Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.GameObjects.AngularOscillator luokkareferenssi

Harmoninen värähtelijä pyörintäliikkeelle. Lisää...

Luokan Jypeli.GameObjects.AngularOscillator luokkakaavio
Jypeli.GameObjects.Oscillator Jypeli.Updatable Jypeli.Destroyable

Julkiset jäsenfunktiot

 AngularOscillator (IGameObject obj, double dir, UnlimitedAngle a, double f, double damping)
 
double GetAngularVelocity ()
 
UnlimitedAngle GetOffset ()
 
override void Stop ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObjects.Oscillator
 Oscillator (IGameObject obj, double f, double phase, double damping)
 
void Destroy ()
 Tuhoaa kappaleen Lisää...
 
double GetDampingMultiplier ()
 
void Update (Time time)
 Päivitysfunktio Lisää...
 

Julkiset attribuutit

UnlimitedAngle Amplitude
 
Angle Center
 
double Direction
 
- Julkiset attribuutit inherited from Jypeli.GameObjects.Oscillator
double Damping
 
double Frequency
 
IGameObject Object
 
double Phase
 

Suojatut jäsenfunktiot

override void Apply ()
 

Yksityiset jäsenfunktiot

bool IsDynamic (IGameObject obj)
 

Yksityiset attribuutit

List< double > lista = new List<double>()
 
List< double > lista2 = new List<double>()
 

Additional Inherited Members

- Suojellut attribuutit inherited from Jypeli.GameObjects.Oscillator
double t = 0
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObjects.Oscillator
bool IsDestroyed [getprivate set]
 
bool IsUpdated [get]
 
double W [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable
bool IsUpdated [get]
 Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 Onko kappale tuhottu Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.GameObjects.Oscillator
Action Destroyed
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Harmoninen värähtelijä pyörintäliikkeelle.

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 134.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ AngularOscillator()

Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.AngularOscillator ( IGameObject  obj,
double  dir,
UnlimitedAngle  a,
double  f,
double  damping 
)

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 140.

Viittaukset Jypeli.IGameObject.Angle.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Apply()

◆ GetAngularVelocity()

◆ GetOffset()

◆ IsDynamic()

bool Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.IsDynamic ( IGameObject  obj)
private

◆ Stop()

override void Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Stop ( )
virtual

Toteuttaa luokan Jypeli.GameObjects.Oscillator.

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 191.

Viittaukset Jypeli.GameObjects.Oscillator.Object.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ Amplitude

◆ Center

Angle Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Center

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 137.

Viitattu Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Apply().

◆ Direction

double Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Direction

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 136.

◆ lista

List<double> Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.lista = new List<double>()
private

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 163.

Viitattu Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Apply().

◆ lista2

List<double> Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.lista2 = new List<double>()
private

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 164.

Viitattu Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Apply().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: