31using System.ComponentModel;
84 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
90 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never)]
Kappale joka noudattaa fysiikan lakeja, johon voi törmätä. Vaatii että käytössä on fysiikkapeli.
Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa.
void SetEngine(Jypeli.Physics.IPhysicsEngine engine)
Asettaa liitokselle fysiikkamoottorin
PhysicsObject Object2
Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen)
Vector AxlePoint
Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit.
void AddToEngine()
Lisää liitoksen fysiikkamoottorille
double Softness
Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa.
PhysicsObject Object1
Ensimmäinen olio.
Rajapinta fysiikkamoottorille.
JointTypes
Käytössä olevat liitostyypit
@ AxleJoint
Akseliliitos, kappaleet pysyvät tietyllä etäisyydellä toisistaan mutta voivat pyöriä
@ WheelJoint
Liitos renkaita varten, sisältää moottorin joka voi pyörittää renkaita.
@ WeldJoint
Hitsausliitos, kappaleet eivät liiku toistensa suhteen.