Jypeli 10
The simple game programming library
|
Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | Destroy () |
Tuhoaa kappaleen Lisää... | |
Ominaisuudet | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa.
Määrittely tiedoston Destroyable.cs rivillä 8.
void Jypeli.Destroyable.Destroy | ( | ) |
Tuhoaa kappaleen
Toteutettu luokassa PlatformCharacter, ShootingPlatformCharacter, Jypeli.Assets.Tank, Jypeli.Listener< State, Ctrl >, Jypeli.Controls.GamePad.Vibration, Jypeli.Controls.ListenContext, Jypeli.TouchListener, Jypeli.Game.CustomEventHandler, Jypeli.GameObject, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase, Jypeli.GameObjects.Oscillator ja Jypeli.PhysicsStructure.
|
get |
Onko kappale tuhottu
Määrittely tiedoston Destroyable.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.StorageFile.LoadData() ja Jypeli.FollowerBrain.SelectTarget().
Action Jypeli.Destroyable.Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan
Määrittely tiedoston Destroyable.cs rivillä 18.