Jypeli  5
The simple game programming library
DriverBrain luokkareferenssi

Ajajan aivot. Laskee checkpointteja ja kierroksia automaattisesti. Nämä aivot ovat ihmispelaajalle, käytä tietokoneautoille ComputerDriverBrain-luokkaa. Lisää...

Luokan DriverBrain luokkakaavio
Brain ComputerDriverBrain

Julkiset jäsenfunktiot

 DriverBrain (List< PhysicsObject > checkpoints, int rounds)
 Alustaa uudet ajajan aivot. Lisää...
 
override void OnCollision (IGameObject target)
 Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Brain
void DoUpdate (Time time)
 

Ominaisuudet

List< PhysicsObjectCheckpoints [get, set]
 Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi. Lisää...
 
PhysicsObject NextCheckpoint [get]
 Seuraava tarkistuspiste. Lisää...
 
IntMeter RoundsDriven [get, set]
 Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia. Lisää...
 
IntMeter CheckpointsPassed [get, set]
 Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Brain
bool Active [get, set]
 Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää...
 
IGameObject Owner [get, set]
 Aivojen haltija. Lisää...
 

Additional Inherited Members

- Staattiset julkiset attribuutit inherited from Brain
static readonly Brain None = new Brain()
 Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Brain
virtual void OnAdd (IGameObject newOwner)
 Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää...
 
virtual void OnRemove (IGameObject prevOwner)
 Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää...
 
virtual void OnAddToGame ()
 Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää...
 
virtual void Update (Time time)
 Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Brain
Action< BrainUpdated
 Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Ajajan aivot. Laskee checkpointteja ja kierroksia automaattisesti. Nämä aivot ovat ihmispelaajalle, käytä tietokoneautoille ComputerDriverBrain-luokkaa.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 14.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ DriverBrain()

DriverBrain ( List< PhysicsObject checkpoints,
int  rounds 
)

Alustaa uudet ajajan aivot.

Parametrit
checkpointsTarkistuspisteet, joiden läpi pelaajan on ajettava.
roundsKierrosten määrä.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 61.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ OnCollision()

override void OnCollision ( IGameObject  target)
virtual

Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys.

Parametrit
targetToinen törmääjä.

Uudelleentoteuttaa luokan Brain.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 83.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Checkpoints

List<PhysicsObject> Checkpoints
getset

Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 24.

◆ CheckpointsPassed

IntMeter CheckpointsPassed
getset

Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 53.

◆ NextCheckpoint

PhysicsObject NextCheckpoint
get

Seuraava tarkistuspiste.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 38.

◆ RoundsDriven

IntMeter RoundsDriven
getset

Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 48.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: