Jypeli  5
The simple game programming library
IGameObject rajapintareferenssi

Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille. Lisää...

Luokan IGameObject luokkakaavio
Tagged Destroyable Updatable IGameObjectInternal IPhysicsObject GameObject GameObject IPhysicsObjectInternal IPhysicsObjectInternal Explosion Weapon ParticleSystem HorizontalSpacer PhysicsObject VerticalSpacer Widget Explosion Weapon ParticleSystem HorizontalSpacer PhysicsObject VerticalSpacer Widget PhysicsObject PhysicsStructure PhysicsObject PhysicsStructure

Julkiset jäsenfunktiot

bool IsInside (Vector point)
 
void Add (IGameObject childObject)
 
void Remove (IGameObject childObject)
 
void Move (Vector movement)
 
void MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived)
 
void StopMoveTo ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Destroyable
void Destroy ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Updatable
void Update (Time time)
 

Ominaisuudet

Layer Layer [get]
 
IGameObject Parent [get, set]
 
Brain Brain [get, set]
 
bool IsVisible [get, set]
 
bool IsAddedToGame [get]
 
bool IgnoresLighting [get, set]
 
TimeSpan CreationTime [get]
 
TimeSpan Lifetime [get]
 
TimeSpan MaximumLifetime [get, set]
 
Vector Size [get, set]
 
double Width [get, set]
 
double Height [get, set]
 
Vector Position [get, set]
 
Angle Angle [get, set]
 
double X [get, set]
 
double Y [get, set]
 
double Left [get, set]
 
double Top [get, set]
 
double Right [get, set]
 
double Bottom [get, set]
 
Vector UnitX [get]
 
Vector UnitY [get]
 
Vector AbsoluteUnitX [get]
 
Vector AbsoluteUnitY [get]
 
Vector AbsolutePosition [get, set]
 
Angle AbsoluteAngle [get, set]
 
Animation Animation [get, set]
 
Image Image [get, set]
 
Color Color [get, set]
 
Shape Shape [get, set]
 
Vector TextureWrapSize [get, set]
 
bool TextureFillsShape [get, set]
 
bool RotateImage [get, set]
 
- Ominaisuudet inherited from Tagged
object Tag [get, set]
 
- Ominaisuudet inherited from Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Updatable
bool IsUpdated [get]
 

Tapahtumat

Action AddedToGame
 
Action Removed
 
- Tapahtumat inherited from Destroyable
Action Destroyed
 

Yksityiskohtainen selite

Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 14.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Add()

void Add ( IGameObject  childObject)

Toteutettu luokassa PhysicsStructure, GameObject ja GameObject.

◆ IsInside()

bool IsInside ( Vector  point)

Toteutettu luokassa PhysicsStructure, GameObject ja GameObject.

◆ Move()

void Move ( Vector  movement)

◆ MoveTo()

void MoveTo ( Vector  location,
double  speed,
Action  doWhenArrived 
)

Toteutettu luokassa PhysicsStructure ja GameObject.

◆ Remove()

void Remove ( IGameObject  childObject)

Toteutettu luokassa PhysicsStructure, GameObject ja GameObject.

◆ StopMoveTo()

void StopMoveTo ( )

Toteutettu luokassa PhysicsStructure ja GameObject.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ AbsoluteAngle

Angle AbsoluteAngle
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 47.

◆ AbsolutePosition

Vector AbsolutePosition
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 46.

◆ AbsoluteUnitX

Vector AbsoluteUnitX
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 43.

◆ AbsoluteUnitY

Vector AbsoluteUnitY
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 44.

◆ Angle

Angle Angle
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 33.

◆ Animation

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 49.

◆ Bottom

double Bottom
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 39.

◆ Brain

Brain Brain
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 18.

◆ Color

Color Color
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 51.

◆ CreationTime

TimeSpan CreationTime
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 24.

◆ Height

double Height
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 30.

◆ IgnoresLighting

bool IgnoresLighting
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 22.

◆ Image

Image Image
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 50.

◆ IsAddedToGame

bool IsAddedToGame
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 21.

◆ IsVisible

bool IsVisible
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 20.

◆ Layer

Layer Layer
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 16.

◆ Left

double Left
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 36.

◆ Lifetime

TimeSpan Lifetime
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 25.

◆ MaximumLifetime

TimeSpan MaximumLifetime
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 26.

◆ Parent

IGameObject Parent
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 17.

◆ Position

Vector Position
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 32.

◆ Right

double Right
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 38.

◆ RotateImage

bool RotateImage
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 56.

◆ Shape

Shape Shape
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 53.

◆ Size

Vector Size
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 28.

◆ TextureFillsShape

bool TextureFillsShape
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 55.

◆ TextureWrapSize

Vector TextureWrapSize
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 54.

◆ Top

double Top
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 37.

◆ UnitX

Vector UnitX
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 41.

◆ UnitY

Vector UnitY
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 42.

◆ Width

double Width
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 29.

◆ X

double X
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 34.

◆ Y

double Y
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 35.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ AddedToGame

Action AddedToGame

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 58.

◆ Removed

Action Removed

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 59.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: