|
void | AddByTag (string tag, Func< GameObject, GameObject > method) |
| Lisää metodin ladatun olion muokkaamiseksi. Metodin tulee palauttaa muokkaamansa olio. Metodi voi myös palauttaa uuden olion, jos haluttu tyyppi ei ole tuettu editorissa. Lisää...
|
|
void | AddByTemplate (string template, Func< GameObject, GameObject > method) |
| Lisää metodin ladatun olion muokkaamiseksi. Metodin tulee palauttaa muokkaamansa olio. Metodi voi myös palauttaa uuden olion, jos haluttu olion tyyppi ei ole tuettu editorissa. Lisää...
|
|
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 41.
◆ AddByTag()
Lisää metodin ladatun olion muokkaamiseksi. Metodin tulee palauttaa muokkaamansa olio. Metodi voi myös palauttaa uuden olion, jos haluttu tyyppi ei ole tuettu editorissa.
- Parametrit
-
tag | Tagi, joka oliolla tulee olla. |
method | Metodi, joka muokkaa oliota tai palauttaa uuden. |
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 55.
◆ AddByTemplate()
Lisää metodin ladatun olion muokkaamiseksi. Metodin tulee palauttaa muokkaamansa olio. Metodi voi myös palauttaa uuden olion, jos haluttu olion tyyppi ei ole tuettu editorissa.
- Parametrit
-
tag | Template, jonka pohjalta olio on luotu. |
method | Metodi, joka muokkaa oliota tai palauttaa uuden. |
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 67.
Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
- C:/Users/Rami'/AppData/Local/Temp/npo_build/Jypeli/Levels/Level.cs