30using System.Collections.Generic;
31using System.ComponentModel;
93 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
141 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
150 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
Pelialueella liikkuva olio. Käytä fysiikkapeleissä PhysicsObject-olioita.
virtual Sizing HorizontalSizing
Koon asettaminen vaakasuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä.
virtual Sizing VerticalSizing
Koon asettaminen pystysuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä.
HorizontalSpacer()
Leveyssuuntainen väli
VerticalSpacer()
Pystysuuntainen väli
Rajapinta asettelijalle. Asettelija asettelee widgetin lapsioliot siten, että ne mahtuvat widgetin si...
double LeftPadding
Vasempaan reunaan jäävä tyhjä tila.
GameObject Parent
Asettelijan omistaja
double BottomPadding
Alareunaan jäävä tyhjä tila.
void UpdateSizeHints(IList< GameObject > objects)
Päivittää asettelijan koon
void Update(IList< GameObject > objects, Vector maximumSize)
Päivittää asettelijan olioiden sijainnit
double RightPadding
Oikeaan reunaan jäävä tyhjä tila.
Vector PreferredSize
Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi,...
Sizing HorizontalSizing
Kuinka tämän hallitsemat oliot asetellaan sivusuunnassa
double TopPadding
Yläreunaan jäävä tyhjä tila.
Sizing VerticalSizing
Kuinka tämän hallitsemat oliot asetellaan pystysuunnassa
Sizing
Olion koon asettaminen asettelijan sisällä.
@ Expanding
Olio käyttää kaiken vapaana olevan tilan ja kutistuu, jos tilaa ei ole tarpeeksi.
@ FixedSize
Olio ei kasva suuremmaksi kuin sen PreferredSize.
static readonly Color Transparent
Läpinäkyvä väri.