Jypeli 10
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
Accelerometer () | |
void | Listen (AccelerometerDirection direction, AccelerometerSensitivity sensitivity, Action handler, string helpText) |
void | Listen (AccelerometerDirection direction, Action handler, string helpText) |
Listener | Listen (AccelerometerDirection direction, double trigger, Action handler, string helpText) |
void | ListenAnalog (AccelerometerSensitivity sensitivity, Action< AnalogState > handler, string helpText) |
void | ListenAnalog (Action< AnalogState > handler, string helpText) |
Listener | ListenAnalog (double trigger, Action< AnalogState > handler, string helpText) |
void | PauseForDuration (double seconds) |
Pysäyttää kiihtyvyysanturin annetuksi ajaksi. Lisää... | |
virtual void | Start () |
Käynnistää kiihtyvyysanturin. Lisää... | |
virtual void | Stop () |
Pysäyttää kiihtyvyysanturin. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Controls.Controller< Vector3, AccelerometerDirection > | |
void | Clear () |
Poistaa kaikki kuuntelijat. Lisää... | |
void | Clear () |
void | Disable (Control c) |
Poistaa kontrollin käytöstä. Lisää... | |
void | Disable (Predicate< Listener< ControllerState, Control > > predicate) |
Poistaa tietyt kuuntelutapahtumat käytöstä. Lisää... | |
void | DisableAll () |
Poistaa kaikki kontrollit käytöstä. Lisää... | |
void | Enable (Control c) |
Ottaa kontrollin takaisin käyttöön. Lisää... | |
void | Enable (Predicate< Listener< ControllerState, Control > > predicate) |
Ottaa käytöstä poistetun kontrollin takaisin käyttöön. Lisää... | |
void | EnableAll () |
Ottaa takaisin käyttöön kaikki Disable -metodilla poistetut kontrollit. Lisää... | |
IEnumerable< string > | GetHelpTexts () |
Palauttaa asetettujen kuuntelijoiden ohjetekstit. Lisää... | |
IEnumerable< string > | GetHelpTexts () |
void | Update () |
Lukee uuden tilan laitteelta ja päivittää sen nykyiseksi sekä laukaisee tapahtumia. Lisää... | |
void | Update () |
Lukee uuden tilan laitteelta ja päivittää sen nykyiseksi sekä laukaisee tapahtumia. Lisää... | |
Suojellut attribuutit | |
bool | started = false |
Paketin funktiot | |
override Vector3 | GetState () |
Lukee ja palauttaa laitteen viimeisimmän tilan. Lisää... | |
virtual Vector | Project2d (Vector3 spaceVector) |
Paketin staattiset funktiot | |
static Accelerometer | Create () |
Ominaisuudet | |
AccelerometerCalibration | Calibration [getset] |
Puhelimen kallistuksen nollakohta. Lisää... | |
double | DefaultAnalogSensitivity [getprivate set] |
Herkkyys jos kuunnellaan suuntia analogisesti ilman erikseen annettua herkkyyttä. Lisää... | |
double | DefaultSensitivity [getprivate set] |
Herkkyys jos kuunnellaan suuntia ja eleitä ilman erikseen annettua herkkyyttä. Lisää... | |
DisplayOrientation | DisplayOrientation [get] |
Näytön suunta. Lisää... | |
bool | GesturesEnabled [getset] |
Määrittää onko Shake ja Tap käytössä. Lisää... | |
Vector | PreviousReading [get] |
Kallistuksen edellinen suunta. Lisää... | |
Vector3 | PreviousReading3d [get] |
Vector | Reading [get] |
Kallistuksen tämänhetkinen suunta. Lisää... | |
Vector3 | Reading3d [get] |
int | TimeBetweenShakes [getset] |
Aika millisekunteina joka pitää kulua ravistusten välissä. Lisää... | |
int | TimeBetweenTaps [getset] |
Aika millisekunteina joka pitää kulua napautusten välissä. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Controls.Controller< Vector3, AccelerometerDirection > | |
ControllerState | CurrentState [getprotected set] |
Nykyinen tila. Lisää... | |
ControllerState | PrevState [getprotected set] |
Viimeisin tila. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
string | GetDirectionName (AccelerometerDirection direction) |
ChangePredicate< Vector3 > | MakeTriggerRule (AccelerometerDirection direction, double trigger) |
Additional Inherited Members | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Controls.Controller< Vector3, AccelerometerDirection > | |
Listener | AddListener (ChangePredicate< ControllerState > rule, Control control, string controlName, string helpText, Delegate handler, params object[] args) |
Staattiset suojellut attribuutit inherited from Jypeli.Controls.Controller< Vector3, AccelerometerDirection > | |
static readonly ChangePredicate< ControllerState > | AlwaysTrigger |
static readonly ChangePredicate< ControllerState > | NeverTrigger |
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 11.
Jypeli.Accelerometer.Accelerometer | ( | ) |
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 91.
Viittaukset Jypeli.Accelerometer.Calibration, Jypeli.Accelerometer.DefaultAnalogSensitivity, Jypeli.Accelerometer.DefaultSensitivity, Jypeli.Accelerometer.GesturesEnabled, Jypeli.Accelerometer.TimeBetweenShakes ja Jypeli.Accelerometer.TimeBetweenTaps.
|
staticpackage |
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 101.
|
private |
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 162.
Viitattu Jypeli.Accelerometer.Listen().
|
packagevirtual |
Lukee ja palauttaa laitteen viimeisimmän tilan.
Toteuttaa luokan Jypeli.Controls.Controller< Vector3, AccelerometerDirection >.
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 147.
void Jypeli.Accelerometer.Listen | ( | AccelerometerDirection | direction, |
AccelerometerSensitivity | sensitivity, | ||
Action | handler, | ||
string | helpText | ||
) |
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 218.
Viittaukset Jypeli.Accelerometer.Listen().
void Jypeli.Accelerometer.Listen | ( | AccelerometerDirection | direction, |
Action | handler, | ||
string | helpText | ||
) |
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 208.
Viittaukset Jypeli.Accelerometer.DefaultSensitivity ja Jypeli.Accelerometer.Listen().
Viitattu Jypeli.Accelerometer.Listen().
Listener Jypeli.Accelerometer.Listen | ( | AccelerometerDirection | direction, |
double | trigger, | ||
Action | handler, | ||
string | helpText | ||
) |
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 228.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< Vector3, AccelerometerDirection >.AddListener(), Jypeli.Accelerometer.GetDirectionName(), Jypeli.Accelerometer.MakeTriggerRule() ja Jypeli.Accelerometer.Start().
void Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog | ( | AccelerometerSensitivity | sensitivity, |
Action< AnalogState > | handler, | ||
string | helpText | ||
) |
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 223.
Viittaukset Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog().
void Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog | ( | Action< AnalogState > | handler, |
string | helpText | ||
) |
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 213.
Viittaukset Jypeli.Accelerometer.DefaultAnalogSensitivity ja Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog().
Viitattu Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog().
Listener Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog | ( | double | trigger, |
Action< AnalogState > | handler, | ||
string | helpText | ||
) |
|
private |
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 183.
Viittaukset Jypeli.Vector.Magnitude, Jypeli.Controls.Controller< Vector3, AccelerometerDirection >.NeverTrigger, Jypeli.Accelerometer.Project2d(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Accelerometer.Listen().
void Jypeli.Accelerometer.PauseForDuration | ( | double | seconds | ) |
Pysäyttää kiihtyvyysanturin annetuksi ajaksi.
seconds | Aika sekunteina |
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 156.
Viittaukset Jypeli.Timer.SingleShot(), Jypeli.Accelerometer.Start() ja Jypeli.Accelerometer.Stop().
|
packagevirtual |
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 110.
Viittaukset Jypeli.Accelerometer.Calibration.
Viitattu Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog() ja Jypeli.Accelerometer.MakeTriggerRule().
|
virtual |
Käynnistää kiihtyvyysanturin.
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 128.
Viittaukset Jypeli.Accelerometer.started.
Viitattu Jypeli.Accelerometer.Listen(), Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog() ja Jypeli.Accelerometer.PauseForDuration().
|
virtual |
Pysäyttää kiihtyvyysanturin.
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 139.
Viittaukset Jypeli.Accelerometer.started.
Viitattu Jypeli.Accelerometer.PauseForDuration().
|
protected |
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.Accelerometer.Start() ja Jypeli.Accelerometer.Stop().
|
getset |
Puhelimen kallistuksen nollakohta.
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 18.
Viitattu Jypeli.Accelerometer.Accelerometer() ja Jypeli.Accelerometer.Project2d().
|
getprivate set |
Herkkyys jos kuunnellaan suuntia analogisesti ilman erikseen annettua herkkyyttä.
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 74.
Viitattu Jypeli.Accelerometer.Accelerometer() ja Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog().
|
getprivate set |
Herkkyys jos kuunnellaan suuntia ja eleitä ilman erikseen annettua herkkyyttä.
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 69.
Viitattu Jypeli.Accelerometer.Accelerometer() ja Jypeli.Accelerometer.Listen().
|
get |
Näytön suunta.
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 61.
|
getset |
Määrittää onko Shake ja Tap käytössä.
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 79.
Viitattu Jypeli.Accelerometer.Accelerometer().
|
get |
Kallistuksen edellinen suunta.
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 34.
Viitattu Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog().
|
get |
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 50.
|
get |
Kallistuksen tämänhetkinen suunta.
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 23.
Viitattu Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog().
|
get |
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 42.
|
getset |
Aika millisekunteina joka pitää kulua ravistusten välissä.
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 89.
Viitattu Jypeli.Accelerometer.Accelerometer().
|
getset |
Aika millisekunteina joka pitää kulua napautusten välissä.
Määrittely tiedoston Accelerometer.cs rivillä 84.
Viitattu Jypeli.Accelerometer.Accelerometer().