Jypeli
5
The simple game programming library
|
Usein käytettyjä polkuja Windowsissa. Lisää...
Staattiset julkiset attribuutit | |
static readonly string | MyDocuments = Environment.GetFolderPath( Environment.SpecialFolder.MyDocuments ) |
Omat tiedostot. Lisää... | |
static readonly string | MyMusic = Environment.GetFolderPath( Environment.SpecialFolder.MyMusic ) |
Oma musiikki. Lisää... | |
static readonly string | MyPictures = Environment.GetFolderPath( Environment.SpecialFolder.MyPictures ) |
Omat kuvatiedostot. Lisää... | |
static readonly string | MyVideos = Environment.GetFolderPath( Environment.SpecialFolder.MyVideos ) |
Omat videot. Lisää... | |
static readonly string | ExePath = Path.GetDirectoryName( Application.ExecutablePath ) |
Ohjelman hakemisto. Lisää... | |
static readonly string | DataPath = Path.Combine( Path.GetDirectoryName( Application.ExecutablePath ), "Data" ) |
Ohjelman data-alihakemisto. Lisää... | |
static readonly string | ContentPath = Path.Combine( Path.GetDirectoryName( Application.ExecutablePath ), "Content" ) |
Ohjelman content-alihakemisto. Lisää... | |
Usein käytettyjä polkuja Windowsissa.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 145.
|
static |
Ohjelman content-alihakemisto.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 180.
|
static |
Ohjelman data-alihakemisto.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 175.
|
static |
Ohjelman hakemisto.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 170.
|
static |
Omat tiedostot.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 150.
|
static |
Oma musiikki.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 155.
|
static |
Omat kuvatiedostot.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 160.
|
static |
Omat videot.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 165.