Jypeli  5
The simple game programming library
Destroyable rajapintareferenssi

Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa. Lisää...

Luokan Destroyable luokkakaavio
AxleJoint ListenContext Listener DelayedDestroyable Game.CustomEventHandler GameObjectBase IGameObject AnalogListener< T1, T2, T3, T4 > AnalogListener< T1, T2, T3, T4 > AnalogListener< T1, T2, T3, T4 > AnalogListener< T1, T2, T3, T4 > AnalogListener< T1, T2, T3, T4 > MultiKeyListener< T1, T2, T3, T4 > MultiKeyListener< T1, T2, T3, T4 > MultiKeyListener< T1, T2, T3, T4 > MultiKeyListener< T1, T2, T3, T4 > MultiKeyListener< T1, T2, T3, T4 > NullListener SimpleListener< T1, T2, T3, T4 > SimpleListener< T1, T2, T3, T4 > SimpleListener< T1, T2, T3, T4 > SimpleListener< T1, T2, T3, T4 > SimpleListener< T1, T2, T3, T4 > TouchListener< T1, T2, T3, T4 > TouchListener< T1, T2, T3, T4 > TouchListener< T1, T2, T3, T4 > TouchListener< T1, T2, T3, T4 > TouchListener< T1, T2, T3, T4 > IPhysicsObject GameObject GameObject PhysicsStructure IGameObjectInternal IPhysicsObject

Julkiset jäsenfunktiot

void Destroy ()
 

Ominaisuudet

bool IsDestroyed [get]
 

Tapahtumat

Action Destroyed
 

Yksityiskohtainen selite

Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa.

Määrittely tiedoston Destroyable.cs rivillä 8.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Destroy()

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ IsDestroyed

bool IsDestroyed
get

Määrittely tiedoston Destroyable.cs rivillä 10.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Destroyed

Action Destroyed

Määrittely tiedoston Destroyable.cs rivillä 11.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: