Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Destroyable rajapintareferenssi

Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa. Lisää...

Luokan Jypeli.Destroyable luokkakaavio
Jypeli.Controls.GamePad.Vibration Jypeli.Controls.ListenContext Jypeli.DelayedDestroyable Jypeli.Game.CustomEventHandler Jypeli.GameObjects.GameObjectBase Jypeli.GameObjects.Oscillator Jypeli.IAxleJoint Jypeli.IGameObject Jypeli.Listener< State, Ctrl >

Julkiset jäsenfunktiot

void Destroy ()
 Tuhoaa kappaleen Lisää...
 

Ominaisuudet

bool IsDestroyed [get]
 Onko kappale tuhottu Lisää...
 

Tapahtumat

Action Destroyed
 Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa.

Määrittely tiedoston Destroyable.cs rivillä 8.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Destroy()

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ IsDestroyed

bool Jypeli.Destroyable.IsDestroyed
get

Onko kappale tuhottu

Määrittely tiedoston Destroyable.cs rivillä 13.

Viitattu Jypeli.StorageFile.LoadData() ja Jypeli.FollowerBrain.SelectTarget().

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Destroyed

Action Jypeli.Destroyable.Destroyed

Tapahtuu kun kappale tuhotaan

Määrittely tiedoston Destroyable.cs rivillä 18.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: