Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Accelerometer luokkareferenssi
Luokan Jypeli.Accelerometer luokkakaavio
Jypeli.Controls.Controller< Vector3, AccelerometerDirection > Jypeli.DummyAccelerometer

Julkiset jäsenfunktiot

 Accelerometer ()
 
void Listen (AccelerometerDirection direction, AccelerometerSensitivity sensitivity, Action handler, string helpText)
 
void Listen (AccelerometerDirection direction, Action handler, string helpText)
 
Listener Listen (AccelerometerDirection direction, double trigger, Action handler, string helpText)
 
void ListenAnalog (AccelerometerSensitivity sensitivity, Action< AnalogState > handler, string helpText)
 
void ListenAnalog (Action< AnalogState > handler, string helpText)
 
Listener ListenAnalog (double trigger, Action< AnalogState > handler, string helpText)
 
void PauseForDuration (double seconds)
 Pysäyttää kiihtyvyysanturin annetuksi ajaksi. Lisää...
 
virtual void Start ()
 Käynnistää kiihtyvyysanturin. Lisää...
 
virtual void Stop ()
 Pysäyttää kiihtyvyysanturin. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Controls.Controller< Vector3, AccelerometerDirection >
void Clear ()
 Poistaa kaikki kuuntelijat. Lisää...
 
void Clear ()
 
void Disable (Control c)
 Poistaa kontrollin käytöstä. Lisää...
 
void Disable (Predicate< Listener< ControllerState, Control > > predicate)
 Poistaa tietyt kuuntelutapahtumat käytöstä. Lisää...
 
void DisableAll ()
 Poistaa kaikki kontrollit käytöstä. Lisää...
 
void Enable (Control c)
 Ottaa kontrollin takaisin käyttöön. Lisää...
 
void Enable (Predicate< Listener< ControllerState, Control > > predicate)
 Ottaa käytöstä poistetun kontrollin takaisin käyttöön. Lisää...
 
void EnableAll ()
 Ottaa takaisin käyttöön kaikki Disable-metodilla poistetut kontrollit. Lisää...
 
IEnumerable< string > GetHelpTexts ()
 Palauttaa asetettujen kuuntelijoiden ohjetekstit. Lisää...
 
IEnumerable< string > GetHelpTexts ()
 
void Update ()
 Lukee uuden tilan laitteelta ja päivittää sen nykyiseksi sekä laukaisee tapahtumia. Lisää...
 
void Update ()
 Lukee uuden tilan laitteelta ja päivittää sen nykyiseksi sekä laukaisee tapahtumia. Lisää...
 

Suojellut attribuutit

bool started = false
 

Paketin funktiot

override Vector3 GetState ()
 Lukee ja palauttaa laitteen viimeisimmän tilan. Lisää...
 
virtual Vector Project2d (Vector3 spaceVector)
 

Paketin staattiset funktiot

static Accelerometer Create ()
 

Ominaisuudet

AccelerometerCalibration Calibration [getset]
 Puhelimen kallistuksen nollakohta. Lisää...
 
double DefaultAnalogSensitivity [getprivate set]
 Herkkyys jos kuunnellaan suuntia analogisesti ilman erikseen annettua herkkyyttä. Lisää...
 
double DefaultSensitivity [getprivate set]
 Herkkyys jos kuunnellaan suuntia ja eleitä ilman erikseen annettua herkkyyttä. Lisää...
 
DisplayOrientation DisplayOrientation [get]
 Näytön suunta. Lisää...
 
bool GesturesEnabled [getset]
 Määrittää onko Shake ja Tap käytössä. Lisää...
 
Vector PreviousReading [get]
 Kallistuksen edellinen suunta. Lisää...
 
Vector3 PreviousReading3d [get]
 
Vector Reading [get]
 Kallistuksen tämänhetkinen suunta. Lisää...
 
Vector3 Reading3d [get]
 
int TimeBetweenShakes [getset]
 Aika millisekunteina joka pitää kulua ravistusten välissä. Lisää...
 
int TimeBetweenTaps [getset]
 Aika millisekunteina joka pitää kulua napautusten välissä. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Controls.Controller< Vector3, AccelerometerDirection >
ControllerState CurrentState [getprotected set]
 Nykyinen tila. Lisää...
 
ControllerState PrevState [getprotected set]
 Viimeisin tila. Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

string GetDirectionName (AccelerometerDirection direction)
 
ChangePredicate< Vector3 > MakeTriggerRule (AccelerometerDirection direction, double trigger)
 

Additional Inherited Members

- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Controls.Controller< Vector3, AccelerometerDirection >
Listener AddListener (ChangePredicate< ControllerState > rule, Control control, string controlName, string helpText, Delegate handler, params object[] args)
 
- Staattiset suojellut attribuutit inherited from Jypeli.Controls.Controller< Vector3, AccelerometerDirection >
static readonly ChangePredicate< ControllerState > AlwaysTrigger
 
static readonly ChangePredicate< ControllerState > NeverTrigger
 

Yksityiskohtainen selite

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 11.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ Accelerometer()

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Create()

static Accelerometer Jypeli.Accelerometer.Create ( )
staticpackage

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 101.

◆ GetDirectionName()

string Jypeli.Accelerometer.GetDirectionName ( AccelerometerDirection  direction)
private

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 162.

Viitattu Jypeli.Accelerometer.Listen().

◆ GetState()

override Vector3 Jypeli.Accelerometer.GetState ( )
packagevirtual

Lukee ja palauttaa laitteen viimeisimmän tilan.

Toteuttaa luokan Jypeli.Controls.Controller< Vector3, AccelerometerDirection >.

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 147.

◆ Listen() [1/3]

void Jypeli.Accelerometer.Listen ( AccelerometerDirection  direction,
AccelerometerSensitivity  sensitivity,
Action  handler,
string  helpText 
)

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 218.

Viittaukset Jypeli.Accelerometer.Listen().

◆ Listen() [2/3]

void Jypeli.Accelerometer.Listen ( AccelerometerDirection  direction,
Action  handler,
string  helpText 
)

◆ Listen() [3/3]

Listener Jypeli.Accelerometer.Listen ( AccelerometerDirection  direction,
double  trigger,
Action  handler,
string  helpText 
)

◆ ListenAnalog() [1/3]

void Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog ( AccelerometerSensitivity  sensitivity,
Action< AnalogState handler,
string  helpText 
)

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 223.

Viittaukset Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog().

◆ ListenAnalog() [2/3]

void Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog ( Action< AnalogState handler,
string  helpText 
)

◆ ListenAnalog() [3/3]

◆ MakeTriggerRule()

ChangePredicate< Vector3 > Jypeli.Accelerometer.MakeTriggerRule ( AccelerometerDirection  direction,
double  trigger 
)
private

◆ PauseForDuration()

void Jypeli.Accelerometer.PauseForDuration ( double  seconds)

Pysäyttää kiihtyvyysanturin annetuksi ajaksi.

Parametrit
secondsAika sekunteina

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 156.

Viittaukset Jypeli.Timer.SingleShot(), Jypeli.Accelerometer.Start() ja Jypeli.Accelerometer.Stop().

◆ Project2d()

virtual Vector Jypeli.Accelerometer.Project2d ( Vector3  spaceVector)
packagevirtual

◆ Start()

virtual void Jypeli.Accelerometer.Start ( )
virtual

Käynnistää kiihtyvyysanturin.

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 128.

Viittaukset Jypeli.Accelerometer.started.

Viitattu Jypeli.Accelerometer.Listen(), Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog() ja Jypeli.Accelerometer.PauseForDuration().

◆ Stop()

virtual void Jypeli.Accelerometer.Stop ( )
virtual

Pysäyttää kiihtyvyysanturin.

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 139.

Viittaukset Jypeli.Accelerometer.started.

Viitattu Jypeli.Accelerometer.PauseForDuration().

Jäsendatan dokumentaatio

◆ started

bool Jypeli.Accelerometer.started = false
protected

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 13.

Viitattu Jypeli.Accelerometer.Start() ja Jypeli.Accelerometer.Stop().

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Calibration

AccelerometerCalibration Jypeli.Accelerometer.Calibration
getset

Puhelimen kallistuksen nollakohta.

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 18.

Viitattu Jypeli.Accelerometer.Accelerometer() ja Jypeli.Accelerometer.Project2d().

◆ DefaultAnalogSensitivity

double Jypeli.Accelerometer.DefaultAnalogSensitivity
getprivate set

Herkkyys jos kuunnellaan suuntia analogisesti ilman erikseen annettua herkkyyttä.

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 74.

Viitattu Jypeli.Accelerometer.Accelerometer() ja Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog().

◆ DefaultSensitivity

double Jypeli.Accelerometer.DefaultSensitivity
getprivate set

Herkkyys jos kuunnellaan suuntia ja eleitä ilman erikseen annettua herkkyyttä.

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 69.

Viitattu Jypeli.Accelerometer.Accelerometer() ja Jypeli.Accelerometer.Listen().

◆ DisplayOrientation

DisplayOrientation Jypeli.Accelerometer.DisplayOrientation
get

Näytön suunta.

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 61.

◆ GesturesEnabled

bool Jypeli.Accelerometer.GesturesEnabled
getset

Määrittää onko Shake ja Tap käytössä.

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 79.

Viitattu Jypeli.Accelerometer.Accelerometer().

◆ PreviousReading

Vector Jypeli.Accelerometer.PreviousReading
get

Kallistuksen edellinen suunta.

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 34.

Viitattu Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog().

◆ PreviousReading3d

Vector3 Jypeli.Accelerometer.PreviousReading3d
get

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 50.

◆ Reading

Vector Jypeli.Accelerometer.Reading
get

Kallistuksen tämänhetkinen suunta.

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 23.

Viitattu Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog().

◆ Reading3d

Vector3 Jypeli.Accelerometer.Reading3d
get

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 42.

◆ TimeBetweenShakes

int Jypeli.Accelerometer.TimeBetweenShakes
getset

Aika millisekunteina joka pitää kulua ravistusten välissä.

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 89.

Viitattu Jypeli.Accelerometer.Accelerometer().

◆ TimeBetweenTaps

int Jypeli.Accelerometer.TimeBetweenTaps
getset

Aika millisekunteina joka pitää kulua napautusten välissä.

Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 84.

Viitattu Jypeli.Accelerometer.Accelerometer().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: