Jypeli 10
The simple game programming library
|
Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | ApplyTorque (double torque) |
void | Hit (Vector impulse) |
void | Push (Vector force) |
void | Push (Vector force, TimeSpan time) |
void | Stop () |
void | StopAngular () |
void | StopAxial (Vector axis) |
void | StopHorizontal () |
void | StopVertical () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IGameObject | |
void | Add (IGameObject childObject) |
IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > () |
IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate) |
bool | IsInside (Vector point) |
void | Move (Vector movement) |
void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
void | Remove (IGameObject childObject) |
void | StopMoveTo () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable | |
void | Destroy () |
Tuhoaa kappaleen Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Updatable | |
void | Update (Time time) |
Päivitysfunktio Lisää... | |
Ominaisuudet | |
Vector | Acceleration [getset] |
double | AngularAcceleration [getset] |
double | AngularDamping [getset] |
double | AngularVelocity [getset] |
bool | CanRotate [getset] |
int | CollisionIgnoreGroup [getset] |
Ignorer | CollisionIgnorer [getset] |
bool | IgnoresCollisionResponse [getset] |
bool | IgnoresExplosions [getset] |
bool | IgnoresGravity [getset] |
bool | IgnoresPhysicsLogics [getset] |
double | KineticFriction [getset] |
double | LinearDamping [getset] |
double | Mass [getset] |
double | MomentOfInertia [getset] |
PhysicsStructure | ParentStructure [get] |
double | Restitution [getset] |
double | StaticFriction [getset] |
Vector | Velocity [getset] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObject | |
Angle | Angle [getset] |
Animation | Animation [getset] |
Brain | Brain [getset] |
Color | Color [getset] |
TimeSpan | CreationTime [get] |
bool | IgnoresLighting [getset] |
Image | Image [getset] |
bool | IsAddedToGame [get] |
bool | IsVisible [getset] |
Layer | Layer [get] |
TimeSpan | Lifetime [get] |
TimeSpan | MaximumLifetime [getset] |
int | ObjectCount [get] |
IGameObject | Parent [getset] |
Angle | RelativeAngle [getset] |
Angle | RelativeAngleToMainParent [getset] |
Vector | RelativePosition [getset] |
Vector | RelativePositionToMainParent [getset] |
Vector | RelativeUnitX [get] |
Vector | RelativeUnitY [get] |
bool | RotateImage [getset] |
Shape | Shape [getset] |
bool | TextureFillsShape [getset] |
Vector | TextureWrapSize [getset] |
Vector | UnitX [get] |
Vector | UnitY [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW | |
new double | Bottom [getset] |
Alareuna. Lisää... | |
new double | Height [getset] |
Korkeus. Lisää... | |
new double | Left [getset] |
Vasen reuna. Lisää... | |
new double | Right [getset] |
Oikea reuna. Lisää... | |
new Vector | Size [getset] |
Koko. Lisää... | |
new double | Top [getset] |
Yläreuna. Lisää... | |
new double | Width [getset] |
Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional | |
double | Bottom [get] |
Alareuna. Lisää... | |
double | Height [get] |
Korkeus. Lisää... | |
double | Left [get] |
Vasen reuna. Lisää... | |
double | Right [get] |
Oikea reuna. Lisää... | |
Vector | Size [get] |
Koko. Lisää... | |
double | Top [get] |
Yläreuna. Lisää... | |
double | Width [get] |
Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW | |
new Vector | Position [getset] |
Paikka. Lisää... | |
new double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
new double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional | |
Vector | Position [get] |
Paikka. Lisää... | |
double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged | |
object | Tag [getset] |
Olion tagi, voi olla mitä tahansa Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DelayedDestroyable | |
bool | IsDestroying [get] |
Onko kappale tällä hetkellä tuhoutumassa Lisää... | |
Tapahtumat | |
CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObject > | Collided |
Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.IGameObject | |
Action | AddedToGame |
Action | Removed |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.DelayedDestroyable | |
Action | Destroying |
Tapahtuu kun kappale on tuhoutumassa Lisää... | |
Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille.
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 11.
void Jypeli.IPhysicsObject.ApplyTorque | ( | double | torque | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
void Jypeli.IPhysicsObject.Hit | ( | Vector | impulse | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
void Jypeli.IPhysicsObject.Push | ( | Vector | force | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
void Jypeli.IPhysicsObject.Push | ( | Vector | force, |
TimeSpan | time | ||
) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
void Jypeli.IPhysicsObject.Stop | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
void Jypeli.IPhysicsObject.StopAngular | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
void Jypeli.IPhysicsObject.StopAxial | ( | Vector | axis | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
void Jypeli.IPhysicsObject.StopHorizontal | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
void Jypeli.IPhysicsObject.StopVertical | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 30.
Viitattu Jypeli.FollowerBrain.SetTargetPosition().
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 32.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 35.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 31.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 23.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 19.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 18.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 38.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 37.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 39.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 40.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 27.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 34.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 21.
Viitattu Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.Apply() ja Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.IsDynamic().
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 22.
Viitattu Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Apply() ja Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.IsDynamic().
|
get |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 14.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 25.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 26.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 29.
Viitattu Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.Apply() ja Jypeli.FollowerBrain.SetTargetPosition().
CollisionHandler<IPhysicsObject, IPhysicsObject> Jypeli.IPhysicsObject.Collided |
Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon.
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 45.