Jypeli
5
The simple game programming library
|
Aivot, jotka seuraavat annettua polkua. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
PathFollowerBrain () | |
Luo uudet polunseuraaja-aivot. Lisää... | |
PathFollowerBrain (double speed) | |
Luo uudet polunseuraaja-aivot ja asettaa niille nopeuden. Lisää... | |
PathFollowerBrain (params Vector[] path) | |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path . Lisää... | |
PathFollowerBrain (double speed, params Vector[] path) | |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path . Lisää... | |
PathFollowerBrain (List< Vector >path) | |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path . Lisää... | |
PathFollowerBrain (double speed, List< Vector > path) | |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path . Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from AbstractMoverBrain | |
AbstractMoverBrain () | |
AbstractMoverBrain (double speed) | |
void | Turn (Angle angle) |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Brain | |
void | DoUpdate (Time time) |
virtual void | OnCollision (IGameObject target) |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
override void | Update (Time time) |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from AbstractMoverBrain | |
void | Move (Vector direction) |
void | Move (Angle direction) |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Brain | |
virtual void | OnAdd (IGameObject newOwner) |
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää... | |
virtual void | OnRemove (IGameObject prevOwner) |
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää... | |
virtual void | OnAddToGame () |
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
IList< Vector > | Path [get, set] |
Polku, eli lista pisteistä joita aivot seuraa. Lisää... | |
int | NextWaypointIndex [get, set] |
Seuraavan pisteen indeksi. Lisää... | |
Vector | NextWaypoint [get] |
Seuraavan pisteen paikka. Lisää... | |
int | Step [get, set] |
Askel (listassa). Seuraavan pisteen indeksi = tämän pisteen indeksi + askel. Voi olla myös negatiivinen (mennään reittiä toiseen suuntaan). Lisää... | |
double | WaypointRadius [get, set] |
Etäisyys, jonka sisällä ollaan perillä pisteessä. Lisää... | |
DoubleMeter | DistanceToWaypoint [get] |
Etäisyys seuraavaan pisteeseen. Lisää... | |
bool | Loop [get, set] |
Jos true, palataan alkupisteeseen ja kierretään reittiä loputtomiin. Lisää... | |
bool | ReverseReturn [get, set] |
Palataanko samaa reittiä takaisin. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from AbstractMoverBrain | |
virtual double | Speed [get, set] |
Nopeus, jolla liikutaan. Lisää... | |
bool | TurnWhileMoving [get, set] |
Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan. Lisää... | |
UnlimitedAngle | TurnSpeed [get, set] |
Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa) Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Brain | |
bool | Active [get, set] |
Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää... | |
IGameObject | Owner [get, set] |
Aivojen haltija. Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action | ArrivedAtWaypoint |
Tapahtuu, kun saavutetaan reitin piste. Lisää... | |
Action | ArrivedAtEnd |
Tapahtuu, kun saavutaan reitin päähän. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Brain | |
Action< Brain > | Updated |
Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää... | |
Additional Inherited Members | |
Staattiset julkiset attribuutit inherited from Brain | |
static readonly Brain | None = new Brain() |
Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää... | |
Aivot, jotka seuraavat annettua polkua.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 9.
Luo uudet polunseuraaja-aivot.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 95.
PathFollowerBrain | ( | double | speed | ) |
Luo uudet polunseuraaja-aivot ja asettaa niille nopeuden.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 105.
PathFollowerBrain | ( | params Vector [] | path | ) |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path
.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 114.
PathFollowerBrain | ( | double | speed, |
params Vector [] | path | ||
) |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path
.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 123.
PathFollowerBrain | ( | List< Vector > | path | ) |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path
.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 133.
PathFollowerBrain | ( | double | speed, |
List< Vector > | path | ||
) |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path
.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 142.
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.
time | Päivityksen ajanhetki. |
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 149.
|
get |
Etäisyys seuraavaan pisteeseen.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 70.
|
getset |
Jos true, palataan alkupisteeseen ja kierretään reittiä loputtomiin.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 75.
|
get |
Seuraavan pisteen paikka.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 43.
|
getset |
Seuraavan pisteen indeksi.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 34.
|
getset |
Polku, eli lista pisteistä joita aivot seuraa.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 21.
|
getset |
Palataanko samaa reittiä takaisin.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 80.
|
getset |
Askel (listassa). Seuraavan pisteen indeksi = tämän pisteen indeksi + askel. Voi olla myös negatiivinen (mennään reittiä toiseen suuntaan).
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 53.
|
getset |
Etäisyys, jonka sisällä ollaan perillä pisteessä.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 62.
Action ArrivedAtEnd |
Tapahtuu, kun saavutaan reitin päähän.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 90.
Action ArrivedAtWaypoint |
Tapahtuu, kun saavutetaan reitin piste.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 85.