Jypeli  5
The simple game programming library
ScoreList luokkareferenssi

Parhaiden pisteiden lista. Lisää...

Luokan ScoreList luokkakaavio
INotifyList< ScoreItem >

Julkiset jäsenfunktiot

IEnumerator< ScoreItemGetEnumerator ()
 
 ScoreList ()
 Luo tyhjän, 10 sijan top-listan. Lisää...
 
 ScoreList (int length, bool reverse, double baseScore, string defaultName)
 Luo uuden, tyhjän top-listan. Lisää...
 
 ScoreList (int length, bool reverse, double baseScore)
 Luo uuden, tyhjän top-listan. Lisää...
 
bool Qualifies (double score)
 Tarkistaa, kelpaako tulos listalle. Lisää...
 
int Add (string name, double score)
 Lisää nimen ja pisteet listalle, jos tulos on tarpeeksi hyvä. Lisää...
 

Ominaisuudet

int Count [get]
 Kuinka monta nimeä listalle mahtuu. Lisää...
 
ScoreItem this[int position] [get, set]
 Nimet ja pisteet. Indeksointi alkaa yhdestä. string ykkosenNimi = Lista[1].Name; double ykkosenPisteet = Lista[1].Score; Lisää...
 
bool Reverse [get]
 Käänteinen järjestys, ts. pienempi tulos on parempi. Lisää...
 

Tapahtumat

Action Changed
 Tapahtuu kun listan sisältö muuttuu. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from INotifyList< ScoreItem >
Action Changed
 Tapahtuu kun listan sisältö muuttuu. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Parhaiden pisteiden lista.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 41.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ ScoreList() [1/3]

ScoreList ( )

Luo tyhjän, 10 sijan top-listan.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 115.

◆ ScoreList() [2/3]

ScoreList ( int  length,
bool  reverse,
double  baseScore,
string  defaultName 
)

Luo uuden, tyhjän top-listan.

Parametrit
lengthKuinka monta nimeä listalla voi olla enintään.
reverseKäänteinen järjestys (false = suurempi tulos parempi, true = pienempi tulos parempi).
baseScorePohjatulos, jota parempi hyväksyttävän tuloksen on oltava.
defaultNameOletusnimi tyhjille paikoille.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 127.

◆ ScoreList() [3/3]

ScoreList ( int  length,
bool  reverse,
double  baseScore 
)

Luo uuden, tyhjän top-listan.

Parametrit
lengthKuinka monta nimeä listalla voi olla enintään.
reverseKäänteinen järjestys (false = suurempi tulos parempi, true = pienempi tulos parempi).
baseScorePohjatulos, jota parempi hyväksyttävän tuloksen on oltava.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 147.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Add()

int Add ( string  name,
double  score 
)

Lisää nimen ja pisteet listalle, jos tulos on tarpeeksi hyvä.

Parametrit
nameNimi.
scorePisteet.
Palauttaa
Pistesija, tai -1 jos tulos ei ole riittävä listalle pääsemiseksi.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 169.

◆ GetEnumerator()

IEnumerator<ScoreItem> GetEnumerator ( )

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 57.

◆ Qualifies()

bool Qualifies ( double  score)

Tarkistaa, kelpaako tulos listalle.

Parametrit
scoreTulos
Palauttaa
true jos tulos riitää listalle pääsemiseksi, false jos ei.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 157.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Count

int Count
get

Kuinka monta nimeä listalle mahtuu.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 53.

◆ Reverse

bool Reverse
get

Käänteinen järjestys, ts. pienempi tulos on parempi.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 99.

◆ this[int position]

ScoreItem this[int position]
getset

Nimet ja pisteet. Indeksointi alkaa yhdestä. string ykkosenNimi = Lista[1].Name; double ykkosenPisteet = Lista[1].Score;

Parametrit
positionSijoitus listalla.
Palauttaa

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 81.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Changed

Action Changed

Tapahtuu kun listan sisältö muuttuu.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 104.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: