Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Controls.ListenContext luokkareferenssi

Kuuntelukonteksti ohjaimia varten Lisää...

Luokan Jypeli.Controls.ListenContext luokkakaavio
Jypeli.Destroyable

Julkiset jäsenfunktiot

 ListenContext ()
 Muodostaa uuden ohjainkontekstin Lisää...
 
ListenContext CreateSubcontext ()
 Muodostaa uuden ohjainkontekstin tämän lapseksi Lisää...
 
void Destroy ()
 Tuhoaa kontekstin Lisää...
 
void Disable ()
 Asettaa tämän ohjainkontekstin pois käytöstä. Lisää...
 
void Enable ()
 Aktivoi tämän ohjainkontekstin Lisää...
 

Paketin funktiot

void RestoreFocus ()
 
void SaveFocus ()
 

Paketin attribuutit

bool dynamicParent = false
 
ListenContext parentContext = null
 
ControlContexted parentObject = null
 

Paketin staattiset attribuutit

static ListenContext Null = new ListenContext() { Active = false }
 

Ominaisuudet

bool Active [getset]
 Onko tämä konteksti tällä hetkellä aktiivinen Lisää...
 
bool IsDestroyed [get]
 Onko konteksti tuhottu Lisää...
 
ListenContextParent [get]
 Kuuluuko tämä konteksti johonkin toiseen kontekstiin. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 Onko kappale tuhottu Lisää...
 

Tapahtumat

Action Activated
 Tapahtuu kun konteksti aktivoidaan. Lisää...
 
Action Deactivated
 Tapahtuu kun konteksti passivoidaan. Lisää...
 
Action Destroyed
 Ajetaan kun konteksti tuhotaan Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

 ListenContext (ControlContexted parentObj)
 
 ListenContext (ListenContext parent)
 

Yksityiset attribuutit

bool _active = false
 
bool destroyed = false
 
Stack< bool > savedStates = null
 

Yksityiskohtainen selite

Kuuntelukonteksti ohjaimia varten

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 9.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ ListenContext() [1/3]

Jypeli.Controls.ListenContext.ListenContext ( )

Muodostaa uuden ohjainkontekstin

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 69.

Viitattu Jypeli.Controls.ListenContext.CreateSubcontext() ja Jypeli.Widget.InitControl().

◆ ListenContext() [2/3]

Jypeli.Controls.ListenContext.ListenContext ( ListenContext  parent)
private

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 73.

◆ ListenContext() [3/3]

Jypeli.Controls.ListenContext.ListenContext ( ControlContexted  parentObj)
private

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 78.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ CreateSubcontext()

ListenContext Jypeli.Controls.ListenContext.CreateSubcontext ( )

Muodostaa uuden ohjainkontekstin tämän lapseksi

Palauttaa

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 88.

Viittaukset Jypeli.Controls.ListenContext.ListenContext().

Viitattu Jypeli.TouchPanel.setContext().

◆ Destroy()

void Jypeli.Controls.ListenContext.Destroy ( )

◆ Disable()

void Jypeli.Controls.ListenContext.Disable ( )

Asettaa tämän ohjainkontekstin pois käytöstä.

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 113.

Viittaukset Jypeli.Controls.ListenContext.Active.

◆ Enable()

void Jypeli.Controls.ListenContext.Enable ( )

Aktivoi tämän ohjainkontekstin

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 108.

Viittaukset Jypeli.Controls.ListenContext.Active.

◆ RestoreFocus()

void Jypeli.Controls.ListenContext.RestoreFocus ( )
package

◆ SaveFocus()

void Jypeli.Controls.ListenContext.SaveFocus ( )
package

Jäsendatan dokumentaatio

◆ _active

bool Jypeli.Controls.ListenContext._active = false
private

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 13.

◆ destroyed

bool Jypeli.Controls.ListenContext.destroyed = false
private

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 117.

Viitattu Jypeli.Controls.ListenContext.Destroy().

◆ dynamicParent

bool Jypeli.Controls.ListenContext.dynamicParent = false
package

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 38.

Viitattu Jypeli.Widget.InitChildContext().

◆ Null

ListenContext Jypeli.Controls.ListenContext.Null = new ListenContext() { Active = false }
staticpackage

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 11.

◆ parentContext

ListenContext Jypeli.Controls.ListenContext.parentContext = null
package

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 39.

Viitattu Jypeli.Widget.ResetChildContext().

◆ parentObject

ControlContexted Jypeli.Controls.ListenContext.parentObject = null
package

◆ savedStates

Stack<bool> Jypeli.Controls.ListenContext.savedStates = null
private

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Active

◆ IsDestroyed

bool Jypeli.Controls.ListenContext.IsDestroyed
get

◆ Parent

ListenContext? Jypeli.Controls.ListenContext.Parent
get

Kuuluuko tämä konteksti johonkin toiseen kontekstiin.

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 45.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Activated

Action Jypeli.Controls.ListenContext.Activated

Tapahtuu kun konteksti aktivoidaan.

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 59.

◆ Deactivated

Action Jypeli.Controls.ListenContext.Deactivated

Tapahtuu kun konteksti passivoidaan.

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 64.

◆ Destroyed

Action Jypeli.Controls.ListenContext.Destroyed

Ajetaan kun konteksti tuhotaan

Määrittely tiedoston ListenContext.cs rivillä 130.

Viitattu Jypeli.Controls.ListenContext.Destroy().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: