Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin.
Lisää...
|
static void | SingleShot (double seconds, Action onTimeout) |
| Kutsuu aliohjelmaa onTimeout annetun ajan kuluttua. Ajastin luodaan automaattisesti. Lisää...
|
|
static void | Limit (Action action, double seconds) |
| Rajoittaa toimintaa niin, että se voidaan suorittaa vain tietyin väliajoin. Huom. älä käytä delegaatteja tämän metodin kanssa! Lisää...
|
|
|
bool | Enabled [get, set] |
| Ajastin päällä/pois päältä. Lisää...
|
|
bool | IgnorePause [get, set] |
| Ajastin ei pysähdy vaikka peli pysäytettäisiin. Lisää...
|
|
double | Interval [get, set] |
| Aika sekunneissa, jonka välein TimeOut tapahtuu. Lisää...
|
|
double | CurrentTime [get, set] |
| Menossa oleva hetki nollasta väliaikaan (Interval ). Lisää...
|
|
DoubleMeter | SecondCounter [get] |
| Ajastimen käynnistysaika. Lisää...
|
|
double | SecondCounterStep [get, set] |
| Kuinka monta sekuntia sekuntilaskuri laskee yhden sekunnin aikana. Oletus on 1. Arvolla 2 laskuri laskee tuplanopeudella, arvolla -1 taaksepäin jne. Lisää...
|
|
IntMeter | Times [get] |
| Määrää, kuinka monta kertaa tapahtuma suoritetaan. Kun tapahtumaa on suoritettu tarpeeksi, Enabled saa automaattisesti arvon false , jolloin ajastin pysähtyy. Kun laskuri nollataan, myös Times palautuu oletusarvoonsa. Huomaa, että TimesLimited tulee olla true , että arvo otetaan huomioon. Lisää...
|
|
bool | TimesLimited [get, set] |
| Ajastimen suorituskertojen rajoitus päälle/pois. Lisää...
|
|
object | Tag [get, set] |
| Vapaasti asetettava muuttuja. Arvo ei muutu, jos sitä ei muuteta. Lisää...
|
|
Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 39.
◆ Timer()
Alustaa uuden ajastinluokan.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 171.
◆ Limit()
static void Limit |
( |
Action |
action, |
|
|
double |
seconds |
|
) |
| |
|
static |
Rajoittaa toimintaa niin, että se voidaan suorittaa vain tietyin väliajoin. Huom. älä käytä delegaatteja tämän metodin kanssa!
- Parametrit
-
action | Toiminta |
seconds | Kuinka monta sekuntia täytyy odottaa ennen seuraavaa suoritusta |
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 200.
◆ OnStopped()
◆ Pause()
Pysäyttää ajastimen tallentaen sen tilan.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 244.
◆ Reset()
Nollaa ajastimen tilan. Myös suorituskerrat nollataan.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 268.
◆ SingleShot()
static void SingleShot |
( |
double |
seconds, |
|
|
Action |
onTimeout |
|
) |
| |
|
static |
Kutsuu aliohjelmaa onTimeout
annetun ajan kuluttua. Ajastin luodaan automaattisesti.
- Parametrit
-
seconds | Aika sekunteina. |
onTimeout | Kutsuttava aliohjelma. |
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 186.
◆ Start() [1/2]
Käynnistää ajastimen.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 220.
◆ Start() [2/2]
Käynnistää ajastimen, rajoittaa suorituskerrat.
- Parametrit
-
times | Kuinka monta kertaa tulee ajastintapahtuma. |
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 232.
◆ Stop()
Pysäyttää ajastimen ja nollaa sen tilan.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 255.
◆ CurrentTime
Menossa oleva hetki nollasta väliaikaan (Interval
).
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 114.
◆ Enabled
Ajastin päällä/pois päältä.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 78.
◆ IgnorePause
Ajastin ei pysähdy vaikka peli pysäytettäisiin.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 93.
◆ Interval
Aika sekunneissa, jonka välein TimeOut
tapahtuu.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 99.
◆ SecondCounter
Ajastimen käynnistysaika.
Sekuntilaskuri. Voidaan sitoa näyttöihin.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 127.
◆ SecondCounterStep
Kuinka monta sekuntia sekuntilaskuri laskee yhden sekunnin aikana. Oletus on 1. Arvolla 2 laskuri laskee tuplanopeudella, arvolla -1 taaksepäin jne.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 133.
◆ Tag
Vapaasti asetettava muuttuja. Arvo ei muutu, jos sitä ei muuteta.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 162.
◆ Times
Määrää, kuinka monta kertaa tapahtuma suoritetaan. Kun tapahtumaa on suoritettu tarpeeksi, Enabled
saa automaattisesti arvon false
, jolloin ajastin pysähtyy. Kun laskuri nollataan, myös Times palautuu oletusarvoonsa. Huomaa, että TimesLimited
tulee olla true
, että arvo otetaan huomioon.
TimesLimited
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 143.
◆ TimesLimited
Ajastimen suorituskertojen rajoitus päälle/pois.
Times
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 150.
◆ Stopped
◆ Timeout
Tapahtuu väliajoin.
Määrittely tiedoston Timer.cs rivillä 46.
Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
- C:/Users/Rami'/AppData/Local/Temp/npo_build/Jypeli/Timer.cs