![]() |
Jypeli
5
The simple game programming library
|
Aivot, jotka laittavat omistajansa liikkumaan satunnaisesti eri suuntiin törmäyksissä ja tietyn ajan jälkeen. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| RandomMoverBrain () | |
| Luo uudet satunnaisliikkujan aivot. Lisää... | |
| RandomMoverBrain (double speed) | |
| Luo uudet satunnaisliikkujan aivot ja asettaa niille nopeuden. Lisää... | |
| override void | OnCollision (IGameObject target) |
| Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from AbstractMoverBrain | |
| AbstractMoverBrain () | |
| AbstractMoverBrain (double speed) | |
| void | Turn (Angle angle) |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Brain | |
| void | DoUpdate (Time time) |
Suojatut jäsenfunktiot | |
| override void | OnAdd (IGameObject newOwner) |
| Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää... | |
| override void | OnRemove (IGameObject prevOwner) |
| Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää... | |
| override void | Update (Time time) |
| Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from AbstractMoverBrain | |
| void | Move (Vector direction) |
| void | Move (Angle direction) |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Brain | |
| virtual void | OnAddToGame () |
| Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
| double | ChangeMovementSeconds [get, set] |
| Aika sekunteina, jonka kuluttua muutetaan liikesuuntaa Lisää... | |
| Vector | WanderPosition [get, set] |
| Paikka, jonka ympärillä harhaillaan, jos WanderRadius on asetettu. Lisää... | |
| double | WanderRadius [get, set] |
| Säde, jonka sisälle harhailu rajoittuu. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from AbstractMoverBrain | |
| virtual double | Speed [get, set] |
| Nopeus, jolla liikutaan. Lisää... | |
| bool | TurnWhileMoving [get, set] |
| Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan. Lisää... | |
| UnlimitedAngle | TurnSpeed [get, set] |
| Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa) Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Brain | |
| bool | Active [get, set] |
| Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää... | |
| IGameObject | Owner [get, set] |
| Aivojen haltija. Lisää... | |
Additional Inherited Members | |
Staattiset julkiset attribuutit inherited from Brain | |
| static readonly Brain | None = new Brain() |
| Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Brain | |
| Action< Brain > | Updated |
| Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää... | |
Aivot, jotka laittavat omistajansa liikkumaan satunnaisesti eri suuntiin törmäyksissä ja tietyn ajan jälkeen.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 11.
| RandomMoverBrain | ( | ) |
Luo uudet satunnaisliikkujan aivot.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 38.
| RandomMoverBrain | ( | double | speed | ) |
Luo uudet satunnaisliikkujan aivot ja asettaa niille nopeuden.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 52.
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle.
| newOwner | Olio, jolle aivot lisättiin. |
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 58.
|
virtual |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys.
| target | Olio, johon törmätään. |
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 80.
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta.
| prevOwner | Olio, jolta aivot poistettiin. |
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 65.
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.
| time | Päivityksen ajanhetki. |
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 91.
|
getset |
Aika sekunteina, jonka kuluttua muutetaan liikesuuntaa
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 20.
|
getset |
Paikka, jonka ympärillä harhaillaan, jos WanderRadius on asetettu.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 28.
|
getset |
Säde, jonka sisälle harhailu rajoittuu.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 33.