Jypeli  5
The simple game programming library
XboxFileManager luokkareferenssi
Luokan XboxFileManager luokkakaavio
FileManager Updatable Updatable

Julkiset jäsenfunktiot

 XboxFileManager ()
 
override bool Exists (string fileName)
 
override StorageFile Open (string fileName, bool write)
 
override void Delete (string fileName)
 
override bool ChDir (string path)
 Vaihtaa nykyistä hakemistoa. Lisää...
 
override void MkDir (string path)
 Luo uuden hakemiston. Lisää...
 
override void RmDir (string path)
 Poistaa hakemiston. Lisää...
 
override IList< string > GetFileList ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from FileManager
void PushDir (string dir)
 Vaihtaa työhakemistoa jättäen edellisen hakemiston muistiin. Kutsu PopDir kun haluat palauttaa työhakemiston edelliseen arvoonsa. Lisää...
 
void PopDir ()
 Palauttaa edellisen työhakemiston. Jos edellistä työhakemistoa ei ole tallennettu, säilytetään nykyinen. Lisää...
 
StorageFile Create (string fileName)
 
void Update (Time time)
 
AsyncOperation DoWith (string fileName, Action< StorageFile > callback)
 Avaa tiedoston (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää...
 
AsyncOperation DoWithURL (string url, Action< StorageFile > callback)
 Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää...
 
AsyncOperation DoWithURL (string url, TimeSpan timeout, Action< StorageFile > callback)
 Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää...
 
void TriggerOnComplete (Action callback, params AsyncOperation[] actions)
 Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu. Lisää...
 
void TriggerOnComplete (Action callback, TimeSpan timeout, params AsyncOperation[] actions)
 Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu. Lisää...
 
void Update (Time time)
 
LoadState BeginLoad (string fileName)
 
SaveState BeginSave (string tag)
 
T Load< T > (T obj, string fileName)
 
T TryLoad< T > (T obj, string fileName)
 
void Save< T > (T obj, string fileName)
 
void TrySave< T > (T obj, string fileName)
 
void Save (object obj, string fileName)
 
void TrySave (object obj, string fileName)
 
void Export (Stream objStream, string fileName)
 Vie virran sisällön tiedostoon. Lisää...
 
LoadState BeginLoadContent (string assetName)
 
T LoadContent< T > (T obj, string assetName)
 

Additional Inherited Members

- Suojatut jäsenfunktiot inherited from FileManager
virtual void Initialize ()
 
void FMAssert (Action func, bool write)
 
void FMAssert< TP1 > (Action< TP1 > func, bool write, TP1 p1)
 
TR FMAssert< TR > (Func< TR > func, bool write, TR defaultVal)
 
TR FMAssert< TP1, TR > (Func< TP1, TR > func, bool write, TR defaultVal, TP1 p1)
 
TR FMAssert< TP1, TP2, TR > (Func< TP1, TP2, TR > func, bool write, TR defaultVal, TP1 p1, TP2 p2)
 
- Suojellut attribuutit inherited from FileManager
string _currentDir
 
- Ominaisuudet inherited from FileManager
string CurrentDirectory [get, set]
 Nykyinen työhakemisto. Lisää...
 
bool IsUpdated [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Updatable
bool IsUpdated [get]
 
- Tapahtumat inherited from FileManager
Action< Exception > ReadAccessDenied
 
Action< Exception > WriteAccessDenied
 

Yksityiskohtainen selite

Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 12.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ XboxFileManager()

Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 19.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ ChDir()

override bool ChDir ( string  path)
virtual

Vaihtaa nykyistä hakemistoa.

Parametrit
pathHakemistopolku
Palauttaa
Vaihdettiinko hakemistoa

Toteuttaa luokan FileManager.

Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 113.

◆ Delete()

override void Delete ( string  fileName)
virtual

Toteuttaa luokan FileManager.

Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 107.

◆ Exists()

override bool Exists ( string  fileName)
virtual

Toteuttaa luokan FileManager.

Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 90.

◆ GetFileList()

override IList<string> GetFileList ( )
virtual

Toteuttaa luokan FileManager.

Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 132.

◆ MkDir()

override void MkDir ( string  path)
virtual

Luo uuden hakemiston.

Parametrit
pathLuotavan hakemiston nimi.

Toteuttaa luokan FileManager.

Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 120.

◆ Open()

override StorageFile Open ( string  fileName,
bool  write 
)
virtual

Toteuttaa luokan FileManager.

Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 97.

◆ RmDir()

override void RmDir ( string  path)
virtual

Poistaa hakemiston.

Parametrit
pathPoistettavan hakemiston nimi.

Toteuttaa luokan FileManager.

Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 126.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: