![]() |
Jypeli 10
The simple game programming library
|
Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| void | ApplyTorque (double torque) |
| void | Hit (Vector impulse) |
| void | Push (Vector force) |
| void | Push (Vector force, TimeSpan time) |
| void | Stop () |
| void | StopAngular () |
| void | StopAxial (Vector axis) |
| void | StopHorizontal () |
| void | StopVertical () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IGameObject | |
| void | Add (IGameObject childObject) |
| IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > () |
| IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate) |
| bool | IsInside (Vector point) |
| void | Move (Vector movement) |
| void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
| void | Remove (IGameObject childObject) |
| void | StopMoveTo () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable | |
| void | Destroy () |
| Tuhoaa kappaleen Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Updatable | |
| void | Update (Time time) |
| Päivitysfunktio Lisää... | |
Ominaisuudet | |
| Vector | Acceleration [getset] |
| double | AngularAcceleration [getset] |
| double | AngularDamping [getset] |
| double | AngularVelocity [getset] |
| bool | CanRotate [getset] |
| int | CollisionIgnoreGroup [getset] |
| Ignorer | CollisionIgnorer [getset] |
| bool | IgnoresCollisionResponse [getset] |
| bool | IgnoresExplosions [getset] |
| bool | IgnoresGravity [getset] |
| bool | IgnoresPhysicsLogics [getset] |
| double | KineticFriction [getset] |
| double | LinearDamping [getset] |
| double | Mass [getset] |
| double | MomentOfInertia [getset] |
| PhysicsStructure | ParentStructure [get] |
| double | Restitution [getset] |
| double | StaticFriction [getset] |
| Vector | Velocity [getset] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObject | |
| Angle | Angle [getset] |
| Animation | Animation [getset] |
| Brain | Brain [getset] |
| Color | Color [getset] |
| TimeSpan | CreationTime [get] |
| bool | IgnoresLighting [getset] |
| Image | Image [getset] |
| bool | IsAddedToGame [get] |
| bool | IsVisible [getset] |
| Layer | Layer [get] |
| TimeSpan | Lifetime [get] |
| TimeSpan | MaximumLifetime [getset] |
| int | ObjectCount [get] |
| IGameObject | Parent [getset] |
| Angle | RelativeAngle [getset] |
| Angle | RelativeAngleToMainParent [getset] |
| Vector | RelativePosition [getset] |
| Vector | RelativePositionToMainParent [getset] |
| Vector | RelativeUnitX [get] |
| Vector | RelativeUnitY [get] |
| bool | RotateImage [getset] |
| Shape | Shape [getset] |
| bool | TextureFillsShape [getset] |
| Vector | TextureWrapSize [getset] |
| Vector | UnitX [get] |
| Vector | UnitY [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
| bool | IsDestroyed [get] |
| Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW | |
| new double | Bottom [getset] |
| Alareuna. Lisää... | |
| new double | Height [getset] |
| Korkeus. Lisää... | |
| new double | Left [getset] |
| Vasen reuna. Lisää... | |
| new double | Right [getset] |
| Oikea reuna. Lisää... | |
| new Vector | Size [getset] |
| Koko. Lisää... | |
| new double | Top [getset] |
| Yläreuna. Lisää... | |
| new double | Width [getset] |
| Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional | |
| double | Bottom [get] |
| Alareuna. Lisää... | |
| double | Height [get] |
| Korkeus. Lisää... | |
| double | Left [get] |
| Vasen reuna. Lisää... | |
| double | Right [get] |
| Oikea reuna. Lisää... | |
| Vector | Size [get] |
| Koko. Lisää... | |
| double | Top [get] |
| Yläreuna. Lisää... | |
| double | Width [get] |
| Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW | |
| new Vector | Position [getset] |
| Paikka. Lisää... | |
| new double | X [get] |
| Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
| new double | Y [get] |
| Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional | |
| Vector | Position [get] |
| Paikka. Lisää... | |
| double | X [get] |
| Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
| double | Y [get] |
| Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
| bool | IsUpdated [get] |
| Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged | |
| object | Tag [getset] |
| Olion tagi, voi olla mitä tahansa Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DelayedDestroyable | |
| bool | IsDestroying [get] |
| Onko kappale tällä hetkellä tuhoutumassa Lisää... | |
Tapahtumat | |
| CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObject > | Collided |
| Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.IGameObject | |
| Action | AddedToGame |
| Action | Removed |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
| Action | Destroyed |
| Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.DelayedDestroyable | |
| Action | Destroying |
| Tapahtuu kun kappale on tuhoutumassa Lisää... | |
Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille.
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 11.
| void Jypeli.IPhysicsObject.ApplyTorque | ( | double | torque | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
| void Jypeli.IPhysicsObject.Hit | ( | Vector | impulse | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
| void Jypeli.IPhysicsObject.Push | ( | Vector | force | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
| void Jypeli.IPhysicsObject.Push | ( | Vector | force, |
| TimeSpan | time | ||
| ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
| void Jypeli.IPhysicsObject.Stop | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
| void Jypeli.IPhysicsObject.StopAngular | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
| void Jypeli.IPhysicsObject.StopAxial | ( | Vector | axis | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
| void Jypeli.IPhysicsObject.StopHorizontal | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
| void Jypeli.IPhysicsObject.StopVertical | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 30.
Viitattu Jypeli.FollowerBrain.SetTargetPosition().
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 32.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 35.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 31.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 23.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 19.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 18.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 38.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 37.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 39.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 40.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 27.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 34.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 21.
Viitattu Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.Apply() ja Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.IsDynamic().
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 22.
Viitattu Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Apply() ja Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.IsDynamic().
|
get |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 14.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 25.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 26.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 29.
Viitattu Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.Apply() ja Jypeli.FollowerBrain.SetTargetPosition().
| CollisionHandler<IPhysicsObject, IPhysicsObject> Jypeli.IPhysicsObject.Collided |
Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon.
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 45.