Jypeli  5
The simple game programming library
GamePad luokkareferenssi

Xbox-peliohjain. Lisää...

Luokan GamePad luokkakaavio
Controller< GamePadState >

Luokat

class  Vibration
 

Julkiset jäsenfunktiot

void Enable (Button button)
 Ottaa käytöstä poistetun napin takaisin käyttöön. Lisää...
 
void Enable (AnalogControl control)
 Ottaa käytöstä poistetun analogiohjaimen takaisin käyttöön. Lisää...
 
void Disable (Button button)
 Poistaa napin käytöstä. Lisää...
 
void Disable (AnalogControl control)
 Poistaa analogiohjaimen (tikku tai nappi) käytöstä. Lisää...
 
ButtonState GetButtonState (Button b)
 Palauttaa annetun napin tilan (ks. ButtonState). Lisää...
 
void Vibrate (double leftMotor, double rightMotor, double leftAcceleration, double rightAcceleration, double time)
 Täristää peliohjainta. Lisää...
 
Listener Listen (Button button, ButtonState state, Handler handler, string helpText)
 
Listener ListenAnalog (AnalogControl control, double trigger, AnalogHandler handler, string helpText)
 
Listener Listen< T1 > (Button button, ButtonState state, Handler< T1 > handler, string helpText, T1 p1)
 
Listener ListenAnalog< T1 > (AnalogControl control, double trigger, AnalogHandler< T1 > handler, string helpText, T1 p1)
 
Listener Listen< T1, T2 > (Button button, ButtonState state, Handler< T1, T2 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2)
 
Listener ListenAnalog< T1, T2 > (AnalogControl control, double trigger, AnalogHandler< T1, T2 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2)
 
Listener Listen< T1, T2, T3 > (Button button, ButtonState state, Handler< T1, T2, T3 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3)
 
Listener ListenAnalog< T1, T2, T3 > (AnalogControl control, double trigger, AnalogHandler< T1, T2, T3 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3)
 
Listener Listen< T1, T2, T3, T4 > (Button button, ButtonState state, Handler< T1, T2, T3, T4 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4)
 
Listener ListenAnalog< T1, T2, T3, T4 > (AnalogControl control, double trigger, AnalogHandler< T1, T2, T3, T4 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4)
 

Suojatut jäsenfunktiot

override bool IsTriggered (Listener listener)
 
override bool IsAnalogTriggered (Listener listener, out AnalogState state)
 

Ominaisuudet

bool IsConnected [get]
 Onko ohjain kytkettynä. Lisää...
 
Vector LeftThumbDirection [get]
 Vasemman tatin suuntavektori. Vaihtelee välillä (-1, -1) - (1, 1) Lisää...
 
Vector RightThumbDirection [get]
 Oikean tatin suuntavektori. Vaihtelee välillä (-1, -1) - (1, 1) Lisää...
 
double LeftTriggerState [get]
 Vasemman liipaisimen tila. Vaihtelee välillä 0 - 1. Lisää...
 
double RightTriggerState [get]
 Oikean liipaisimen tila. Vaihtelee välillä 0 - 1. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Xbox-peliohjain.

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 43.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Disable() [1/2]

void Disable ( Button  button)

Poistaa napin käytöstä.

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 197.

◆ Disable() [2/2]

void Disable ( AnalogControl  control)

Poistaa analogiohjaimen (tikku tai nappi) käytöstä.

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 205.

◆ Enable() [1/2]

void Enable ( Button  button)

Ottaa käytöstä poistetun napin takaisin käyttöön.

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 181.

◆ Enable() [2/2]

void Enable ( AnalogControl  control)

Ottaa käytöstä poistetun analogiohjaimen takaisin käyttöön.

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 189.

◆ GetButtonState()

ButtonState GetButtonState ( Button  b)

Palauttaa annetun napin tilan (ks. ButtonState).

Parametrit
bNappi.
Palauttaa
Napin tila

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 316.

◆ IsAnalogTriggered()

override bool IsAnalogTriggered ( Listener  listener,
out AnalogState  state 
)
protected

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 218.

◆ IsTriggered()

override bool IsTriggered ( Listener  listener)
protected

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 210.

◆ Listen()

Listener Listen ( Button  button,
ButtonState  state,
Handler  handler,
string  helpText 
)

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 415.

◆ Listen< T1 >()

Listener Listen< T1 > ( Button  button,
ButtonState  state,
Handler< T1 >  handler,
string  helpText,
T1  p1 
)

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 437.

◆ Listen< T1, T2 >()

Listener Listen< T1, T2 > ( Button  button,
ButtonState  state,
Handler< T1, T2 >  handler,
string  helpText,
T1  p1,
T2  p2 
)

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 459.

◆ Listen< T1, T2, T3 >()

Listener Listen< T1, T2, T3 > ( Button  button,
ButtonState  state,
Handler< T1, T2, T3 >  handler,
string  helpText,
T1  p1,
T2  p2,
T3  p3 
)

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 481.

◆ Listen< T1, T2, T3, T4 >()

Listener Listen< T1, T2, T3, T4 > ( Button  button,
ButtonState  state,
Handler< T1, T2, T3, T4 >  handler,
string  helpText,
T1  p1,
T2  p2,
T3  p3,
T4  p4 
)

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 503.

◆ ListenAnalog()

Listener ListenAnalog ( AnalogControl  control,
double  trigger,
AnalogHandler  handler,
string  helpText 
)

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 424.

◆ ListenAnalog< T1 >()

Listener ListenAnalog< T1 > ( AnalogControl  control,
double  trigger,
AnalogHandler< T1 >  handler,
string  helpText,
T1  p1 
)

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 446.

◆ ListenAnalog< T1, T2 >()

Listener ListenAnalog< T1, T2 > ( AnalogControl  control,
double  trigger,
AnalogHandler< T1, T2 >  handler,
string  helpText,
T1  p1,
T2  p2 
)

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 468.

◆ ListenAnalog< T1, T2, T3 >()

Listener ListenAnalog< T1, T2, T3 > ( AnalogControl  control,
double  trigger,
AnalogHandler< T1, T2, T3 >  handler,
string  helpText,
T1  p1,
T2  p2,
T3  p3 
)

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 490.

◆ ListenAnalog< T1, T2, T3, T4 >()

Listener ListenAnalog< T1, T2, T3, T4 > ( AnalogControl  control,
double  trigger,
AnalogHandler< T1, T2, T3, T4 >  handler,
string  helpText,
T1  p1,
T2  p2,
T3  p3,
T4  p4 
)

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 512.

◆ Vibrate()

void Vibrate ( double  leftMotor,
double  rightMotor,
double  leftAcceleration,
double  rightAcceleration,
double  time 
)

Täristää peliohjainta.

Parametrit
leftMotorVasemmanpuoleisen moottorin tärinän määrä (maksimi 1).
rightMotorOikeanpuoleisen moottorin tärinän määrä (maksimi 1) .
leftAccelerationVasemmanpuoleisen moottorin tärinäkiihtyvyys (yksikköä sekunnissa).
rightAccelerationOikeanpuoleisen moottorin tärinäkiihtyvyys (yksikköä sekunnissa).
timeAika, jonka tärinä kestää (sekunteina).

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 408.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ IsConnected

bool IsConnected
get

Onko ohjain kytkettynä.

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 122.

◆ LeftThumbDirection

Vector LeftThumbDirection
get

Vasemman tatin suuntavektori. Vaihtelee välillä (-1, -1) - (1, 1)

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 131.

◆ LeftTriggerState

double LeftTriggerState
get

Vasemman liipaisimen tila. Vaihtelee välillä 0 - 1.

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 157.

◆ RightThumbDirection

Vector RightThumbDirection
get

Oikean tatin suuntavektori. Vaihtelee välillä (-1, -1) - (1, 1)

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 144.

◆ RightTriggerState

double RightTriggerState
get

Oikean liipaisimen tila. Vaihtelee välillä 0 - 1.

Määrittely tiedoston GamePad.cs rivillä 166.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: