Jypeli 10
The simple game programming library
|
Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
PlatformWandererBrain () | |
Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin. Lisää... | |
override void | OnCollision (IGameObject target) |
Suojatut jäsenfunktiot | |
override void | OnAddToGame () |
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää... | |
override void | Update (Time time) |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Brain | |
virtual void | OnAdd (IGameObject newOwner) |
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää... | |
virtual void | OnRemove (IGameObject prevOwner) |
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
Direction | Direction [getset] |
Suunta, johon aivot ovat ohjaamassa sen hallitsemaa oliota Lisää... | |
bool | FallsOffPlatforms [getset] |
Tippuuko aivojen omistaja tasojen reunoilta. Lisää... | |
double | JumpSpeed [getset] |
Hyppynopeus. Lisää... | |
double | Speed [getset] |
Nopeus. Lisää... | |
bool | TriesToJump [getset] |
Yrittääkö aivojen omistaja hypätä esteen päälle kun se kävelee esteeseen. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Brain | |
bool | Active [getset] |
Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää... | |
IGameObject | Owner [getset] |
Aivojen haltija. Lisää... | |
Yksityiset attribuutit | |
bool | _fallsOffPlatforms = false |
double | _jumpSpeed = 200 |
double | _speed = 50 |
bool | _triesToJump = false |
Vector | lastJumpingPosition |
Additional Inherited Members | |
Paketin funktiot inherited from Jypeli.Brain | |
void | AddToGameEvent () |
void | DoUpdate (Time time) |
Paketin staattiset attribuutit inherited from Jypeli.Brain | |
static readonly Brain | None = new Brain() |
Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Brain | |
Action< Brain > | Updated |
Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää... | |
Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 9.
Jypeli.PlatformWandererBrain.PlatformWandererBrain | ( | ) |
Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 62.
Viittaukset Jypeli.Direction.Right.
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin.
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 68.
Viittaukset Jypeli.PlatformWandererBrain.lastJumpingPosition, Jypeli.Brain.Owner ja Jypeli.PositionalRW.Position.
|
virtual |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.
target |
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 76.
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 91.
Viittaukset Jypeli.PlatformWandererBrain._fallsOffPlatforms, Jypeli.PlatformWandererBrain._triesToJump, PlatformCharacter.IsAboutToFall(), PlatformCharacter.Jump(), Jypeli.PlatformWandererBrain.JumpSpeed, Jypeli.PlatformWandererBrain.lastJumpingPosition, Jypeli.Brain.Owner, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.Timer.SingleShot(), Jypeli.PlatformWandererBrain.Speed, Jypeli.PhysicsObject.Stop(), Jypeli.PhysicsObject.Velocity, PlatformCharacter.Walk(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.PlatformWandererBrain.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 12.
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 11.
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 14.
Viitattu Jypeli.PlatformWandererBrain.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 15.
Viitattu Jypeli.PlatformWandererBrain.OnAddToGame() ja Jypeli.PlatformWandererBrain.Update().
|
getset |
Suunta, johon aivot ovat ohjaamassa sen hallitsemaa oliota
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 20.
|
getset |
Tippuuko aivojen omistaja tasojen reunoilta.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 43.
|
getset |
Hyppynopeus.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 25.
Viitattu Jypeli.PlatformWandererBrain.Update().
|
getset |
Nopeus.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 34.
Viitattu Jypeli.PlatformWandererBrain.Update().
|
getset |
Yrittääkö aivojen omistaja hypätä esteen päälle kun se kävelee esteeseen.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 52.