peliohjaimen analoginäppäimen paikkakoordinaatti. Arvo on välillä 0.0 - 1.0. Lisää... | |
Vector | StateVector [get] |
Analogisen Ohjainsauvan paikka tai puhelimen asento. Arvo on (0, 0) kun sauva on keskellä tai puhelinta ei ole kallistettu. X- sekä Y-koordinaattien arvot ovat välillä -1.0 - 1.0. Lisää... | |
Määrittely tiedoston GamePadAnalogState.cs rivillä 3.
|
getprivate set |
Määrittely tiedoston GamePadAnalogState.cs rivillä 15.
Viitattu Jypeli.Controls.GamePad.GamePadAnalogState.GamePadAnalogState().
|
getprivate set |
Määrittely tiedoston GamePadAnalogState.cs rivillä 19.
Viitattu Jypeli.Controls.GamePad.GamePadAnalogState.GamePadAnalogState().
|
getprivate set |
Määrittely tiedoston GamePadAnalogState.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.Controls.GamePad.GamePadAnalogState.GamePadAnalogState().
|
getprivate set |
Määrittely tiedoston GamePadAnalogState.cs rivillä 17.
Viitattu Jypeli.Controls.GamePad.GamePadAnalogState.GamePadAnalogState().