Jypeli 10
The simple game programming library
|
Kuuntelukonteksti ohjaimia varten Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
ListenContext () | |
Muodostaa uuden ohjainkontekstin Lisää... | |
ListenContext | CreateSubcontext () |
Muodostaa uuden ohjainkontekstin tämän lapseksi Lisää... | |
void | Destroy () |
Tuhoaa kontekstin Lisää... | |
void | Disable () |
Asettaa tämän ohjainkontekstin pois käytöstä. Lisää... | |
void | Enable () |
Aktivoi tämän ohjainkontekstin Lisää... | |
Paketin funktiot | |
void | RestoreFocus () |
void | SaveFocus () |
Paketin attribuutit | |
bool | dynamicParent = false |
ListenContext | parentContext = null |
ControlContexted | parentObject = null |
Paketin staattiset attribuutit | |
static ListenContext | Null = new ListenContext() { Active = false } |
Ominaisuudet | |
bool | Active [getset] |
Onko tämä konteksti tällä hetkellä aktiivinen Lisää... | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko konteksti tuhottu Lisää... | |
ListenContext? | Parent [get] |
Kuuluuko tämä konteksti johonkin toiseen kontekstiin. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action | Activated |
Tapahtuu kun konteksti aktivoidaan. Lisää... | |
Action | Deactivated |
Tapahtuu kun konteksti passivoidaan. Lisää... | |
Action | Destroyed |
Ajetaan kun konteksti tuhotaan Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
ListenContext (ControlContexted parentObj) | |
ListenContext (ListenContext parent) | |
Yksityiset attribuutit | |
bool | _active = false |
bool | destroyed = false |
Stack< bool > | savedStates = null |
Kuuntelukonteksti ohjaimia varten
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 9.
Jypeli.Controls.ListenContext.ListenContext | ( | ) |
Muodostaa uuden ohjainkontekstin
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 69.
Viitattu Jypeli.Controls.ListenContext.CreateSubcontext() ja Jypeli.Widget.InitControl().
|
private |
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 73.
|
private |
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 78.
ListenContext Jypeli.Controls.ListenContext.CreateSubcontext | ( | ) |
Muodostaa uuden ohjainkontekstin tämän lapseksi
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 88.
Viittaukset Jypeli.Controls.ListenContext.ListenContext().
Viitattu Jypeli.TouchPanel.setContext().
void Jypeli.Controls.ListenContext.Destroy | ( | ) |
Tuhoaa kontekstin
Toteuttaa luokan Jypeli.Destroyable.
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 135.
Viittaukset Jypeli.Controls.ListenContext.destroyed, Jypeli.Controls.ListenContext.Destroyed ja Jypeli.Controls.ListenContext.savedStates.
void Jypeli.Controls.ListenContext.Disable | ( | ) |
Asettaa tämän ohjainkontekstin pois käytöstä.
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 113.
Viittaukset Jypeli.Controls.ListenContext.Active.
void Jypeli.Controls.ListenContext.Enable | ( | ) |
Aktivoi tämän ohjainkontekstin
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 108.
Viittaukset Jypeli.Controls.ListenContext.Active.
|
package |
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 99.
Viittaukset Jypeli.Controls.ListenContext.Active ja Jypeli.Controls.ListenContext.savedStates.
Viitattu Jypeli.Game.DeactivateObject().
|
package |
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 93.
Viittaukset Jypeli.Controls.ListenContext.Active ja Jypeli.Controls.ListenContext.savedStates.
Viitattu Jypeli.Game.ActivateObject().
|
private |
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 13.
|
private |
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 117.
Viitattu Jypeli.Controls.ListenContext.Destroy().
|
package |
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 38.
Viitattu Jypeli.Widget.InitChildContext().
|
staticpackage |
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 11.
|
package |
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 39.
Viitattu Jypeli.Widget.ResetChildContext().
|
package |
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 40.
Viitattu Jypeli.Widget.InitChildContext() ja Jypeli.Widget.ResetChildContext().
|
private |
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 54.
Viitattu Jypeli.Controls.ListenContext.Destroy(), Jypeli.Controls.ListenContext.RestoreFocus() ja Jypeli.Controls.ListenContext.SaveFocus().
|
getset |
Onko tämä konteksti tällä hetkellä aktiivinen
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 18.
Viitattu Jypeli.Game.ActivateObject(), Jypeli.Listener< State, Ctrl >.CheckAndInvoke(), Jypeli.TouchListener.CheckAndInvoke(), Jypeli.Game.DeactivateObject(), Jypeli.Controls.ListenContext.Disable(), Jypeli.Controls.ListenContext.Enable(), Jypeli.Controls.ListenContext.RestoreFocus(), Jypeli.Controls.ListenContext.SaveFocus() ja Jypeli.TouchPanel.setContext().
|
get |
Onko konteksti tuhottu
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 122.
Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.CheckAndInvoke(), Jypeli.TouchListener.CheckAndInvoke() ja Jypeli.Widget.InitControl().
|
get |
Kuuluuko tämä konteksti johonkin toiseen kontekstiin.
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 45.
Action Jypeli.Controls.ListenContext.Activated |
Tapahtuu kun konteksti aktivoidaan.
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 59.
Action Jypeli.Controls.ListenContext.Deactivated |
Tapahtuu kun konteksti passivoidaan.
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 64.
Action Jypeli.Controls.ListenContext.Destroyed |
Ajetaan kun konteksti tuhotaan
Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 130.
Viitattu Jypeli.Controls.ListenContext.Destroy().