Jypeli  5
The simple game programming library
Luokkahierarkia
Tämä periytymislista on päätasoltaan aakkostettu mutta alijäsenet on aakkostettu itsenäisesti:
[detail level 12345678]
 CAbstractTileMap< TileType >
 CAbstractTileMap< char >
 CAbstractTileMap< Color >
 CAnalogListener< T1 >
 CAnalogListener
 CAnalogListener< T1, T2, T3 >
 CAnalogListener< T1, T2 >
 CAnalogStateParametrit analogisen ohjauksen (hiiren tai ohjaustikun) tapahtumalle.
 CAngleSuuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Degree-Radian_Conversion.svg
 CApplication
 CFileManager.AsyncOperation
 CAttribute
 CBoundingRectangleSuorakaide
 CBrainAivoluokka peliolioille. Voidaan käyttää tekoälyn ja tilannekohtaisten toimintamallien luomiseen peliolioille, esimerkkinä tietokoneen ohjaamat viholliset.
 CCameraKamera. Määrittää mikä osa pelitasosta on kerralla näkyvissä.
 CCanvasPiirtoalusta.
 CCollisionHandlerKokoelma valmiita törmäyksenkäsittelijöitä.
 CPhysicsGameBase.CollisionRecord
 CCollisionShapeParametersTörmäyskuvion laatuun vaikuttavat parametrit.
 CCollisionShapeQualityKappaleen kuvion laatu törmäyksentunnistuksessa.
 CColorVäri.
 CContentTypeReader
 CControlContexted
 CControllerYleinen peliohjainluokka.
 CController< GamePadState >
 CController< KeyboardState >
 CController< MouseState >
 CController< TouchPanelState >
 CController< Vector3 >
 CControlsSisältää ohjaimet.
 CCustomDrawableRajapinta olioille, joilla on oma Draw-metodi.
 CCustomQueryWindow< InputBox >
 CCustomQueryWindow< ScoreListWidget >
 CCustomQueryWindow< StringListWidget >
 CDataStorage
 CDestroyableRajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa.
 CDimensionalOlio jolla on reunat.
 CDirectionPerussuunta tasossa.
 CEasyHighScoreHelpompikäyttöinen parhaiden pisteiden lista.
 CFactory
 CFontFontti.
 CGame
 CGameObjectContainerRajapinta luokalle joka sisältää peliolioita.
 CGrid
 CIAnalogListener
 CIComparer
 CIDisposable
 CIEnumerable
 CILayoutRajapinta asettelijalle. Asettelija asettelee widgetin lapsioliot siten, että ne mahtuvat widgetin sisälle. Asettelija muuttaa lapsiolioiden kokoa sekä paikkaa. Asettelussa käytetään hyväksi lapsiolioiden ominaisuuksia PreferredSize, HorizontalSizing sekä VerticalSizing.
 CImageKuva.
 CIndexTriangleMuotojen määrityksessä käytettävä kolmio.
 CINotifyList< ScoreItem >
 CINotifyList< string >
 CIntPointPiste kokonaislukuruudukossa.
 CJypeliWindow
 CJyStorageTest
 CLevelData
 CLevelObject
 CLightPistemäinen valonlähde.
 CSynchronousList< T >.ListAction
 CController.ListenerAction
 CListHelpersApufunktioita listojen ja muiden tietorakenteiden käyttöön.
 CListWidget< ScoreItem, ScoreItemWidget >
 CListWidget< string, Label >
 CMediaPlayerMediasoitin, jolla voi soittaa musiikkikappaleita.
 CMeterMittari, joka mittaa erityyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGauge.
 CMeter< double >
 CMeter< int >
 CMouseState
 CMultiKeyListener
 CMultiKeyListener< T1 >
 CMultiKeyListener< T1, T2 >
 CMultiKeyListener< T1, T2, T3 >
 CObjectHelperApuluokka kaikille olioille
 CObjectLoadMethods
 COperationKäynnissä oleva tehtävä
 CParticlePartikkeli
 CPhoneAliohjelmia ja ominaisuuksia, jotka toimivat vain puhelimessa. Voidaan kutsua myös PC:lle käännettäessä, mutta tällöin mitään ei yksinkertaisesti tapahdu.
 CPhoneApplicationPage
 CPhysicsTemplatesSisältää funktioita, joilla fysiikkaoliolle voidaan asettaa tiettyä tarkoitusta varten optimoidut ominaisuudet.
 CPointingDevice
 CProperty
 CPropertySet
 CRandomGenSatunnaisgeneraattori. Luo satunnaisia arvoja, mm. lukuja, vektoreita sekä kulmia.
 CRendererLuokka, joka sisältää metodeita kuvioiden ja tekstuurien piirtämiseen 2D-tasossa.
 CReturnHelperApuluokka palautusarvoille.
 CRoadMapLuo tien. Tie koostuu useasta pienemmästä "pätkästä".
 CScoreItemNimi ja pisteet.
 CShapeKuvio.
 CShapeCacheSisältää valmiiksi lasketut kolmiot, joiden avulla piirtäminen on suoraviivaista.
 CSimpleListener
 CSimpleListener< T1, T2, T3 >
 CSimpleListener< T1, T2 >
 CSound
 CSoundEffectÄäniefekti. Yhdestä efektistä voi luoda CreateSound-metodilla monta ääntä (Sound), jotka voivat soida yhtäaikaa. Ääntä ei tarvitse kuitenkaan luoda itse, jos vain kutsuu Play-metodia.
 CStreamHelpersApufunktioita virtojen käyttöön.
 CStringHelpers
 CSynchronousList< AsyncTrigger >
 CSynchronousList< Joint >
 CSynchronousList< Jypeli.Game.CustomEventHandler >
 CSynchronousList< Jypeli.GameObject >
 CSynchronousList< Jypeli.IGameObject >
 CSynchronousList< Jypeli.PhysicsObject >
 CSynchronousList< Jypeli.Timer >
 CSynchronousList< Oscillator >
 CTaggedRajapinta olioille, joilla on Tag-ominaisuus.
 CTemplate
 CTimeSisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
 CTimerAjastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin.
 CTouchKosketuspaneelin kosketus.
 CTouchListener< T1, T2 >
 CTouchListener< T1, T2, T3 >
 CTouchListener
 CTouchListener< T1 >
 CTouchPanelState
 CTypeHelper
 CUnlimitedAngleRajoittamaton kulma (asteina ja radiaaneina). Tietoja kulmasta: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Degree-Radian_Conversion.svg
 CUpdatableRajapinta päivittyville olioille.
 CVector2D-vektori.
 CWaveformAaltomuoto.
 CWindowsLocationUsein käytettyjä polkuja Windowsissa.