Jypeli
5
The simple game programming library
|
Hiiri peliohjaimena. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | Enable (MouseButton button) |
void | Disable (MouseButton button) |
bool | IsTriggeredOnChannel (int channel, Listener listener) |
bool | IsCursorOn (IGameObject obj) |
Onko hiiren kursori annetun olion päällä. Lisää... | |
Listener | Listen (MouseButton b, ButtonState state, Handler handler, string helpText) |
Kuuntelee hiiren nappulan painalluksia. Lisää... | |
Listener | ListenOn (IGameObject obj, MouseButton b, ButtonState state, Handler handler, String helpText) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä. Lisää... | |
Listener | ListenMovement (double trigger, AnalogHandler handler, string helpText) |
Kuuntelee hiiren liikettä. Lisää... | |
Listener | ListenWheel (Handler handler, string helpText) |
Kuuntelee hiiren rullaa. Lisää... | |
Listener | Listen< T1 > (MouseButton b, ButtonState state, Handler< T1 > handler, string helpText, T1 p1) |
Listener | ListenOn< T1 > (IGameObject obj, MouseButton b, ButtonState state, Handler< T1 > handler, String helpText, T1 p1) |
Listener | ListenWheel< T1 > (Handler< T1 > handler, string helpText, T1 p1) |
Listener | ListenMovement< T1 > (double trigger, AnalogHandler< T1 > handler, string helpText, T1 p1) |
Listener | Listen< T1, T2 > (MouseButton b, ButtonState state, Handler< T1, T2 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2) |
Listener | ListenOn< T1, T2 > (IGameObject obj, MouseButton b, ButtonState state, Handler< T1, T2 > handler, String helpText, T1 p1, T2 p2) |
Listener | ListenWheel< T1, T2 > (Handler< T1, T2 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2) |
Listener | ListenMovement< T1, T2 > (double trigger, AnalogHandler< T1, T2 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2) |
Listener | Listen< T1, T2, T3 > (MouseButton b, ButtonState state, Handler< T1, T2, T3 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
Listener | ListenOn< T1, T2, T3 > (IGameObject obj, MouseButton b, ButtonState state, Handler< T1, T2, T3 > handler, String helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
Listener | ListenWheel< T1, T2, T3 > (Handler< T1, T2, T3 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
Listener | ListenMovement< T1, T2, T3 > (double trigger, AnalogHandler< T1, T2, T3 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
Listener | Listen< T1, T2, T3, T4 > (MouseButton b, ButtonState state, Handler< T1, T2, T3, T4 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4) |
Listener | ListenOn< T1, T2, T3, T4 > (IGameObject obj, MouseButton b, ButtonState state, Handler< T1, T2, T3, T4 > handler, String helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4) |
Listener | ListenWheel< T1, T2, T3, T4 > (Handler< T1, T2, T3, T4 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4) |
Listener | ListenMovement< T1, T2, T3, T4 > (double trigger, AnalogHandler< T1, T2, T3, T4 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4) |
Suojatut jäsenfunktiot | |
override bool | IsTriggered (Listener listener) |
override bool | IsAnalogTriggered (Listener listener, out AnalogState state) |
Ominaisuudet | |
int | ActiveChannels [get] |
Multitouchia varten. Lisää... | |
bool | IsCursorVisible [get, set] |
Käytetäänkö hiiren kursoria. Jos käytetään, hiiren paikka ruudulla on mitattavissa, mutta hiiri ei voi liikkua ruudun ulkopuolelle. Jos ei käytetä, hiirtä voidaan liikuttaa rajatta, mutta sen paikkaa ruudulla ei voida määrittää. Lisää... | |
Vector | PositionOnScreen [get, set] |
Kursorin paikka ruutukoordinaateissa. Lisää... | |
Vector | PositionOnWorld [get, set] |
Kursorin paikka maailmankoordinaateissa. Lisää... | |
int | WheelState [get] |
Rullan asento. Vähenee alaspäin ja kasvaa ylöspäin rullattaessa. Lisää... | |
int | WheelChange [get] |
Rullan asennon muutos viime tarkistuksesta. Vähenee alaspäin ja kasvaa ylöspäin rullattaessa. Nolla jos rullaa ei ole käytetty. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from PointingDevice | |
int | ActiveChannels [get] |
void Disable | ( | MouseButton | button | ) |
void Enable | ( | MouseButton | button | ) |
|
protected |
bool IsCursorOn | ( | IGameObject | obj | ) |
bool IsTriggeredOnChannel | ( | int | channel, |
Listener | listener | ||
) |
Toteuttaa luokan PointingDevice.
Listener Listen | ( | MouseButton | b, |
ButtonState | state, | ||
Handler | handler, | ||
string | helpText | ||
) |
Listener Listen< T1 > | ( | MouseButton | b, |
ButtonState | state, | ||
Handler< T1 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1 | ||
) |
Listener Listen< T1, T2 > | ( | MouseButton | b, |
ButtonState | state, | ||
Handler< T1, T2 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2 | ||
) |
Listener Listen< T1, T2, T3 > | ( | MouseButton | b, |
ButtonState | state, | ||
Handler< T1, T2, T3 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2, | ||
T3 | p3 | ||
) |
Listener Listen< T1, T2, T3, T4 > | ( | MouseButton | b, |
ButtonState | state, | ||
Handler< T1, T2, T3, T4 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2, | ||
T3 | p3, | ||
T4 | p4 | ||
) |
Listener ListenMovement | ( | double | trigger, |
AnalogHandler | handler, | ||
string | helpText | ||
) |
Listener ListenMovement< T1 > | ( | double | trigger, |
AnalogHandler< T1 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1 | ||
) |
Listener ListenMovement< T1, T2 > | ( | double | trigger, |
AnalogHandler< T1, T2 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2 | ||
) |
Listener ListenMovement< T1, T2, T3 > | ( | double | trigger, |
AnalogHandler< T1, T2, T3 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2, | ||
T3 | p3 | ||
) |
Listener ListenMovement< T1, T2, T3, T4 > | ( | double | trigger, |
AnalogHandler< T1, T2, T3, T4 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2, | ||
T3 | p3, | ||
T4 | p4 | ||
) |
Listener ListenOn | ( | IGameObject | obj, |
MouseButton | b, | ||
ButtonState | state, | ||
Handler | handler, | ||
String | helpText | ||
) |
Listener ListenOn< T1 > | ( | IGameObject | obj, |
MouseButton | b, | ||
ButtonState | state, | ||
Handler< T1 > | handler, | ||
String | helpText, | ||
T1 | p1 | ||
) |
Listener ListenOn< T1, T2 > | ( | IGameObject | obj, |
MouseButton | b, | ||
ButtonState | state, | ||
Handler< T1, T2 > | handler, | ||
String | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2 | ||
) |
Listener ListenOn< T1, T2, T3 > | ( | IGameObject | obj, |
MouseButton | b, | ||
ButtonState | state, | ||
Handler< T1, T2, T3 > | handler, | ||
String | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2, | ||
T3 | p3 | ||
) |
Listener ListenOn< T1, T2, T3, T4 > | ( | IGameObject | obj, |
MouseButton | b, | ||
ButtonState | state, | ||
Handler< T1, T2, T3, T4 > | handler, | ||
String | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2, | ||
T3 | p3, | ||
T4 | p4 | ||
) |
Listener ListenWheel< T1 > | ( | Handler< T1 > | handler, |
string | helpText, | ||
T1 | p1 | ||
) |
Listener ListenWheel< T1, T2 > | ( | Handler< T1, T2 > | handler, |
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2 | ||
) |
Listener ListenWheel< T1, T2, T3 > | ( | Handler< T1, T2, T3 > | handler, |
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2, | ||
T3 | p3 | ||
) |
Listener ListenWheel< T1, T2, T3, T4 > | ( | Handler< T1, T2, T3, T4 > | handler, |
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2, | ||
T3 | p3, | ||
T4 | p4 | ||
) |
|
getset |
|
getset |
|
getset |
|
get |
|
get |