Jypeli
5
The simple game programming library
|
Luokat | |
class | AsyncOperation |
Julkiset jäsenfunktiot | |
abstract bool | ChDir (string path) |
Vaihtaa nykyistä hakemistoa. Lisää... | |
abstract void | MkDir (string path) |
Luo uuden hakemiston. Lisää... | |
abstract void | RmDir (string path) |
Poistaa hakemiston. Lisää... | |
void | PushDir (string dir) |
Vaihtaa työhakemistoa jättäen edellisen hakemiston muistiin. Kutsu PopDir kun haluat palauttaa työhakemiston edelliseen arvoonsa. Lisää... | |
void | PopDir () |
Palauttaa edellisen työhakemiston. Jos edellistä työhakemistoa ei ole tallennettu, säilytetään nykyinen. Lisää... | |
abstract IList< string > | GetFileList () |
abstract bool | Exists (string fileName) |
StorageFile | Create (string fileName) |
abstract StorageFile | Open (string fileName, bool write) |
abstract void | Delete (string fileName) |
void | Update (Time time) |
AsyncOperation | DoWith (string fileName, Action< StorageFile > callback) |
Avaa tiedoston (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää... | |
AsyncOperation | DoWithURL (string url, Action< StorageFile > callback) |
Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää... | |
AsyncOperation | DoWithURL (string url, TimeSpan timeout, Action< StorageFile > callback) |
Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää... | |
void | TriggerOnComplete (Action callback, params AsyncOperation[] actions) |
Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu. Lisää... | |
void | TriggerOnComplete (Action callback, TimeSpan timeout, params AsyncOperation[] actions) |
Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu. Lisää... | |
void | Update (Time time) |
LoadState | BeginLoad (string fileName) |
SaveState | BeginSave (string tag) |
T | Load< T > (T obj, string fileName) |
T | TryLoad< T > (T obj, string fileName) |
void | Save< T > (T obj, string fileName) |
void | TrySave< T > (T obj, string fileName) |
void | Save (object obj, string fileName) |
void | TrySave (object obj, string fileName) |
void | Export (Stream objStream, string fileName) |
Vie virran sisällön tiedostoon. Lisää... | |
LoadState | BeginLoadContent (string assetName) |
T | LoadContent< T > (T obj, string assetName) |
Suojatut jäsenfunktiot | |
virtual void | Initialize () |
void | FMAssert (Action func, bool write) |
void | FMAssert< TP1 > (Action< TP1 > func, bool write, TP1 p1) |
TR | FMAssert< TR > (Func< TR > func, bool write, TR defaultVal) |
TR | FMAssert< TP1, TR > (Func< TP1, TR > func, bool write, TR defaultVal, TP1 p1) |
TR | FMAssert< TP1, TP2, TR > (Func< TP1, TP2, TR > func, bool write, TR defaultVal, TP1 p1, TP2 p2) |
Suojellut attribuutit | |
string | _currentDir |
Ominaisuudet | |
string | CurrentDirectory [get, set] |
Nykyinen työhakemisto. Lisää... | |
bool | IsUpdated [get] |
Ominaisuudet inherited from Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Tapahtumat | |
Action< Exception > | ReadAccessDenied |
Action< Exception > | WriteAccessDenied |
LoadState BeginLoad | ( | string | fileName | ) |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 11.
LoadState BeginLoadContent | ( | string | assetName | ) |
Määrittely tiedoston XnaSerialization.cs rivillä 11.
SaveState BeginSave | ( | string | tag | ) |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 21.
|
pure virtual |
Vaihtaa nykyistä hakemistoa.
path | Hakemistopolku |
Toteutettu luokassa XboxFileManager, WindowsFileManager ja IsolatedStorageManager.
StorageFile Create | ( | string | fileName | ) |
|
pure virtual |
Toteutettu luokassa WindowsFileManager, IsolatedStorageManager ja XboxFileManager.
AsyncOperation DoWith | ( | string | fileName, |
Action< StorageFile > | callback | ||
) |
AsyncOperation DoWithURL | ( | string | url, |
Action< StorageFile > | callback | ||
) |
Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain.
url | Nettiosoite |
callback | Mitä tehdään (aliohjelman nimi) |
{ DoWith( "http://www.google.fi/images/srpr/logo3w.png", AsetaKuva ); }
void AsetaKuva( StorageFile kuva ) { olio.Image = new Image( kuva ); }
AsyncOperation DoWithURL | ( | string | url, |
TimeSpan | timeout, | ||
Action< StorageFile > | callback | ||
) |
Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain.
url | Nettiosoite |
callback | Mitä tehdään (aliohjelman nimi) |
{ DoWith( "http://www.google.fi/images/srpr/logo3w.png", AsetaKuva ); }
void AsetaKuva( StorageFile kuva ) { olio.Image = new Image( kuva ); }
|
pure virtual |
Toteutettu luokassa XboxFileManager, WindowsFileManager ja IsolatedStorageManager.
void Export | ( | Stream | objStream, |
string | fileName | ||
) |
Vie virran sisällön tiedostoon.
objStream | Virta |
fileName | Tiedoston nimi |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 90.
|
protected |
|
protected |
|
protected |
|
protected |
|
pure virtual |
Toteutettu luokassa XboxFileManager, WindowsFileManager ja IsolatedStorageManager.
|
protectedvirtual |
Uudelleentoteutetaan luokassa WindowsFileManager.
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 26.
Määrittely tiedoston XnaSerialization.cs rivillä 20.
|
pure virtual |
Luo uuden hakemiston.
path | Luotavan hakemiston nimi. |
Toteutettu luokassa XboxFileManager, WindowsFileManager ja IsolatedStorageManager.
|
pure virtual |
Toteutettu luokassa WindowsFileManager, XboxFileManager ja IsolatedStorageManager.
void PopDir | ( | ) |
Palauttaa edellisen työhakemiston. Jos edellistä työhakemistoa ei ole tallennettu, säilytetään nykyinen.
Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 56.
void PushDir | ( | string | dir | ) |
Vaihtaa työhakemistoa jättäen edellisen hakemiston muistiin. Kutsu PopDir kun haluat palauttaa työhakemiston edelliseen arvoonsa.
dir |
Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 46.
|
pure virtual |
Poistaa hakemiston.
path | Poistettavan hakemiston nimi. |
Toteutettu luokassa XboxFileManager, WindowsFileManager ja IsolatedStorageManager.
void Save | ( | object | obj, |
string | fileName | ||
) |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 67.
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 49.
void TriggerOnComplete | ( | Action | callback, |
params AsyncOperation [] | actions | ||
) |
void TriggerOnComplete | ( | Action | callback, |
TimeSpan | timeout, | ||
params AsyncOperation [] | actions | ||
) |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 37.
void TrySave | ( | object | obj, |
string | fileName | ||
) |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 74.
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 56.
void Update | ( | Time | time | ) |
Toteuttaa luokan Updatable.
Määrittely tiedoston HTTP_stub.cs rivillä 15.
|
protected |
Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 11.
|
getset |
Nykyinen työhakemisto.
Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 17.