Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin.
Lisää...
|
| static void | SingleShot (double seconds, Action onTimeout) |
| | Kutsuu aliohjelmaa onTimeout annetun ajan kuluttua. Ajastin luodaan automaattisesti. Lisää...
|
| |
| static void | Limit (Action action, double seconds) |
| | Rajoittaa toimintaa niin, että se voidaan suorittaa vain tietyin väliajoin. Huom. älä käytä delegaatteja tämän metodin kanssa! Lisää...
|
| |
|
| bool | Enabled [get, set] |
| | Ajastin päällä/pois päältä. Lisää...
|
| |
| bool | IgnorePause [get, set] |
| | Ajastin ei pysähdy vaikka peli pysäytettäisiin. Lisää...
|
| |
| double | Interval [get, set] |
| | Aika sekunneissa, jonka välein TimeOut tapahtuu. Lisää...
|
| |
| double | CurrentTime [get, set] |
| | Menossa oleva hetki nollasta väliaikaan (Interval). Lisää...
|
| |
| DoubleMeter | SecondCounter [get] |
| | Ajastimen käynnistysaika. Lisää...
|
| |
| double | SecondCounterStep [get, set] |
| | Kuinka monta sekuntia sekuntilaskuri laskee yhden sekunnin aikana. Oletus on 1. Arvolla 2 laskuri laskee tuplanopeudella, arvolla -1 taaksepäin jne. Lisää...
|
| |
| IntMeter | Times [get] |
| | Määrää, kuinka monta kertaa tapahtuma suoritetaan. Kun tapahtumaa on suoritettu tarpeeksi, Enabled saa automaattisesti arvon false, jolloin ajastin pysähtyy. Kun laskuri nollataan, myös Times palautuu oletusarvoonsa. Huomaa, että TimesLimited tulee olla true, että arvo otetaan huomioon. Lisää...
|
| |
| bool | TimesLimited [get, set] |
| | Ajastimen suorituskertojen rajoitus päälle/pois. Lisää...
|
| |
| object | Tag [get, set] |
| | Vapaasti asetettava muuttuja. Arvo ei muutu, jos sitä ei muuteta. Lisää...
|
| |
Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 39.
◆ Timer()
Alustaa uuden ajastinluokan.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 171.
◆ Limit()
| static void Limit |
( |
Action |
action, |
|
|
double |
seconds |
|
) |
| |
|
static |
Rajoittaa toimintaa niin, että se voidaan suorittaa vain tietyin väliajoin. Huom. älä käytä delegaatteja tämän metodin kanssa!
- Parametrit
-
| action | Toiminta |
| seconds | Kuinka monta sekuntia täytyy odottaa ennen seuraavaa suoritusta |
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 200.
◆ OnStopped()
◆ Pause()
Pysäyttää ajastimen tallentaen sen tilan.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 244.
◆ Reset()
Nollaa ajastimen tilan. Myös suorituskerrat nollataan.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 268.
◆ SingleShot()
| static void SingleShot |
( |
double |
seconds, |
|
|
Action |
onTimeout |
|
) |
| |
|
static |
Kutsuu aliohjelmaa onTimeout annetun ajan kuluttua. Ajastin luodaan automaattisesti.
- Parametrit
-
| seconds | Aika sekunteina. |
| onTimeout | Kutsuttava aliohjelma. |
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 186.
◆ Start() [1/2]
Käynnistää ajastimen.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 220.
◆ Start() [2/2]
Käynnistää ajastimen, rajoittaa suorituskerrat.
- Parametrit
-
| times | Kuinka monta kertaa tulee ajastintapahtuma. |
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 232.
◆ Stop()
Pysäyttää ajastimen ja nollaa sen tilan.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 255.
◆ CurrentTime
Menossa oleva hetki nollasta väliaikaan (Interval).
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 114.
◆ Enabled
Ajastin päällä/pois päältä.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 78.
◆ IgnorePause
Ajastin ei pysähdy vaikka peli pysäytettäisiin.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 93.
◆ Interval
Aika sekunneissa, jonka välein TimeOut tapahtuu.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 99.
◆ SecondCounter
Ajastimen käynnistysaika.
Sekuntilaskuri. Voidaan sitoa näyttöihin.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 127.
◆ SecondCounterStep
Kuinka monta sekuntia sekuntilaskuri laskee yhden sekunnin aikana. Oletus on 1. Arvolla 2 laskuri laskee tuplanopeudella, arvolla -1 taaksepäin jne.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 133.
◆ Tag
Vapaasti asetettava muuttuja. Arvo ei muutu, jos sitä ei muuteta.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 162.
◆ Times
Määrää, kuinka monta kertaa tapahtuma suoritetaan. Kun tapahtumaa on suoritettu tarpeeksi, Enabled saa automaattisesti arvon false, jolloin ajastin pysähtyy. Kun laskuri nollataan, myös Times palautuu oletusarvoonsa. Huomaa, että TimesLimited tulee olla true, että arvo otetaan huomioon.
TimesLimited
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 143.
◆ TimesLimited
Ajastimen suorituskertojen rajoitus päälle/pois.
Times
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 150.
◆ Stopped
◆ Timeout
Tapahtuu väliajoin.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 46.
Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
- C:/Users/Rami'/AppData/Local/Temp/npo_build/Jypeli/Timer.cs