Jypeli
5
The simple game programming library
Pääsivu
+
Nimiavaruudet
Nimiavaruus Lista
+
Nimiavaruuden jäsenet
+
Kaikki
a
b
c
d
g
h
k
l
m
s
t
v
Funktiot
Luettelotyypit
+
Luokat
Luokkalista
Luokkaluettelo
Luokkahierarkia
+
Luokan jäsenet
+
Kaikki
_
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
+
Funktiot
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
+
Muuttujat
_
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
Luettelotyypit
+
Ominaisuudet
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
+
Tapahtumat
a
c
d
e
f
g
i
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
y
+
Tiedostot
Tiedostolista
+
Tiedoston jäsenet
+
Kaikki
j
x
+
Tyyppimäärittelyt
j
x
•
Kaikki
Luokat
Nimiavaruudet
Tiedostot
Funktiot
Muuttujat
Tyyppimäärittelyt
Luettelotyypit
Luettelotyyppien arvot
Ominaisuudet
Tapahtumat
- a -
AbsBottom :
GameObjectBase
AbsLeft :
GameObjectBase
AbsoluteAngle :
GameObjectBase
,
IGameObject
AbsolutePosition :
GameObjectBase
,
IGameObject
AbsoluteUnitX :
GameObjectBase
,
IGameObject
AbsoluteUnitY :
GameObjectBase
,
IGameObject
AbsRight :
GameObjectBase
AbsTop :
GameObjectBase
Acceleration :
Automobile
,
Particle
,
IPhysicsObject
,
PhysicsObject
,
PhysicsStructure
,
PlatformCharacter2
Accelerometer :
Controls
,
Game
AcceptsFocus :
Game
Active :
Brain
,
ListenContext
,
DoubleMeterAddOperation
,
IntMeterAddOperation
,
Operation
ActiveChannels :
Mouse
,
PointingDevice
,
TouchPanel
ActiveColor :
Slider
,
Window
Alive :
Particle
AllowUserResizing :
JypeliWindow
AlphaAmount :
ParticleSystem
AmbientLight :
Level
Ammo :
Tank
,
Weapon
AmmoIgnoresExplosions :
Weapon
AmmoIgnoresGravity :
Weapon
Amplitude :
Waveform
Angle :
Direction
,
GameObject
,
GameObjectBase
,
IGameObject
,
PhysicsObject
,
PhysicsStructure
,
Vector
,
CountDisplay
AngularAcceleration :
IPhysicsObject
,
PhysicsObject
,
PhysicsStructure
AngularDamping :
IPhysicsObject
,
PhysicsObject
,
PhysicsStructure
AngularVelocity :
IPhysicsObject
,
PhysicsObject
,
PhysicsStructure
Animation :
GameObject
,
GameObjectBase
,
IGameObject
,
PhysicsStructure
,
Background
AnimFall :
PlatformCharacter
,
PlatformCharacter2
AnimIdle :
PlatformCharacter
,
PlatformCharacter2
AnimJump :
PlatformCharacter
,
PlatformCharacter2
AnimWalk :
PlatformCharacter
,
PlatformCharacter2
AnyButtonDown :
MouseState
AssociatedListeners :
GameObject
,
IGameObjectInternal
,
PhysicsStructure
AttackSound :
Weapon
AuthorsLabel :
SplashScreen
AxlePoint :
AxleJoint
Generoinut projektille Jypeli Fri Sep 15 2017 21:57:58
1.8.13