Jypeli 10
The simple game programming library
|
Harmoninen värähtelijä pyörintäliikkeelle. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
AngularOscillator (IGameObject obj, double dir, UnlimitedAngle a, double f, double damping) | |
double | GetAngularVelocity () |
UnlimitedAngle | GetOffset () |
override void | Stop () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObjects.Oscillator | |
Oscillator (IGameObject obj, double f, double phase, double damping) | |
void | Destroy () |
Tuhoaa kappaleen Lisää... | |
double | GetDampingMultiplier () |
void | Update (Time time) |
Päivitysfunktio Lisää... | |
Julkiset attribuutit | |
UnlimitedAngle | Amplitude |
Angle | Center |
double | Direction |
Julkiset attribuutit inherited from Jypeli.GameObjects.Oscillator | |
double | Damping |
double | Frequency |
IGameObject | Object |
double | Phase |
Suojatut jäsenfunktiot | |
override void | Apply () |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
bool | IsDynamic (IGameObject obj) |
Yksityiset attribuutit | |
List< double > | lista = new List<double>() |
List< double > | lista2 = new List<double>() |
Additional Inherited Members | |
Suojellut attribuutit inherited from Jypeli.GameObjects.Oscillator | |
double | t = 0 |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObjects.Oscillator | |
bool | IsDestroyed [getprivate set] |
bool | IsUpdated [get] |
double | W [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.GameObjects.Oscillator | |
Action | Destroyed |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Harmoninen värähtelijä pyörintäliikkeelle.
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 134.
Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.AngularOscillator | ( | IGameObject | obj, |
double | dir, | ||
UnlimitedAngle | a, | ||
double | f, | ||
double | damping | ||
) |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 140.
Viittaukset Jypeli.IGameObject.Angle.
|
protectedvirtual |
Toteuttaa luokan Jypeli.GameObjects.Oscillator.
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 166.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Amplitude, Jypeli.IGameObject.Angle, Jypeli.IPhysicsObject.AngularVelocity, Jypeli.IPhysicsObject.ApplyTorque(), Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Center, Jypeli.GameObjects.Oscillator.Damping, Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.GetAngularVelocity(), Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.GetOffset(), Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.IsDynamic(), Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.lista, Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.lista2, Jypeli.IPhysicsObject.MomentOfInertia, Jypeli.GameObjects.Oscillator.Object, Jypeli.GameObjects.Oscillator.Phase, Jypeli.UnlimitedAngle.Radians, Jypeli.Angle.Sum(), Jypeli.GameObjects.Oscillator.t ja Jypeli.GameObjects.Oscillator.W.
double Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.GetAngularVelocity | ( | ) |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 158.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Amplitude, Jypeli.GameObjects.Oscillator.Phase, Jypeli.UnlimitedAngle.Radians, Jypeli.GameObjects.Oscillator.t ja Jypeli.GameObjects.Oscillator.W.
UnlimitedAngle Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.GetOffset | ( | ) |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 148.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Amplitude, Jypeli.GameObjects.Oscillator.GetDampingMultiplier(), Jypeli.GameObjects.Oscillator.Phase, Jypeli.GameObjects.Oscillator.t ja Jypeli.GameObjects.Oscillator.W.
|
private |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 153.
Viittaukset Jypeli.IPhysicsObject.MomentOfInertia.
|
virtual |
Toteuttaa luokan Jypeli.GameObjects.Oscillator.
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 191.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.Oscillator.Object.
UnlimitedAngle Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Amplitude |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 138.
Viitattu Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Apply(), Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.GetAngularVelocity() ja Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.GetOffset().
Angle Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Center |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 137.
double Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Direction |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 136.
|
private |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 163.
|
private |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 164.