Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.GameObjects.LinearOscillator luokkareferenssi

Harmoninen värähtelijä akselin suhteen. Lisää...

Luokan Jypeli.GameObjects.LinearOscillator luokkakaavio
Jypeli.GameObjects.Oscillator Jypeli.Updatable Jypeli.Destroyable

Julkiset jäsenfunktiot

 LinearOscillator (IGameObject obj, Vector axis, double a, double f, double phase, double damping)
 
Vector GetOffset ()
 
Vector GetVelocity ()
 
override void Stop ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObjects.Oscillator
 Oscillator (IGameObject obj, double f, double phase, double damping)
 
void Destroy ()
 Tuhoaa kappaleen Lisää...
 
double GetDampingMultiplier ()
 
void Update (Time time)
 Päivitysfunktio Lisää...
 

Julkiset attribuutit

double Amplitude
 
Vector Axis
 
Vector Center
 
- Julkiset attribuutit inherited from Jypeli.GameObjects.Oscillator
double Damping
 
double Frequency
 
IGameObject Object
 
double Phase
 

Suojatut jäsenfunktiot

override void Apply ()
 

Yksityiset jäsenfunktiot

bool IsDynamic (IGameObject obj)
 

Additional Inherited Members

- Suojellut attribuutit inherited from Jypeli.GameObjects.Oscillator
double t = 0
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObjects.Oscillator
bool IsDestroyed [getprivate set]
 
bool IsUpdated [get]
 
double W [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable
bool IsUpdated [get]
 Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 Onko kappale tuhottu Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.GameObjects.Oscillator
Action Destroyed
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Harmoninen värähtelijä akselin suhteen.

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 65.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ LinearOscillator()

Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.LinearOscillator ( IGameObject  obj,
Vector  axis,
double  a,
double  f,
double  phase,
double  damping 
)

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Apply()

◆ GetOffset()

◆ GetVelocity()

◆ IsDynamic()

bool Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.IsDynamic ( IGameObject  obj)
private

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 94.

Viittaukset Jypeli.IPhysicsObject.Mass.

Viitattu Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.Apply().

◆ Stop()

override void Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.Stop ( )
virtual

Jäsendatan dokumentaatio

◆ Amplitude

◆ Axis

◆ Center

Vector Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.Center

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 67.

Viitattu Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.Apply().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: