Jypeli  5
The simple game programming library
Game.CustomEventHandler luokkareferenssi

Vapaamuotoinen tapahtumankäsittelijä. Lisää...

Luokan Game.CustomEventHandler luokkakaavio
Destroyable Updatable

Julkiset jäsenfunktiot

void Destroy ()
 Tuhoaa tapahtumankäsittelijän. Lisää...
 
void Update (Time time)
 Päivittää tapahtumankäsittelijää (Jypeli kutsuu) Lisää...
 

Ominaisuudet

bool IsDestroyed [get]
 Onko käsittelijä tuhottu. Lisää...
 
bool IsUpdated [get]
 Päivitetäänkö. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Updatable
bool IsUpdated [get]
 

Tapahtumat

Action Destroyed
 Tapahtuu, kun tapahtumankäsittelijä tuhotaan. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Destroyable
Action Destroyed
 

Yksityiskohtainen selite

Vapaamuotoinen tapahtumankäsittelijä.

Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 13.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Destroy()

void Destroy ( )

Tuhoaa tapahtumankäsittelijän.

Toteuttaa luokan Destroyable.

Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 47.

◆ Update()

void Update ( Time  time)

Päivittää tapahtumankäsittelijää (Jypeli kutsuu)

Parametrit
time

Toteuttaa luokan Updatable.

Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 58.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ IsDestroyed

bool IsDestroyed
get

Onko käsittelijä tuhottu.

Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 32.

◆ IsUpdated

bool IsUpdated
get

Päivitetäänkö.

Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 37.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Destroyed

Action Destroyed

Tapahtuu, kun tapahtumankäsittelijä tuhotaan.

Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 42.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: