Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.PlatformWandererBrain luokkareferenssi

Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin. Lisää...

Luokan Jypeli.PlatformWandererBrain luokkakaavio
Jypeli.Brain

Julkiset jäsenfunktiot

 PlatformWandererBrain ()
 Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin. Lisää...
 
override void OnCollision (IGameObject target)
 

Suojatut jäsenfunktiot

override void OnAddToGame ()
 Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää...
 
override void Update (Time time)
 Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Brain
virtual void OnAdd (IGameObject newOwner)
 Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää...
 
virtual void OnRemove (IGameObject prevOwner)
 Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää...
 

Ominaisuudet

Direction Direction [getset]
 Suunta, johon aivot ovat ohjaamassa sen hallitsemaa oliota Lisää...
 
bool FallsOffPlatforms [getset]
 Tippuuko aivojen omistaja tasojen reunoilta. Lisää...
 
double JumpSpeed [getset]
 Hyppynopeus. Lisää...
 
double Speed [getset]
 Nopeus. Lisää...
 
bool TriesToJump [getset]
 Yrittääkö aivojen omistaja hypätä esteen päälle kun se kävelee esteeseen. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Brain
bool Active [getset]
 Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää...
 
IGameObject Owner [getset]
 Aivojen haltija. Lisää...
 

Yksityiset attribuutit

bool _fallsOffPlatforms = false
 
double _jumpSpeed = 200
 
double _speed = 50
 
bool _triesToJump = false
 
Vector lastJumpingPosition
 

Additional Inherited Members

- Paketin funktiot inherited from Jypeli.Brain
void AddToGameEvent ()
 
void DoUpdate (Time time)
 
- Paketin staattiset attribuutit inherited from Jypeli.Brain
static readonly Brain None = new Brain()
 Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Brain
Action< BrainUpdated
 Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 9.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ PlatformWandererBrain()

Jypeli.PlatformWandererBrain.PlatformWandererBrain ( )

Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 62.

Viittaukset Jypeli.Direction.Right.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ OnAddToGame()

override void Jypeli.PlatformWandererBrain.OnAddToGame ( )
protectedvirtual

Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin.

Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 68.

Viittaukset Jypeli.PlatformWandererBrain.lastJumpingPosition, Jypeli.Brain.Owner ja Jypeli.PositionalRW.Position.

◆ OnCollision()

override void Jypeli.PlatformWandererBrain.OnCollision ( IGameObject  target)
virtual

Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.

Parametrit
target

Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 76.

◆ Update()

override void Jypeli.PlatformWandererBrain.Update ( Time  time)
protectedvirtual

Jäsendatan dokumentaatio

◆ _fallsOffPlatforms

bool Jypeli.PlatformWandererBrain._fallsOffPlatforms = false
private

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 13.

Viitattu Jypeli.PlatformWandererBrain.Update().

◆ _jumpSpeed

double Jypeli.PlatformWandererBrain._jumpSpeed = 200
private

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 12.

◆ _speed

double Jypeli.PlatformWandererBrain._speed = 50
private

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 11.

◆ _triesToJump

bool Jypeli.PlatformWandererBrain._triesToJump = false
private

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 14.

Viitattu Jypeli.PlatformWandererBrain.Update().

◆ lastJumpingPosition

Vector Jypeli.PlatformWandererBrain.lastJumpingPosition
private

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Direction

Direction Jypeli.PlatformWandererBrain.Direction
getset

Suunta, johon aivot ovat ohjaamassa sen hallitsemaa oliota

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 20.

◆ FallsOffPlatforms

bool Jypeli.PlatformWandererBrain.FallsOffPlatforms
getset

Tippuuko aivojen omistaja tasojen reunoilta.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 43.

◆ JumpSpeed

double Jypeli.PlatformWandererBrain.JumpSpeed
getset

Hyppynopeus.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 25.

Viitattu Jypeli.PlatformWandererBrain.Update().

◆ Speed

double Jypeli.PlatformWandererBrain.Speed
getset

Nopeus.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 34.

Viitattu Jypeli.PlatformWandererBrain.Update().

◆ TriesToJump

bool Jypeli.PlatformWandererBrain.TriesToJump
getset

Yrittääkö aivojen omistaja hypätä esteen päälle kun se kävelee esteeseen.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 52.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: