Jypeli  5
The simple game programming library
Kaikki Luokat Nimiavaruudet Tiedostot Funktiot Muuttujat Tyyppimäärittelyt Luettelotyypit Luettelotyyppien arvot Ominaisuudet Tapahtumat
Destroyable rajapintareferenssi

Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa. Lisää...

Luokan Destroyable luokkakaavio
AxleJoint ListenContext Listener DelayedDestroyable Game.CustomEventHandler GameObjectBase IGameObject AnalogListener< T1, T2, T3, T4 > AnalogListener< T1, T2, T3, T4 > AnalogListener< T1, T2, T3, T4 > AnalogListener< T1, T2, T3, T4 > AnalogListener< T1, T2, T3, T4 > MultiKeyListener< T1, T2, T3, T4 > MultiKeyListener< T1, T2, T3, T4 > MultiKeyListener< T1, T2, T3, T4 > MultiKeyListener< T1, T2, T3, T4 > MultiKeyListener< T1, T2, T3, T4 > NullListener SimpleListener< T1, T2, T3, T4 > SimpleListener< T1, T2, T3, T4 > SimpleListener< T1, T2, T3, T4 > SimpleListener< T1, T2, T3, T4 > SimpleListener< T1, T2, T3, T4 > TouchListener< T1, T2, T3, T4 > TouchListener< T1, T2, T3, T4 > TouchListener< T1, T2, T3, T4 > TouchListener< T1, T2, T3, T4 > TouchListener< T1, T2, T3, T4 > IPhysicsObject GameObject GameObject PhysicsStructure IGameObjectInternal IPhysicsObject

Julkiset jäsenfunktiot

void Destroy ()
 

Ominaisuudet

bool IsDestroyed [get]
 

Tapahtumat

Action Destroyed
 

Yksityiskohtainen selite

Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa.

Määrittely tiedoston Destroyable.cs rivillä 8.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Destroy()

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ IsDestroyed

bool IsDestroyed
get

Määrittely tiedoston Destroyable.cs rivillä 10.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Destroyed

Action Destroyed

Määrittely tiedoston Destroyable.cs rivillä 11.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: