![]() |
Jypeli
5
The simple game programming library
|
Additional Inherited Members | |
![]() | |
void | Destroy () |
Listener | InContext (ListenContext context) |
Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Lisää... | |
Listener | InContext (ControlContexted obj) |
Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Esim. Keyboard.Listen(parametrit).InContext(omaIkkuna) kuuntelee haluttua näppäimistötapahtumaa ainoastaan kun ikkuna on näkyvissä ja päällimmäisenä. Lisää... | |
Listener | OnObject (GameObject obj) |
Kuuntelee tapahtumaa tietyn olion päällä. Lisää... | |
![]() | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko olio tuhottu. Lisää... | |
![]() | |
bool | IsDestroyed [get] |
![]() | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu, kun olio tuhotaan. Lisää... | |
![]() | |
Action | Destroyed |
Määrittely tiedoston Listeners.cs rivillä 271.