Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.IPhysicsObject rajapintareferenssi

Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille. Lisää...

Luokan Jypeli.IPhysicsObject luokkakaavio
Jypeli.IGameObject Jypeli.DelayedDestroyable Jypeli.Destroyable Jypeli.DimensionalRW Jypeli.PositionalRW Jypeli.Updatable Jypeli.Tagged Jypeli.Destroyable Jypeli.Dimensional Jypeli.Positional Jypeli.IPhysicsObjectInternal Jypeli.PhysicsObject Jypeli.PhysicsObject Jypeli.PhysicsStructure Jypeli.Assets.Automobile Jypeli.Assets.Projectile Jypeli.Assets.Tank Jypeli.Surface PlatformCharacter PlatformCharacter2 Jypeli.Assets.Automobile Jypeli.Assets.Projectile Jypeli.Assets.Tank Jypeli.Surface PlatformCharacter PlatformCharacter2

Julkiset jäsenfunktiot

void ApplyTorque (double torque)
 
void Hit (Vector impulse)
 
void Push (Vector force)
 
void Push (Vector force, TimeSpan time)
 
void Stop ()
 
void StopAngular ()
 
void StopAxial (Vector axis)
 
void StopHorizontal ()
 
void StopVertical ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IGameObject
void Add (IGameObject childObject)
 
IEnumerable< T > GetChildObjects< T > ()
 
IEnumerable< T > GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate)
 
bool IsInside (Vector point)
 
void Move (Vector movement)
 
void MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived)
 
void Remove (IGameObject childObject)
 
void StopMoveTo ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable
void Destroy ()
 Tuhoaa kappaleen Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Updatable
void Update (Time time)
 Päivitysfunktio Lisää...
 

Ominaisuudet

Vector Acceleration [getset]
 
double AngularAcceleration [getset]
 
double AngularDamping [getset]
 
double AngularVelocity [getset]
 
bool CanRotate [getset]
 
int CollisionIgnoreGroup [getset]
 
Ignorer CollisionIgnorer [getset]
 
bool IgnoresCollisionResponse [getset]
 
bool IgnoresExplosions [getset]
 
bool IgnoresGravity [getset]
 
bool IgnoresPhysicsLogics [getset]
 
double KineticFriction [getset]
 
double LinearDamping [getset]
 
double Mass [getset]
 
double MomentOfInertia [getset]
 
PhysicsStructure ParentStructure [get]
 
double Restitution [getset]
 
double StaticFriction [getset]
 
Vector Velocity [getset]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObject
Angle Angle [getset]
 
Animation Animation [getset]
 
Brain Brain [getset]
 
Color Color [getset]
 
TimeSpan CreationTime [get]
 
bool IgnoresLighting [getset]
 
Image Image [getset]
 
bool IsAddedToGame [get]
 
bool IsVisible [getset]
 
Layer Layer [get]
 
TimeSpan Lifetime [get]
 
TimeSpan MaximumLifetime [getset]
 
int ObjectCount [get]
 
IGameObject Parent [getset]
 
Angle RelativeAngle [getset]
 
Angle RelativeAngleToMainParent [getset]
 
Vector RelativePosition [getset]
 
Vector RelativePositionToMainParent [getset]
 
Vector RelativeUnitX [get]
 
Vector RelativeUnitY [get]
 
bool RotateImage [getset]
 
Shape Shape [getset]
 
bool TextureFillsShape [getset]
 
Vector TextureWrapSize [getset]
 
Vector UnitX [get]
 
Vector UnitY [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 Onko kappale tuhottu Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW
new double Bottom [getset]
 Alareuna. Lisää...
 
new double Height [getset]
 Korkeus. Lisää...
 
new double Left [getset]
 Vasen reuna. Lisää...
 
new double Right [getset]
 Oikea reuna. Lisää...
 
new Vector Size [getset]
 Koko. Lisää...
 
new double Top [getset]
 Yläreuna. Lisää...
 
new double Width [getset]
 Leveys. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional
double Bottom [get]
 Alareuna. Lisää...
 
double Height [get]
 Korkeus. Lisää...
 
double Left [get]
 Vasen reuna. Lisää...
 
double Right [get]
 Oikea reuna. Lisää...
 
Vector Size [get]
 Koko. Lisää...
 
double Top [get]
 Yläreuna. Lisää...
 
double Width [get]
 Leveys. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW
new Vector Position [getset]
 Paikka. Lisää...
 
new double X [get]
 Paikan X-koordinaatti. Lisää...
 
new double Y [get]
 Paikan Y-koordinaatti. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional
Vector Position [get]
 Paikka. Lisää...
 
double X [get]
 Paikan X-koordinaatti. Lisää...
 
double Y [get]
 Paikan Y-koordinaatti. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable
bool IsUpdated [get]
 Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged
object Tag [getset]
 Olion tagi, voi olla mitä tahansa Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.DelayedDestroyable
bool IsDestroying [get]
 Onko kappale tällä hetkellä tuhoutumassa Lisää...
 

Tapahtumat

CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObjectCollided
 Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.IGameObject
Action AddedToGame
 
Action Removed
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.DelayedDestroyable
Action Destroying
 Tapahtuu kun kappale on tuhoutumassa Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille.

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 11.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ ApplyTorque()

void Jypeli.IPhysicsObject.ApplyTorque ( double  torque)

◆ Hit()

void Jypeli.IPhysicsObject.Hit ( Vector  impulse)

◆ Push() [1/2]

void Jypeli.IPhysicsObject.Push ( Vector  force)

◆ Push() [2/2]

void Jypeli.IPhysicsObject.Push ( Vector  force,
TimeSpan  time 
)

◆ Stop()

void Jypeli.IPhysicsObject.Stop ( )

◆ StopAngular()

void Jypeli.IPhysicsObject.StopAngular ( )

◆ StopAxial()

void Jypeli.IPhysicsObject.StopAxial ( Vector  axis)

◆ StopHorizontal()

void Jypeli.IPhysicsObject.StopHorizontal ( )

◆ StopVertical()

void Jypeli.IPhysicsObject.StopVertical ( )

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Acceleration

Vector Jypeli.IPhysicsObject.Acceleration
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 30.

Viitattu Jypeli.FollowerBrain.SetTargetPosition().

◆ AngularAcceleration

double Jypeli.IPhysicsObject.AngularAcceleration
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 32.

◆ AngularDamping

double Jypeli.IPhysicsObject.AngularDamping
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 35.

◆ AngularVelocity

double Jypeli.IPhysicsObject.AngularVelocity
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 31.

Viitattu Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Apply().

◆ CanRotate

bool Jypeli.IPhysicsObject.CanRotate
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 23.

◆ CollisionIgnoreGroup

int Jypeli.IPhysicsObject.CollisionIgnoreGroup
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 19.

◆ CollisionIgnorer

Ignorer Jypeli.IPhysicsObject.CollisionIgnorer
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 18.

◆ IgnoresCollisionResponse

bool Jypeli.IPhysicsObject.IgnoresCollisionResponse
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 38.

◆ IgnoresExplosions

bool Jypeli.IPhysicsObject.IgnoresExplosions
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 37.

◆ IgnoresGravity

bool Jypeli.IPhysicsObject.IgnoresGravity
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 39.

◆ IgnoresPhysicsLogics

bool Jypeli.IPhysicsObject.IgnoresPhysicsLogics
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 40.

◆ KineticFriction

double Jypeli.IPhysicsObject.KineticFriction
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 27.

◆ LinearDamping

double Jypeli.IPhysicsObject.LinearDamping
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 34.

◆ Mass

double Jypeli.IPhysicsObject.Mass
getset

◆ MomentOfInertia

double Jypeli.IPhysicsObject.MomentOfInertia
getset

◆ ParentStructure

PhysicsStructure Jypeli.IPhysicsObject.ParentStructure
get

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 14.

◆ Restitution

double Jypeli.IPhysicsObject.Restitution
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 25.

◆ StaticFriction

double Jypeli.IPhysicsObject.StaticFriction
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 26.

◆ Velocity

Vector Jypeli.IPhysicsObject.Velocity
getset

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Collided

CollisionHandler<IPhysicsObject, IPhysicsObject> Jypeli.IPhysicsObject.Collided

Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon.

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 45.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: