Jypeli
5
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
XboxFileManager () | |
override bool | Exists (string fileName) |
override StorageFile | Open (string fileName, bool write) |
override void | Delete (string fileName) |
override bool | ChDir (string path) |
Vaihtaa nykyistä hakemistoa. Lisää... | |
override void | MkDir (string path) |
Luo uuden hakemiston. Lisää... | |
override void | RmDir (string path) |
Poistaa hakemiston. Lisää... | |
override IList< string > | GetFileList () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from FileManager | |
void | PushDir (string dir) |
Vaihtaa työhakemistoa jättäen edellisen hakemiston muistiin. Kutsu PopDir kun haluat palauttaa työhakemiston edelliseen arvoonsa. Lisää... | |
void | PopDir () |
Palauttaa edellisen työhakemiston. Jos edellistä työhakemistoa ei ole tallennettu, säilytetään nykyinen. Lisää... | |
StorageFile | Create (string fileName) |
void | Update (Time time) |
AsyncOperation | DoWith (string fileName, Action< StorageFile > callback) |
Avaa tiedoston (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää... | |
AsyncOperation | DoWithURL (string url, Action< StorageFile > callback) |
Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää... | |
AsyncOperation | DoWithURL (string url, TimeSpan timeout, Action< StorageFile > callback) |
Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää... | |
void | TriggerOnComplete (Action callback, params AsyncOperation[] actions) |
Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu. Lisää... | |
void | TriggerOnComplete (Action callback, TimeSpan timeout, params AsyncOperation[] actions) |
Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu. Lisää... | |
void | Update (Time time) |
LoadState | BeginLoad (string fileName) |
SaveState | BeginSave (string tag) |
T | Load< T > (T obj, string fileName) |
T | TryLoad< T > (T obj, string fileName) |
void | Save< T > (T obj, string fileName) |
void | TrySave< T > (T obj, string fileName) |
void | Save (object obj, string fileName) |
void | TrySave (object obj, string fileName) |
void | Export (Stream objStream, string fileName) |
Vie virran sisällön tiedostoon. Lisää... | |
LoadState | BeginLoadContent (string assetName) |
T | LoadContent< T > (T obj, string assetName) |
Additional Inherited Members | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from FileManager | |
virtual void | Initialize () |
void | FMAssert (Action func, bool write) |
void | FMAssert< TP1 > (Action< TP1 > func, bool write, TP1 p1) |
TR | FMAssert< TR > (Func< TR > func, bool write, TR defaultVal) |
TR | FMAssert< TP1, TR > (Func< TP1, TR > func, bool write, TR defaultVal, TP1 p1) |
TR | FMAssert< TP1, TP2, TR > (Func< TP1, TP2, TR > func, bool write, TR defaultVal, TP1 p1, TP2 p2) |
Suojellut attribuutit inherited from FileManager | |
string | _currentDir |
Ominaisuudet inherited from FileManager | |
string | CurrentDirectory [get, set] |
Nykyinen työhakemisto. Lisää... | |
bool | IsUpdated [get] |
Ominaisuudet inherited from Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Tapahtumat inherited from FileManager | |
Action< Exception > | ReadAccessDenied |
Action< Exception > | WriteAccessDenied |
Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 12.
XboxFileManager | ( | ) |
Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 19.
|
virtual |
Vaihtaa nykyistä hakemistoa.
path | Hakemistopolku |
Toteuttaa luokan FileManager.
Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 113.
|
virtual |
Toteuttaa luokan FileManager.
Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 107.
|
virtual |
Toteuttaa luokan FileManager.
Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 90.
|
virtual |
Toteuttaa luokan FileManager.
Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 132.
|
virtual |
Luo uuden hakemiston.
path | Luotavan hakemiston nimi. |
Toteuttaa luokan FileManager.
Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 120.
|
virtual |
Toteuttaa luokan FileManager.
Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 97.
|
virtual |
Poistaa hakemiston.
path | Poistettavan hakemiston nimi. |
Toteuttaa luokan FileManager.
Määrittely tiedoston XboxFileManager.cs rivillä 126.