Jypeli  5
The simple game programming library
RandomMoverBrain luokkareferenssi

Aivot, jotka laittavat omistajansa liikkumaan satunnaisesti eri suuntiin törmäyksissä ja tietyn ajan jälkeen. Lisää...

Luokan RandomMoverBrain luokkakaavio
AbstractMoverBrain Brain

Julkiset jäsenfunktiot

 RandomMoverBrain ()
 Luo uudet satunnaisliikkujan aivot. Lisää...
 
 RandomMoverBrain (double speed)
 Luo uudet satunnaisliikkujan aivot ja asettaa niille nopeuden. Lisää...
 
override void OnCollision (IGameObject target)
 Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from AbstractMoverBrain
 AbstractMoverBrain ()
 
 AbstractMoverBrain (double speed)
 
void Turn (Angle angle)
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Brain
void DoUpdate (Time time)
 

Suojatut jäsenfunktiot

override void OnAdd (IGameObject newOwner)
 Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää...
 
override void OnRemove (IGameObject prevOwner)
 Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää...
 
override void Update (Time time)
 Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from AbstractMoverBrain
void Move (Vector direction)
 
void Move (Angle direction)
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Brain
virtual void OnAddToGame ()
 Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää...
 

Ominaisuudet

double ChangeMovementSeconds [get, set]
 Aika sekunteina, jonka kuluttua muutetaan liikesuuntaa Lisää...
 
Vector WanderPosition [get, set]
 Paikka, jonka ympärillä harhaillaan, jos WanderRadius on asetettu. Lisää...
 
double WanderRadius [get, set]
 Säde, jonka sisälle harhailu rajoittuu. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from AbstractMoverBrain
virtual double Speed [get, set]
 Nopeus, jolla liikutaan. Lisää...
 
bool TurnWhileMoving [get, set]
 Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan. Lisää...
 
UnlimitedAngle TurnSpeed [get, set]
 Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa) Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Brain
bool Active [get, set]
 Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää...
 
IGameObject Owner [get, set]
 Aivojen haltija. Lisää...
 

Additional Inherited Members

- Staattiset julkiset attribuutit inherited from Brain
static readonly Brain None = new Brain()
 Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Brain
Action< BrainUpdated
 Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Aivot, jotka laittavat omistajansa liikkumaan satunnaisesti eri suuntiin törmäyksissä ja tietyn ajan jälkeen.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 11.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ RandomMoverBrain() [1/2]

Luo uudet satunnaisliikkujan aivot.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 38.

◆ RandomMoverBrain() [2/2]

RandomMoverBrain ( double  speed)

Luo uudet satunnaisliikkujan aivot ja asettaa niille nopeuden.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 52.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ OnAdd()

override void OnAdd ( IGameObject  newOwner)
protectedvirtual

Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle.

Parametrit
newOwnerOlio, jolle aivot lisättiin.

Uudelleentoteuttaa luokan Brain.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 58.

◆ OnCollision()

override void OnCollision ( IGameObject  target)
virtual

Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys.

Parametrit
targetOlio, johon törmätään.

Uudelleentoteuttaa luokan Brain.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 80.

◆ OnRemove()

override void OnRemove ( IGameObject  prevOwner)
protectedvirtual

Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta.

Parametrit
prevOwnerOlio, jolta aivot poistettiin.

Uudelleentoteuttaa luokan Brain.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 65.

◆ Update()

override void Update ( Time  time)
protectedvirtual

Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.

Parametrit
timePäivityksen ajanhetki.

Uudelleentoteuttaa luokan Brain.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 91.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ ChangeMovementSeconds

double ChangeMovementSeconds
getset

Aika sekunteina, jonka kuluttua muutetaan liikesuuntaa

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 20.

◆ WanderPosition

Vector WanderPosition
getset

Paikka, jonka ympärillä harhaillaan, jos WanderRadius on asetettu.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 28.

◆ WanderRadius

double WanderRadius
getset

Säde, jonka sisälle harhailu rajoittuu.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 33.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: