Jypeli 10
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | Begin (ref Matrix matrix) |
void | Draw (Vector startPoint, Vector endPoint, Color color) |
void | End () |
Julkiset attribuutit | |
bool | LightingEnabled = true |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | Flush () |
Yksityiset attribuutit | |
bool | beginHasBeenCalled = false |
Effect | effect |
int | iVertexBuffer = 0 |
Matrix | matrix |
VertexPositionColor[] | vertexBuffer = new VertexPositionColor[512] |
Määrittely tiedoston LineBatch.cs rivillä 7.
void Jypeli.LineBatch.Begin | ( | ref Matrix | matrix | ) |
Määrittely tiedoston LineBatch.cs rivillä 17.
Viittaukset Jypeli.LineBatch.beginHasBeenCalled, Jypeli.LineBatch.iVertexBuffer ja Jypeli.LineBatch.matrix.
Viitattu Jypeli.Canvas.Begin(), Jypeli.Widget.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawGrid().
Määrittely tiedoston LineBatch.cs rivillä 48.
Viittaukset Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.LineBatch.Flush(), Jypeli.LineBatch.iVertexBuffer, Jypeli.LineBatch.vertexBuffer, Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Widget.Draw(), Jypeli.Layer.DrawGrid() ja Jypeli.Canvas.DrawLine().
void Jypeli.LineBatch.End | ( | ) |
Määrittely tiedoston LineBatch.cs rivillä 26.
Viittaukset Jypeli.LineBatch.beginHasBeenCalled ja Jypeli.LineBatch.Flush().
Viitattu Jypeli.Widget.Draw(), Jypeli.Layer.DrawGrid() ja Jypeli.Canvas.End().
|
private |
Määrittely tiedoston LineBatch.cs rivillä 33.
Viittaukset Jypeli.LineBatch.effect, Jypeli.Graphics.GetColorEffect(), Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.LineBatch.iVertexBuffer, Jypeli.LineBatch.LightingEnabled, Jypeli.LineBatch.matrix ja Jypeli.LineBatch.vertexBuffer.
Viitattu Jypeli.LineBatch.Draw() ja Jypeli.LineBatch.End().
|
private |
Määrittely tiedoston LineBatch.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.LineBatch.Begin() ja Jypeli.LineBatch.End().
|
private |
Määrittely tiedoston LineBatch.cs rivillä 10.
Viitattu Jypeli.LineBatch.Flush().
|
private |
Määrittely tiedoston LineBatch.cs rivillä 12.
Viitattu Jypeli.LineBatch.Begin(), Jypeli.LineBatch.Draw() ja Jypeli.LineBatch.Flush().
bool Jypeli.LineBatch.LightingEnabled = true |
Määrittely tiedoston LineBatch.cs rivillä 14.
Viitattu Jypeli.LineBatch.Flush().
|
private |
Määrittely tiedoston LineBatch.cs rivillä 11.
Viitattu Jypeli.LineBatch.Begin() ja Jypeli.LineBatch.Flush().
|
private |
Määrittely tiedoston LineBatch.cs rivillä 9.
Viitattu Jypeli.LineBatch.Draw() ja Jypeli.LineBatch.Flush().