![]() |
Jypeli
5
The simple game programming library
|
Ajajan aivot. Laskee checkpointteja ja kierroksia automaattisesti. Nämä aivot ovat ihmispelaajalle, käytä tietokoneautoille ComputerDriverBrain-luokkaa.
Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| DriverBrain (List< PhysicsObject > checkpoints, int rounds) | |
| Alustaa uudet ajajan aivot. Lisää... | |
| override void | OnCollision (IGameObject target) |
| Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Brain | |
| void | DoUpdate (Time time) |
Ominaisuudet | |
| List< PhysicsObject > | Checkpoints [get, set] |
| Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi. Lisää... | |
| PhysicsObject | NextCheckpoint [get] |
| Seuraava tarkistuspiste. Lisää... | |
| IntMeter | RoundsDriven [get, set] |
| Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia. Lisää... | |
| IntMeter | CheckpointsPassed [get, set] |
| Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Brain | |
| bool | Active [get, set] |
| Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää... | |
| IGameObject | Owner [get, set] |
| Aivojen haltija. Lisää... | |
Additional Inherited Members | |
Staattiset julkiset attribuutit inherited from Brain | |
| static readonly Brain | None = new Brain() |
| Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Brain | |
| virtual void | OnAdd (IGameObject newOwner) |
| Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää... | |
| virtual void | OnRemove (IGameObject prevOwner) |
| Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää... | |
| virtual void | OnAddToGame () |
| Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää... | |
| virtual void | Update (Time time) |
| Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Brain | |
| Action< Brain > | Updated |
| Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää... | |
Ajajan aivot. Laskee checkpointteja ja kierroksia automaattisesti. Nämä aivot ovat ihmispelaajalle, käytä tietokoneautoille ComputerDriverBrain-luokkaa.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 14.
| DriverBrain | ( | List< PhysicsObject > | checkpoints, |
| int | rounds | ||
| ) |
Alustaa uudet ajajan aivot.
| checkpoints | Tarkistuspisteet, joiden läpi pelaajan on ajettava. |
| rounds | Kierrosten määrä. |
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 61.
|
virtual |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys.
| target | Toinen törmääjä. |
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 83.
|
getset |
Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 24.
|
getset |
Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 53.
|
get |
Seuraava tarkistuspiste.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 38.
|
getset |
Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 48.