Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.IndexTriangle tietuereferenssi

Muotojen määrityksessä käytettävä kolmio. Lisää...

Julkiset jäsenfunktiot

 IndexTriangle (int i1, int i2, int i3)
 Luo uuden kolmion. Parametreina kulmapisteiden indeksit lueteltuna myötäpäivään. Lisää...
 
 IndexTriangle (Int16 i1, Int16 i2, Int16 i3)
 Luo uuden kolmion. Parametreina kulmapisteiden indeksit lueteltuna myötäpäivään. Lisää...
 

Julkiset attribuutit

Int16 i1
 Kulmapisteet. Lisää...
 
Int16 i2
 
Int16 i3
 

Yksityiskohtainen selite

Muotojen määrityksessä käytettävä kolmio.

Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 597.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ IndexTriangle() [1/2]

Jypeli.IndexTriangle.IndexTriangle ( Int16  i1,
Int16  i2,
Int16  i3 
)

Luo uuden kolmion. Parametreina kulmapisteiden indeksit lueteltuna myötäpäivään.

Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 607.

Viittaukset Jypeli.IndexTriangle.i1, Jypeli.IndexTriangle.i2 ja Jypeli.IndexTriangle.i3.

◆ IndexTriangle() [2/2]

Jypeli.IndexTriangle.IndexTriangle ( int  i1,
int  i2,
int  i3 
)

Luo uuden kolmion. Parametreina kulmapisteiden indeksit lueteltuna myötäpäivään.

Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 617.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ i1

Int16 Jypeli.IndexTriangle.i1

◆ i2

Int16 Jypeli.IndexTriangle.i2

◆ i3

Int16 Jypeli.IndexTriangle.i3

Dokumentaatio tälle tietueelle luotiin seuraavasta tiedostosta: