Jypeli
5
The simple game programming library
|
Parhaiden pisteiden lista. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
IEnumerator< ScoreItem > | GetEnumerator () |
ScoreList () | |
Luo tyhjän, 10 sijan top-listan. Lisää... | |
ScoreList (int length, bool reverse, double baseScore, string defaultName) | |
Luo uuden, tyhjän top-listan. Lisää... | |
ScoreList (int length, bool reverse, double baseScore) | |
Luo uuden, tyhjän top-listan. Lisää... | |
bool | Qualifies (double score) |
Tarkistaa, kelpaako tulos listalle. Lisää... | |
int | Add (string name, double score) |
Lisää nimen ja pisteet listalle, jos tulos on tarpeeksi hyvä. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
int | Count [get] |
Kuinka monta nimeä listalle mahtuu. Lisää... | |
ScoreItem | this[int position] [get, set] |
Nimet ja pisteet. Indeksointi alkaa yhdestä. string ykkosenNimi = Lista[1].Name; double ykkosenPisteet = Lista[1].Score; Lisää... | |
bool | Reverse [get] |
Käänteinen järjestys, ts. pienempi tulos on parempi. Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action | Changed |
Tapahtuu kun listan sisältö muuttuu. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from INotifyList< ScoreItem > | |
Action | Changed |
Tapahtuu kun listan sisältö muuttuu. Lisää... | |
Parhaiden pisteiden lista.
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 41.
ScoreList | ( | ) |
Luo tyhjän, 10 sijan top-listan.
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 115.
ScoreList | ( | int | length, |
bool | reverse, | ||
double | baseScore, | ||
string | defaultName | ||
) |
Luo uuden, tyhjän top-listan.
length | Kuinka monta nimeä listalla voi olla enintään. |
reverse | Käänteinen järjestys (false = suurempi tulos parempi, true = pienempi tulos parempi). |
baseScore | Pohjatulos, jota parempi hyväksyttävän tuloksen on oltava. |
defaultName | Oletusnimi tyhjille paikoille. |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 127.
ScoreList | ( | int | length, |
bool | reverse, | ||
double | baseScore | ||
) |
Luo uuden, tyhjän top-listan.
length | Kuinka monta nimeä listalla voi olla enintään. |
reverse | Käänteinen järjestys (false = suurempi tulos parempi, true = pienempi tulos parempi). |
baseScore | Pohjatulos, jota parempi hyväksyttävän tuloksen on oltava. |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 147.
int Add | ( | string | name, |
double | score | ||
) |
Lisää nimen ja pisteet listalle, jos tulos on tarpeeksi hyvä.
name | Nimi. |
score | Pisteet. |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 169.
IEnumerator<ScoreItem> GetEnumerator | ( | ) |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 57.
bool Qualifies | ( | double | score | ) |
Tarkistaa, kelpaako tulos listalle.
score | Tulos |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 157.
|
get |
Kuinka monta nimeä listalle mahtuu.
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 53.
|
get |
Käänteinen järjestys, ts. pienempi tulos on parempi.
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 99.
|
getset |
Nimet ja pisteet. Indeksointi alkaa yhdestä. string ykkosenNimi = Lista[1].Name; double ykkosenPisteet = Lista[1].Score;
position | Sijoitus listalla. |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 81.
Action Changed |
Tapahtuu kun listan sisältö muuttuu.
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 104.