|
IntPoint | PosInLevel |
|
List< Object > | Data |
|
Timer | moveTimer = null |
|
Vector | moveTarget = null |
|
double | moveSpeed |
|
bool | autoResizeChildObjects = true |
|
Action | arrivedAction = null |
|
Ominaisuudet inherited from ParticleSystem |
Image | ParticleImage [get, set] |
| Yksittäisen partikkelin kuva. Lisää...
|
|
Image | OuterParticleImage [get, set] |
| Partikkelin toissijainen kuva. Jos null niin käytetään vain yhtä kuvaa. Lisää...
|
|
double | MinScale [get, set] |
| Perivien luokkien täytyy määrittää nämä muuttujat Lisää...
|
|
double | MaxScale [get, set] |
| Suurin skaalaus joka efektin partikkeleilla voi olla Lisää...
|
|
double | ScaleAmount [get, set] |
| Määrä jonka partikkeli skaalautuu päivityksessä Lisää...
|
|
double | MinVelocity [get, set] |
| Pienin nopeus joka efektin partikkelilla voi olla Lisää...
|
|
double | MaxVelocity [get, set] |
| Suurin nopeus joka efektin partikkelilla voi olla Lisää...
|
|
double | MinLifetime [get, set] |
| Efektin partikkelin lyhin mahdollinen elinaika Lisää...
|
|
double | MaxLifetime [get, set] |
| Efektin partikkelin pisin mahdollinen elinaika Lisää...
|
|
double | MinAcceleration [get, set] |
| Pienin kiihtyvyys joka efektin partikkelilla voi olla Lisää...
|
|
double | MaxAcceleration [get, set] |
| Suurin kiihtyvyys joka efektin partikkelilla voi olla Lisää...
|
|
double | MinRotationSpeed [get, set] |
| Pienin pyörimisnopeus joka efektin partikkelilla voi olla Lisää...
|
|
double | MaxRotationSpeed [get, set] |
| Suurin pyörimisnopeus joka efektin partikkelilla voi olla Lisää...
|
|
double | MinRotation [get, set] |
| Pienin kierre mikä efektin partikkelilla voi olla Lisää...
|
|
double | MaxRotation [get, set] |
| Suurin kierre mikä efektin partikkelilla voi olla Lisää...
|
|
double | AlphaAmount [get, set] |
| Efektin läpinäkyvyyskerroin (0.0-1.0) Lisää...
|
|
BlendMode | BlendMode [get, set] |
|
Boolean | IgnoreWind [get, set] |
| Vaikuttaako efektiin tuuli Lisää...
|
|
List< Listener > | AssociatedListeners [get] |
|
IEnumerable< IGameObject > | Objects [get] |
| Olion lapsioliot. Ei voi muokata. Lisää...
|
|
bool | IsVisible [get, set] |
| Piirretäänkö oliota ruudulle. Lisää...
|
|
override Vector | Size [get, set] |
| Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää...
|
|
override Angle | Angle [get, set] |
| Olion kulma tai rintamasuunta. Nolla = osoittaa oikealle. Lisää...
|
|
override Animation | Animation [get, set] |
| Animaatio. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää...
|
|
Vector | TextureWrapSize [get, set] |
| Määrittää kuinka moneen kertaan kuva piirretään. Esimerkiksi (3.0, 2.0) piirtää kuvan 3 kertaa vaakasuunnassa ja 2 kertaa pystysuunnassa. Lisää...
|
|
Color | Color [get, set] |
| Väri, jonka värisenä olio piirretään, jos tekstuuria ei ole määritelty. Lisää...
|
|
bool | TextureFillsShape [get, set] |
| Jos true , kuva piirretään niin, ettei se mene olion muodon ääriviivojen yli. Toisin sanoen kuva piirretään tarkasti vain muodon määrittämälle alueelle. Lisää...
|
|
virtual Shape | Shape [get, set] |
| Olion muoto. Lisää...
|
|
Game | Game [get] |
| Peli, johon olio on lisätty. null , jos oliota ei ole lisätty peliin. Lisää...
|
|
bool | IsAddedToGame [get, set] |
| Onko olio lisätty peliin. Lisää...
|
|
virtual Color | Color [get, set] |
| V�ri, jonka v�risen� olio piirret��n, jos tekstuuria ei ole m��ritelty. Lisää...
|
|
bool | IgnoresLighting [get, set] |
| J�tt��k� olio kent�n valaistuksen huomiotta. Asetettu oletuksena k�ytt�liittym�komponenteilla (widget). Lisää...
|
|
SynchronousList< GameObject > | Objects [get] |
| Olion lapsioliot. Saa muuttaa. Lisää...
|
|
int | ObjectCount [get] |
| Olion lapsiolioiden lukum��r�. Kuten Objects.Count, mutta optimoitu. Lisää...
|
|
virtual Sizing | HorizontalSizing [get, set] |
| Koon asettaminen vaakasuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää...
|
|
virtual Sizing | VerticalSizing [get, set] |
| Koon asettaminen pystysuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää...
|
|
virtual Vector | PreferredSize [get, set] |
| Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi, jos tilaa ei ole tarpeeksi. Lisää...
|
|
bool | SizingByLayout [get, set] |
|
ILayout | Layout [get, set] |
| Asettelija lapsiolioille. Asettaa lapsiolioiden koon sekä paikan. Lisää...
|
|
Game | Game [get] |
| Peli. Lisää...
|
|
Layer | Layer [get, set] |
| Kerros, jolle peliolio on lisätty. Lisää...
|
|
bool | RotateImage [get, set] |
| Pyöritetäänkö kuvaa olion kulman mukana. Lisää...
|
|
IGameObject | Parent [get, set] |
| Olio, jonka lapsiolio tämä olio on. Jos null , olio ei ole minkään olion lapsiolio. Lisää...
|
|
bool | IsUpdated [get, set] |
| Tarvitseeko olio päivittämistä. Kun perit oman luokkasi tästä luokasta, aseta tämä arvoon true , kun luokan olio tarvitsee päivittämistä. Lisää...
|
|
object | Tag [get, set] |
| Vapaasti asetettava muuttuja. Lisää...
|
|
virtual Brain | Brain [get, set] |
| Olion aivot. Ks. Brain Lisää...
|
|
bool | IsDestroyed [get] |
| Onko olio tuhottu. Lisää...
|
|
abstract Vector | Size [get, set] |
| Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää...
|
|
virtual Vector | Position [get, set] |
| Olion paikka. Jos olio on jonkun toisen peliolion lapsi, paikka on suhteessa tämän vanhempaan (Parent ). Muuten paikka on paikka pelimaailmassa. Lisää...
|
|
abstract Angle | Angle [get, set] |
| Olion kulma tai rintamasuunta. Nolla = osoittaa oikealle. Lisää...
|
|
TimeSpan | CreationTime [get, protected set] |
| Olion luomisaika. Lisää...
|
|
TimeSpan | Lifetime [get] |
| Olion elinaika. Lasketaan siitä lähtien, kun olio luodaan. Lisää...
|
|
TimeSpan | MaximumLifetime [get, set] |
| Olion suurin mahdollinen elinaika. Kun Lifetime on suurempi kuin tämä, olio kuolee. Lisää...
|
|
TimeSpan | LifetimeLeft [get, set] |
| Olion jäljellä oleva elinaika. Lisää...
|
|
double | Width [get, set] |
| Olion leveys (X-suunnassa, leveimmässä kohdassa). Lisää...
|
|
double | Height [get, set] |
| Olion korkeus (Y-suunnassa, korkeimmassa kohdassa). Lisää...
|
|
Vector | AbsolutePosition [get, set] |
| Olion absoluuttinen paikka pelimaailmassa. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Position . Lisää...
|
|
Angle | AbsoluteAngle [get, set] |
| Olion absoluuttinen kulma pelimaailmassa. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle . Lisää...
|
|
double | Left [get, set] |
| Olion vasemman reunan x-koordinaatti. Lisää...
|
|
double | Right [get, set] |
| Olion oikean reunan x-koordinaatti. Lisää...
|
|
double | Top [get, set] |
| Olion yläreunan y-koordinaatti. Lisää...
|
|
double | Bottom [get, set] |
| Olion alareunan y-koordinaatti. Lisää...
|
|
double | AbsLeft [get] |
| Olion vasemman reunan absoluuttinen x-koordinaatti. Lisää...
|
|
double | AbsRight [get] |
| Olion oikean reunan absoluuttinen x-koordinaatti. Lisää...
|
|
double | AbsTop [get] |
| Olion yläreunan absoluuttinen y-koordinaatti. Lisää...
|
|
double | AbsBottom [get] |
| Olion alareunan absoluuttinen y-koordinaatti. Lisää...
|
|
double | X [get, set] |
| Olion paikan X-koordinaatti. Lisää...
|
|
double | Y [get, set] |
| Olion paikan Y-koordinaatti. Lisää...
|
|
Vector | UnitX [get] |
| Suhteellinen x-suuntavektori lapsiolioille. Varoitus: suhteessa vanhempi-olioon! Jos haluat käyttää suoraan kentässä, käytä AbsoluteUnitX. Lisää...
|
|
Vector | UnitY [get] |
| Suhteellinen y-suuntavektori lapsiolioille. Varoitus: suhteessa vanhempi-olioon! Jos haluat käyttää suoraan kentässä, käytä AbsoluteUnitY. Lisää...
|
|
Vector | AbsoluteUnitX [get] |
| Suhteellinen x-suuntavektori lapsiolioille. Suhteessa suoraan kentän koordinaatteihin. Lisää...
|
|
Vector | AbsoluteUnitY [get] |
| Suhteellinen y-suuntavektori lapsiolioille. Suhteessa suoraan kentän koordinaatteihin. Lisää...
|
|
abstract Animation | Animation [get, set] |
| Animaatio. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää...
|
|
Image | Image [get, set] |
| Olion kuva. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää...
|
|
object | Tag [get, set] |
|
bool | IsDestroyed [get] |
|
Layer | Layer [set] |
|
List< Listener > | AssociatedListeners [get] |
|
bool | IsAddedToGame [set] |
|
Layer | Layer [get] |
|
IGameObject | Parent [get, set] |
|
Brain | Brain [get, set] |
|
bool | IsVisible [get, set] |
|
bool | IsAddedToGame [get] |
|
bool | IgnoresLighting [get, set] |
|
TimeSpan | CreationTime [get] |
|
TimeSpan | Lifetime [get] |
|
TimeSpan | MaximumLifetime [get, set] |
|
Vector | Size [get, set] |
|
double | Width [get, set] |
|
double | Height [get, set] |
|
Vector | Position [get, set] |
|
Angle | Angle [get, set] |
|
double | X [get, set] |
|
double | Y [get, set] |
|
double | Left [get, set] |
|
double | Top [get, set] |
|
double | Right [get, set] |
|
double | Bottom [get, set] |
|
Vector | UnitX [get] |
|
Vector | UnitY [get] |
|
Vector | AbsoluteUnitX [get] |
|
Vector | AbsoluteUnitY [get] |
|
Vector | AbsolutePosition [get, set] |
|
Angle | AbsoluteAngle [get, set] |
|
Animation | Animation [get, set] |
|
Image | Image [get, set] |
|
Color | Color [get, set] |
|
Shape | Shape [get, set] |
|
Vector | TextureWrapSize [get, set] |
|
bool | TextureFillsShape [get, set] |
|
bool | RotateImage [get, set] |
|
bool | IsUpdated [get] |
|
Action< GameObject, Vector > | ArrivedAt |
| Tapahtuu, kun on saavuttu haluttuun paikkaan (MoveTo-metodi) Lisää...
|
|
Action | AddedToGame |
| Tapahtuu, kun olio lisätään peliin. Lisää...
|
|
Action | Removed |
| Tapahtuu, kun olio poistetaan pelistä (tuhotaan tai ei). Lisää...
|
|
Action | Destroyed |
| Tapahtuu, kun olio tuhotaan. Lisää...
|
|
Action | Destroyed |
|
Action | AddedToGame |
|
Action | Removed |
|