Jypeli  5
The simple game programming library
Listener luokkareferenssi
Luokan Listener luokkakaavio
Destroyable AnalogListener< T1, T2, T3, T4 > AnalogListener< T1, T2, T3, T4 > AnalogListener< T1, T2, T3, T4 > AnalogListener< T1, T2, T3, T4 > AnalogListener< T1, T2, T3, T4 > MultiKeyListener< T1, T2, T3, T4 > MultiKeyListener< T1, T2, T3, T4 > MultiKeyListener< T1, T2, T3, T4 > MultiKeyListener< T1, T2, T3, T4 > MultiKeyListener< T1, T2, T3, T4 > NullListener SimpleListener< T1, T2, T3, T4 > SimpleListener< T1, T2, T3, T4 > SimpleListener< T1, T2, T3, T4 > SimpleListener< T1, T2, T3, T4 > SimpleListener< T1, T2, T3, T4 > TouchListener< T1, T2, T3, T4 > TouchListener< T1, T2, T3, T4 > TouchListener< T1, T2, T3, T4 > TouchListener< T1, T2, T3, T4 > TouchListener< T1, T2, T3, T4 >

Julkiset jäsenfunktiot

void Destroy ()
 
Listener InContext (ListenContext context)
 Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Lisää...
 
Listener InContext (ControlContexted obj)
 Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Esim. Keyboard.Listen(parametrit).InContext(omaIkkuna) kuuntelee haluttua näppäimistötapahtumaa ainoastaan kun ikkuna on näkyvissä ja päällimmäisenä. Lisää...
 
Listener OnObject (GameObject obj)
 Kuuntelee tapahtumaa tietyn olion päällä. Lisää...
 

Ominaisuudet

bool IsDestroyed [get]
 Onko olio tuhottu. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 

Tapahtumat

Action Destroyed
 Tapahtuu, kun olio tuhotaan. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Destroyable
Action Destroyed
 

Yksityiskohtainen selite

Määrittely tiedoston Listeners.cs rivillä 91.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Destroy()

void Destroy ( )

Toteuttaa luokan Destroyable.

Määrittely tiedoston Listeners.cs rivillä 170.

◆ InContext() [1/2]

Listener InContext ( ListenContext  context)

Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa.

Parametrit
context

Määrittely tiedoston Listeners.cs rivillä 239.

◆ InContext() [2/2]

Listener InContext ( ControlContexted  obj)

Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Esim. Keyboard.Listen(parametrit).InContext(omaIkkuna) kuuntelee haluttua näppäimistötapahtumaa ainoastaan kun ikkuna on näkyvissä ja päällimmäisenä.

Parametrit
context

Määrittely tiedoston Listeners.cs rivillä 252.

◆ OnObject()

Listener OnObject ( GameObject  obj)

Kuuntelee tapahtumaa tietyn olion päällä.

Parametrit
obj
Palauttaa

Määrittely tiedoston Listeners.cs rivillä 264.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ IsDestroyed

bool IsDestroyed
get

Onko olio tuhottu.

Palauttaa

Määrittely tiedoston Listeners.cs rivillä 168.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Destroyed

Action Destroyed

Tapahtuu, kun olio tuhotaan.

Määrittely tiedoston Listeners.cs rivillä 180.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: