Jypeli 10
The simple game programming library
|
Muotojen määrityksessä käytettävä kolmio. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
IndexTriangle (int i1, int i2, int i3) | |
Luo uuden kolmion. Parametreina kulmapisteiden indeksit lueteltuna myötäpäivään. Lisää... | |
IndexTriangle (Int16 i1, Int16 i2, Int16 i3) | |
Luo uuden kolmion. Parametreina kulmapisteiden indeksit lueteltuna myötäpäivään. Lisää... | |
Julkiset attribuutit | |
Int16 | i1 |
Kulmapisteet. Lisää... | |
Int16 | i2 |
Int16 | i3 |
Jypeli.IndexTriangle.IndexTriangle | ( | Int16 | i1, |
Int16 | i2, | ||
Int16 | i3 | ||
) |
Luo uuden kolmion. Parametreina kulmapisteiden indeksit lueteltuna myötäpäivään.
Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 607.
Viittaukset Jypeli.IndexTriangle.i1, Jypeli.IndexTriangle.i2 ja Jypeli.IndexTriangle.i3.
Jypeli.IndexTriangle.IndexTriangle | ( | int | i1, |
int | i2, | ||
int | i3 | ||
) |
Int16 Jypeli.IndexTriangle.i1 |
Kulmapisteet.
Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 602.
Viitattu Jypeli.IndexTriangle.IndexTriangle(), Jypeli.Renderer.DrawFilledShape() ja Jypeli.Shape.IsInsideTriangles().
Int16 Jypeli.IndexTriangle.i2 |
Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 602.
Viitattu Jypeli.IndexTriangle.IndexTriangle(), Jypeli.Renderer.DrawFilledShape() ja Jypeli.Shape.IsInsideTriangles().
Int16 Jypeli.IndexTriangle.i3 |
Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 602.
Viitattu Jypeli.IndexTriangle.IndexTriangle(), Jypeli.Renderer.DrawFilledShape() ja Jypeli.Shape.IsInsideTriangles().